Sommige vrouwen, met donker haar, hebben ware tapijten daar. Maar dan nog, het moet niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
What the fack, hoezo moeten meisjes/vrouwen hun armhaar scheren?Ik vind dat echt onzin
Dat is toch heul geen echt haar en het ziet er toch niet vies uit
Of denk ik nu weer helemaal verkeerd
Is ook geen moeten maar een willenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
What the fack, hoezo moeten meisjes/vrouwen hun armhaar scheren?Ik vind dat echt onzin
Ik heb geen donker haar, en dus ook geen tapijtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen, met donker haar, hebben ware tapijten daar. Maar dan nog, het moet niet.
Ik heb ook donker haar, geen tapijt.
bij boeit het echt geen fuck of meisjes armhaar hebben of nietquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
Is het ook, vooral omdat het 'moet'. Dat maak je zelf wel uitquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen donker haar, en dus ook geen tapijtMaar maar maar toch klinkt het echt dom
Koeeel, ik blijf vannacht lekker thuis, zou wel weg willen, maar er is niemand om mee te gaan, vrienden zijn op wintersportquote:
Welterusten Koen en fijne dag morgen bij je halfzusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapen
Morgen op tijd op helaasch![]()
Koen, jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapen
Morgen op tijd op helaasch![]()
Woah dan heb je wel kutouders, sorry dat ik het zegquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij boeit het echt geen fuck of meisjes armhaar hebben of niet
alleen ken ik wel een meisje die meer en langer armhaar heeft dan alle jongens die ik ken, maar ze mag het niet afscheren van d'r ouders, en ze vind het echt heel kut
Kom maar opquote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koeeel, ik blijf vannacht lekker thuis, zou wel weg willen, maar er is niemand om mee te gaan, vrienden zijn op wintersport
Slaap lekker Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom fijn
en Bis Later
Welterusten Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom fijn
en Bis Later
yep, uitzonderlijk vroeg hequote:
Weltrustos Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom fijn
en Bis Later
waar woon je eigenlijk?quote:
Ja, niet gewend. Jij doet altijd de lichten uitquote:Op zondag 20 februari 2011 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, uitzonderlijk vroeg he
Is ook een uitzondering, maar ik kan niet uitslapen morgen
en anders ga ik de werkweek alweer moe in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |