wie maakt die plaatjes?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
eerstvolgende wedstrijd is tegen NAC morgen meneertje.
Dat denk ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef rubbereend het volgende:
Tis elke week weer anders dus morgen wordt het.............. 3-1
Ik weet het niet. Ik denk namelijk dat dit een beetje 'zoeken naar problemen' bij PSV is. Veel media hebben daar een handje van, omdat het normaal gesproken redelijk rustig blijft bij de club. Spits - de kwaliteitskrant die ze zijn - wil natuurlijk niet achterblijven bij kwaliteitsmedia als De Telegraaf en Voetbalzone.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef Type-R het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)sv_naast_de_tit.html
[..]
Mee eens. De conclusie is veel te kort door de bocht. Eerst een heel verhaal over interne brandjes (of eigenlijk alleen het verhaal met Koevermans) bij PSV en daarna in één zin: "bij Ajax en Twente gaan ze wel voor elkaar door het vuur, dus PSV wordt geen kampioen." Ja ja alsof het daar altijd koek en ei is. Waar mensen met elkaar werken, zijn irritaties.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:54 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk namelijk dat dit een beetje 'zoeken naar problemen' bij PSV is. Veel media hebben daar een handje van, omdat het normaal gesproken redelijk rustig blijft bij de club. Spits - de kwaliteitskrant die ze zijn - wil natuurlijk niet achterblijven bij kwaliteitsmedia als De Telegraaf en Voetbalzone.
Natuurlijk zal het een beetje rommelen (en ik zie types als Lens er ook wel voor aan om dusdanig gefrustreerd te zijn; kijk alleen al naar zijn lichaamstaal ten aanzien van het thuispubliek), maar dit stuk is toch veel te suggestief?
Spits heeft (had?) een samenwerking met Geenstijl, die comments zijn dus gewoon Geenstijlers of hoe je die noemt.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Als je de reacties leest, dan hoef je die krant niet serieus te nemen..
Reaguurdersquote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Spits heeft (had?) een samenwerking met Geenstijl, die comments zijn dus gewoon Geenstijlers of hoe je die noemt.
x1quote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Doublepain het volgende:
nog een concurrent punten verloren..
in je onderbroek de straat op?!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente gelijk, als PSV het nu verneukt ik doe iets ergs
Das voor de buurtbewoners erger denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
in je onderbroek de straat op?!
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe is PSV? Kan helaas niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef msnk het volgende:
[..]Krijgen we weer gebash over geholpen worden blablaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Dat hebben 'we' inderdaad gedaan ja....quote:Op zondag 20 februari 2011 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Krijgen we weer gebash over geholpen worden blabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Te veel discussies daarquote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Live Eredivisie verslagen #119: Dj_Day-V juicht voor PSV!
Anders voelt Davy zich zo alleen.
Nijland is aanvallender of niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef RijstNatie het volgende:
Wat ik nooit snap is dat wuytens speelt ipv Nijland.
Nijland is toch 3 klasse beter
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef Einthovuh het volgende:
Donderdag Lille op z'n donder geven, en ach Ajax pakken we dr ook wel bij.
Meid, gaat het?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tegen een B-team werden jullie nog omver geblazen.
Klopt, dus iemand van Ajax zal wel rood krijgen waarschijnlijk Enoh.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als we van Ajax winnen staan we 8 punten boven hun. Kunnen ze het wel vergeten...
We hebben het van 70 tot 90 af kunnen kijken wat arrogantie is, laat ons ook effequote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Arrogantie den top hier..
Er kan nog van alles gebeuren!
Dat veld was ook nauwelijks bespeelbaar. Daarnaast hebben we donderdag het thuisvoordeel en is een 0-0 of 1-0 al genoeg om door te gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tegen een B-team werden jullie nog omver geblazen.
"Ja maar Toivonen ging op zijn voet staanquote:
Toch niet toevallig die van Rijswijk weer he?quote:
Jammer dat Fredje cynisme niet kent. Op die laatste gebiedende suggestie had ie die interviewer mooi kunnen pakken.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Ja maar Toivonen ging op zijn voet staan"
Fred: Niet gezien...
"Oh ga dat dan maar terug kijken"
quote:boukhariFan20 februari 2011 om 18:30
zeker pisvee fan, zet die bril eens af. toivonen had geel moeten krijgen voor de overtreding op gudelj, en daarna gelijkgeel voor schwalbe.
psv wint terecht, maar rood sloeg nergens op. die 2de geel was terecht ja.
toivonen moet eens 4 wedstrijden schorsing krijgen voor zijn onsportief gedrag
Dit herinner ik me nog goedquote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef Frey het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-nac-perez-2-0_sport
Was het deze gast? Die is duidelijk NAC supporter.
quote:
Als hij gewoon dat neerzet, heeft ie meteen gelijk ookquote:psv wint terecht, maar rood sloeg nergens op. die 2de geel was terecht ja.
toivonen moet eens een schorsing krijgen voor zijn onsportief gedrag
Ik weet zeker dat al die Ajacieden die roepen om een schorsing wegens onsportief gedrag dat ook deden toen Suarez een hapje Bakkal wilde.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Als hij gewoon dat neerzet, heeft ie meteen gelijk ook
Hij heeft toch gewoon een punt daar? Moeilijk he om gewoon je mening te geven in plaats van een debiele smiley te plaatsenquote:
Klopt, hij had geen kaarten moeten krijgen en Toivonen moest wel 2x geel krijgen, hij heeft een puntquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een punt daar? Moeilijk he om gewoon je mening te geven in plaats van een debiele smiley te plaatsen
Mijn mening is dat deze jongen hopelijk geen stemrecht heeft en morgen weer netjes naar de sociale werkplaats gaat. En dan nu alle frusti's terug naar hun eigen topic, graag.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een punt daar? Moeilijk he om gewoon je mening te geven in plaats van een debiele smiley te plaatsen
Die was inderdaad erg zuur. Mooi om te horen eigenlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef Frey het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-nac-perez-2-0_sport
Was het deze gast? Die is duidelijk NAC supporter.
Dat zeg ik toch niet? Is dat nou zo moeilijk om normaal te reageren?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, hij had geen kaarten moeten krijgen en Toivonen moest wel 2x geel krijgen, hij heeft een punt
Heb je de quote wel gelezen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Is dat nou zo moeilijk om normaal te reageren?
Josti
De Spits is van de telegraaf en is nogal een Ajax krant.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:54 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk namelijk dat dit een beetje 'zoeken naar problemen' bij PSV is. Veel media hebben daar een handje van, omdat het normaal gesproken redelijk rustig blijft bij de club. Spits - de kwaliteitskrant die ze zijn - wil natuurlijk niet achterblijven bij kwaliteitsmedia als De Telegraaf en Voetbalzone.
Ik weet niet of alle Ajacieden dat wel of niet doen, jij trouwens ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat al die Ajacieden die roepen om een schorsing wegens onsportief gedrag dat ook deden toen Suarez een hapje Bakkal wilde.
Mijn punt is het selectief roepen van schorsingen en andere sancties, terwijl een van hun ex-spelers de dikste schorsing van het seizoen aan de broek heeft hangen. Maar genoeg over Ajacieden en hun meningen ende veronderstellingen. In het grote PSVtopic praat men over antivoetbal, schwalbekoning Toivonen, hoe we Ajax over een week op 8 punten willen zetten en meer van dat soort relevante zaken. De rest is /care als een malle.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet niet of alle Ajacieden dat wel of niet doen, jij trouwens ook niet.
Ik weet wel dat deze Ajacied dat wel wil en wilde* Maar wat is je punt dan verder?
*disclaimer: ik was het enigszins oneens met de hoeveelheid duels maar boeien
Wordt een spektakel denk en hoop ikquote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn punt is het selectief roepen van schorsingen en andere sancties, terwijl een van hun ex-spelers de dikste schorsing van het seizoen aan de broek heeft hangen. Maar genoeg over Ajacieden en hun meningen ende veronderstellingen. In het grote PSVtopic praat men over antivoetbal, schwalbekoning Toivonen, hoe we Ajax over een week op 8 punten willen zetten en meer van dat soort relevante zaken. De rest is /care als een malle.
Alle psvers riepen om een "levenslange" schorsing voor spelbederf als Suarez ook maar iets deed, nu zijn de rollen omgekeerd en zijn wij ineens de schlemiel als wij er iets over zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat al die Ajacieden die roepen om een schorsing wegens onsportief gedrag dat ook deden toen Suarez een hapje Bakkal wilde.
Dit.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat komen al die trollen hier doen? Fok maak er een rule van, en ban die trollen!
Gadverdamme zeg.
Ongedierte met hun gefrustreerd gebrabbel altijd.
Inderdaad..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Frey het volgende:
Toivonen moet natuurlijk wel oppassen met zijn gedrag.
Ja misschien wel hij wordt er niet populairder op. Maar ja de scheidsrechters en tegenstanders trappen er iedere keer in. Die moet je ook wat verwijten.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Frey het volgende:
Toivonen moet natuurlijk wel oppassen met zijn gedrag.
Tot je een Suarez effect krijgt. Dat 'ie écht een keer half doormidden wordt getrapt en er geen vrije trap/ penalty voor krijgt omdat ze een schwalbe vermoedenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja misschien wel hij wordt er niet populairder op. Maar ja de scheidsrechters en tegenstanders trappen er iedere keer in. Die moet je ook wat verwijten.
Nee, iemand bijten valt goed te praten..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alle psvers riepen om een "levenslange" schorsing voor spelbederf als Suarez ook maar iets deed, nu zijn de rollen omgekeerd en zijn wij ineens de schlemiel als wij er iets over zeggen.
Overigens had Suarez veel Schwalbes, maar geen kaarten naaierij zoals toivonen vandaaag.
Praat hij het goed dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, iemand bijten valt goed te praten..![]()
Schwalbes maakt iedereen, zelfs de beste spelers ter wereld..(Ronaldo)
Maar wat Suarez deed, was heeel iets anders dan vallen..
Jij moet echt een keer je berichten 2x doorlezen, je post iets en 2 sec later verander je snel iets..quote:
Maakt het uit ..quote:Op zondag 20 februari 2011 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij moet echt een keer je berichten 2x doorlezen, je post iets en 2 sec later verander je snel iets..
Ok. Dan zal ik ervoor zorgen dat het minder voorkomt ..quote:
Ja klopt. Maar dat van Suarez had uberhaupt niks te maken met Toivonen want het was van een hele andere categorie. Dus waarom mensen dat vergelijken is mij een raadselquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, iemand bijten valt goed te praten..![]()
Schwalbes maakt iedereen, zelfs de beste spelers ter wereld..(Ronaldo)
Maar wat Suarez deed, was heeel iets anders dan vallen..
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
Yes!!!! Ik upload straks even de 4-1 die ik heb gefilmd.
Dit. En ik hoop vooral dat hij niet weer naar de drugs gaat grijpenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik hoop het eerste, ik vrees het laatste.
Hij is nog jongquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef Stuurver het volgende:
Denken jullie dat Reis kan terugkomen op hetzelfde niveau of dat zijn voetbalcarrière zo goed als voorbij is?
Rij 8 stoel 25 (dan wel 1 vak verder, op K)quote:
Deed ik een jaar of 4 geleden ook voor mijn neefjes van 8 en 10. Thuis tegen Volendam, gewoon 2e ring ergens in een hoek.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort kaartjes halen voor PSV - Heerenveen
M'n neefje z'n eerste "echte" voetbalwedstrijd
The fuckquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed ik een jaar of 4 geleden ook voor mijn neefjes van 8 en 10. Thuis tegen Volendam, gewoon 2e ring ergens in een hoek.
Kosten: ¤ 100- . Echt gekkenhuis. Als je tegenwoordig met je neefjes voetbal wil gaan kijken en dan ook nog eens een B-wedstrijd, ben je al een vermogen kwijt.
Vroeger (begin jaren 90) kostte een seizoenskaart op de jeugdrang dacht ik 50 gulden. Nu iets van 100 Euroquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed ik een jaar of 4 geleden ook voor mijn neefjes van 8 en 10. Thuis tegen Volendam, gewoon 2e ring ergens in een hoek.
Kosten: ¤ 100- . Echt gekkenhuis. Als je tegenwoordig met je neefjes voetbal wil gaan kijken en dan ook nog eens een B-wedstrijd, ben je al een vermogen kwijt.
Ohja ik dus op vak L, das wel ietsjes verder ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rij 8 stoel 25 (dan wel 1 vak verder, op K)
LOL. Wel naast Balasz de belangrijkste man bij PSV. Kan de hele wedstrijd als een krant spelen, maar vervolgens wel met een assist op doelpunt beslissend zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef Doublepain het volgende:
Van mij mag Toivonen 50 wedstrijden worden geschorst. Vond hem toch niks. Ik heb liever Nijland of Labyad daar. Die 10 mil van Liverpool..
Ja, maar ik ben dus vandaag wel een keer langs je heen gelopenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ohja ik dus op vak L, das wel ietsjes verder ja.
Ooh als je weet hoe ik eruit zie zeg donderdag dan ff hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dus vandaag wel een keer langs je heen gelopen
Zondag, dus. Donderdag ga ik niet. ZIt in de bijstand en kan dus nog net een SCC veroorloven en heel soms een wedstrijd buiten de competitie om.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ooh als je weet hoe ik eruit zie zeg donderdag dan ff hoi
ZOndag zit ik wss (nog niet zeker) op vak J vanwege het wisselen met iemand, dus dan maar een andere wedstrijdquote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zondag, dus. Donderdag ga ik niet. ZIt in de bijstand en kan dus nog net een SCC veroorloven en heel soms een wedstrijd buiten de competitie om.
Hij is nog jong, maar de kans dat hij handelingssnelheid gaat missen is natuurlijk wel groot. Dat zou invloed kunnen hebben op zijn spel...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef Stuurver het volgende:
Denken jullie dat Reis kan terugkomen op hetzelfde niveau of dat zijn voetbalcarrière zo goed als voorbij is?
Dat zou helemaal niet terecht zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Toivonen, dwaas! Zal wel weer een vooronderzoek komen, wat overigens ook wel terecht is.
Okee, of ik moet dan toevallig de andere kant opgaan lopenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ZOndag zit ik wss (nog niet zeker) op vak J vanwege het wisselen met iemand, dus dan maar een andere wedstrijd
Het is niet alleen een trucje om de tegenstander uit te lokken, expres op de tenen gaan staan met noppen is niet prettigquote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet terecht zijn.
Die speler van NAC moet er gewoon niet in trappen.
Die dokter in Amerika zegt dat hij een lange weg moet gaan en dat het dan nog niet zeker is. Ik hoop dat hij het kan opbrengen zonder terugval.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij is nog jong, maar de kans dat hij handelingssnelheid gaat missen is natuurlijk wel groot. Dat zou invloed kunnen hebben op zijn spel...
50-50 zogezegd. Persoonlijk denk ik dat hij zo goed was dat hij terug kan komen op hoog niveau, maar dat hij nog beter zou zijn geworden als hij deze blessure niet had gekregen.
Ik hoop dat hij toch nog terug kan keren! Dit gun ik hem absoluut niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef maril het volgende:
[..]
Die dokter in Amerika zegt dat hij een lange weg moet gaan en dat het dan nog niet zeker is. Ik hoop dat hij het kan opbrengen zonder terugval.
Ghehe, ik weet dat nog allemaal niet. Zit een verhaal achter. We zien welquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, of ik moet dan toevallig de andere kant opgaan lopen. Of zit je hoog op vak J ?
Ik vind dat altijd zo'n rare opmerking. Het zal er vast wel harder aan toegaan, maar ik heb genoeg gezien van de PL waar dingen gewoon bestraft worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Einthovuh het volgende:
Wat een gezeik om Toivonen hier zeg...Kijk eens naar de Engelse competitie, daar gaat het er nog veel harder aan toe dan hier.
Vind het ook enorm overdreven dat er zoveel aandacht aan word besteed. Je leest het veel bij ajacieden, terwijl ze stonden te juichen als suarez het deed. Eigenlijk krijgen we nu dezelfde situatie als met suarez bij ajax, maar iets zegt mij dat Toivonen een stuk harder aangepakt gaat worden in de media, maargoed dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Einthovuh het volgende:
Wat een gezeik om Toivonen hier zeg...Kijk eens naar de Engelse competitie, daar gaat het er nog veel harder aan toe dan hier.
http://www.psv.nl/Kaartverkoop.htmquote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand wanneer Excelsior kaarten id verkoop gaan?
Maar bepaald geen reden voor de tuchtcommissie om hem nu te schorsen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef StijnDa het volgende:
expres op de tenen gaan staan met noppen is niet prettig
Mja dat is waar iedereen die informatie vandaan haalt. Dus niemand zal het beter weten.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
+- 3 weken van te voren staat daar.
Daar heb ik weinig aan he, aangezien het nog 13 dagen is tot aftrap.
Suarez was een vrije trappen/penalty versierder. Geen kaartennaaier. groot verschil.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Vind het ook enorm overdreven dat er zoveel aandacht aan word besteed. Je leest het veel bij ajacieden, terwijl ze stonden te juichen als suarez het deed. Eigenlijk krijgen we nu dezelfde situatie als met suarez bij ajax, maar iets zegt mij dat Toivonen een stuk harder aangepakt gaat worden in de media, maargoed dat kan aan mij liggen.
Misschien is het ook wel n.a.v Suárez dat men (het zijn niet allemaal Ajacieden) er wat harder op reageert, van voorgangers leer jequote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Vind het ook enorm overdreven dat er zoveel aandacht aan word besteed. Je leest het veel bij ajacieden, terwijl ze stonden te juichen als suarez het deed. Eigenlijk krijgen we nu dezelfde situatie als met suarez bij ajax, maar iets zegt mij dat Toivonen een stuk harder aangepakt gaat worden in de media, maargoed dat kan aan mij liggen.
De media is al behoorlijk bezig met het gedrag van toivonen af te keuren als ik zo rondkijk, dus ik sluit een onderzoek niet uit en met een beetje pech zijn we een van ons meest bepalende speler zomaar 3 wedstrijden kwijt in het laatste deel van de competitie.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar bepaald geen reden voor de tuchtcommissie om hem nu te schorsen.
Toivonen moet dit gedrag nog wel heel lang doorzetten wil hij de tegenstander net zoveel hebben genaaid als Suarez deed, ik hoop echter dat hij dat niet doet en vind dat het nu wel een beetje opgeblazen word.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Suarez was een vrije trappen/penalty versierder. Geen kaartennaaier. groot verschil.°²°
Ik heb hem vaak zat kaarten zien aannaaien...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Suarez was een vrije trappen/penalty versierder. Geen kaartennaaier.
Inderdaad als mensen hem niet raakte opspringen en schreeuwen van de pijn waardoor tegenstander een kaart + vrije trap krijgt.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb hem vaak zat kaarten zien aannaaien...
Uitsluiten kan ik het ook niet, want de tuchtcommissie doet in mijn beleving vaak maar wat, maar het zou niet logisch zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef patrickpsv het volgende:
De media is al behoorlijk bezig met het gedrag van toivonen af te keuren als ik zo rondkijk, dus ik sluit een onderzoek niet uit
denken dat dit bij "hard" spel hoortquote:Op
zondag 20
februari 2011 22:39 schreef Einthovuh het volgende:
En overigens had de scheids ook gewoon kunnen besluiten het als een opstootje te zien en ze beide geel te geven.. En die 2e gele kaart had hij ook een laatste waarschuwing te geven. Er wordt dus alleen maar kritiek geleverd op Ola, En niet op de domme reactie van Gudelj. Misschien had de scheids ook wel geel gegeven als hij niet was gaan liggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij staat ie na de duw gewoon op, ipv op de grond te liggen en schreeuwen dat ie pijn heeft.
Misschien stond ie wel op ze verkeerde been en kwam ie door de duw uit evenwicht
tuurlijk staat ie weer op, zijn doel had ie al bereikt. Lekker kaartjes aannaaien. En je meent toch niet echt dat je denkt dat ie uit evenwicht was...toch? Hahahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij staat ie na de duw gewoon op, ipv op de grond te liggen en schreeuwen dat ie pijn heeft.
Misschien stond ie wel op ze verkeerde been en kwam ie door de duw uit evenwicht
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
tuurlijk staat ie weer op, zijn doel had ie al bereikt. Lekker kaartjes aannaaien. En je meent toch niet echt dat je denkt dat ie uit evenwicht was...toch? Hahahahaanders moet je ff een laserbehandeling ondergaan, wat een naiviteit zeg
gremlin pleasequote:Op maandag 21 februari 2011 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Nja hij moet gewoon van een speler afblijven algemeen bekend toch?
En als ie theater had willen maken, had ie minstens nog 5 min langer op de grond moeten liggen.
Volgens mij raakt Gudelj Toivonen, en naait Gudelj daarmee zichzelf een kaart aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
tuurlijk staat ie weer op, zijn doel had ie al bereikt. Lekker kaartjes aannaaien. En je meent toch niet echt dat je denkt dat ie uit evenwicht was...toch? Hahahahaanders moet je ff een laserbehandeling ondergaan, wat een naiviteit zeg
Ach, als je met zo'n bril kijkt zul je natuurlijk nooit de waarheid zien. Toivonen staat op de voet, doet een mooi rolletje en naait Gudelj een kaart aan. Zonder het staan op de voet zal gudelj niet duwen, uitlokking dus. Simpel of moet ik een nog duidelijkere analyse in jip en janneke taal typen?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij raakt Gudelj Toivonen, en naait Gudelj daarmee zichzelf een kaart aan.
In mijn optiek is een Schwalbe, gaan liggen wanneer je niet geraakt wordt, de tegenstander echt een kaart aannaaien(en als je hem niet goed uitvoert jezelf).
Maar nu duwt Gudelj tegen de borst gaat Toivonen liggen en is het de schuld van Toivonen. Maar ik denk dat hij echt niet de enige is die zou gaan liggen in dit geval.
Klopt helemaal.. Maar ik denk dat iedere speler zulk soort dingen wel doet.. Hoe vaak zie je niet een speler een subtiel duwtje geven hier, een klein tikje daar enzovoorts. Er wordt gewoon van alles gedaan om de tegenstander uit hun spel te krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, als je met zo'n bril kijkt zul je natuurlijk nooit de waarheid zien. Toivonen staat op de voet, doet een mooi rolletje en naait Gudelj een kaart aan. Zonder het staan op de voet zal gudelj niet duwen, uitlokking dus. Simpel of moet ik een nog duidelijkere analyse in jip en janneke taal typen?
Toivonen moet gewoon niet expres op iemands voet staan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet terecht zijn.
Die speler van NAC moet er gewoon niet in trappen.
Oh ja, dat bijten van suarez was ook door uitlokken van Bakkalquote:Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, als je met zo'n bril kijkt zul je natuurlijk nooit de waarheid zien. Toivonen staat op de voet, doet een mooi rolletje en naait Gudelj een kaart aan. Zonder het staan op de voet zal gudelj niet duwen, uitlokking dus. Simpel of moet ik een nog duidelijkere analyse in jip en janneke taal typen?
Zo "gewoon" is het alleen niet. We zullen het zien, de beste papieren liggen wel in Eindhoven voor het komende weekendquote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Frey het volgende:
Gewoon winnen van Ajax, dan is er nog maar een concurrent over en die krijgt het ook zwaar dit weekend.
Erg optimistischquote:Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef Doublepain het volgende:
Lille en Amsterdam.. Maken we af..
Mooi zoquote:Toivonen ontloopt onderzoek van KNVB-aanklager
21/02/2011 12:14
Ola Toivonen hoeft niet te vrezen voor een schorsing. De aanklager van de KNVB stelt geen onderzoek in naar het provocerende gedrag van de PSV'er.
Toivonen haalde zondag woede op de hals van NAC Breda door theatraal te vallen na een duwtje van Nemanja Gudelj, die reageerde op provocaties van de Zweedse aanvaller. De PSV'er was op de tenen van de NAC-middenvelder gaan staan.
Scheidsrechter Ben Haverkort bestrafte Gudelj met een gele kaart. Het was een waarschuwing met gevolgen omdat de Servische jeugdinternational niet veel later zijn tweede gele kaart kreeg en de kleedkamer na een kwartier kon opzoeken.
De aanklager van de KNVB zag geen reden een onderzoek te starten naar het provocerende gedrag van de Zweedse aanvaller. Later komt hij met een uitleg.
Nee, dan werd er een extra verdedigende speler ingezet, omdat Ajax.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik vond het niet erg.. Dan mocht Labyad spelen..![]()
![]()
Als je tegen De Graafschap al met 5 verdedigende spelers speelt, wat ga je dan doen tegen Ajax?quote:
Aangesproken moet hij sowieso worden, maar het is gewoon niet reeël hem te vergelijken met Suarezquote:Op maandag 21 februari 2011 13:39 schreef ganzenherder het volgende:
Als ik dit topic doorlees krijg ik sterk het idee dat ik een van de weinige PSV supporters ben die vindt dat Toivonen wel eens aangesproken mag worden op zijn onsportieve gedrag. En als je dan toch vindt dat hij een type van Bommel is die de tegenstander helemaal gek kan maken moet je wel consequent zijn en het onsportieve gedrag van tegenstanders (zoals bepaalde Ajax-spelers) ook niet veroordelen...
Gewoon een paar vrije trappen versieren en hoppa.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je tegen De Graafschap al met 5 verdedigende spelers speelt, wat ga je dan doen tegen Ajax?
Mag toch hopen dat ook Rutten ziet dat het beter ging zónder Engelaarquote:Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef ganzenherder het volgende:
Oja, het is ook wel mooi om te zien hoe beter het middenveld in een keer functioneert als Engefaal er niet bij is. Er zat zowaar enigte diepte in het spel gisteren en het combineren en opbouwen ging zelfs niet altijd tergend traag.
Maargoed we mogen van Fredje geen kritiek leveren op deze supermiddenvelder en volgende week zal hij wel weer lekker in de basis beginnen en een paar veelbelovende aanvallen verneuken en misschien zelfs Ajax wel een doelpuntje cadeau doen...
8-0-2quote:Op maandag 21 februari 2011 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je tegen De Graafschap al met 5 verdedigende spelers speelt, wat ga je dan doen tegen Ajax?
En vervolgens met 0-11 van het veld stappenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
8-0-2
Bij balbezit, de bal naar voren tyfen..
Ruttenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En vervolgens met 0-11 van het veld stappen
Hmm die krijgen we dit seizoen toch 0,0 mee, vrije trappen!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Gewoon een paar vrije trappen versieren en hoppa.
De Hongaar deed gisteren dan goed alsofquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Hmm die krijgen we dit seizoen toch 0,0 mee, vrije trappen!
Bij Twente zijn net zo goed problemen, bijvoorbeeld tussen Janssen en de trainer. Dat is gewoon overal het geval.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:54 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Natuurlijk zal het een beetje rommelen (en ik zie types als Lens er ook wel voor aan om dusdanig gefrustreerd te zijn; kijk alleen al naar zijn lichaamstaal ten aanzien van het thuispubliek), maar dit stuk is toch veel te suggestief?
Prachtigquote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ja, dat bijten van suarez was ook door uitlokken van Bakkal
Als je wint zijn er nog maar 9 wedstrijden te gaan en kan je gaan aftellen en doorrommelen als je maar blijft winnen. En je schakelt Ajax definitief uit voor de titel. Het zou een bijzonder mooie week kunnen wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef Buitendam het volgende:
Met dit doelsaldo zou een gelijkspel tegen Ajax ook best behoorlijk zijn. Winst is een mokerslag, maar met een gelijkspel sta je gewoon nog bovenaan.
Tyf dit lekker in je eigen topic..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Saddam Hussein was helemaal niet zo erg, want Hitler was pas erg.
negeer het anders gewoonquote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tyf dit lekker in je eigen topic..
Daar moeten we dan ook niet vanuit gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax wint en Twente verliest is het Ajax week
Jullie niet , ik welquote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar moeten we dan ook niet vanuit gaan
dan staan we ook nog steeds alleen bovenaan!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax wint en Twente verliest is het Ajax week
Ja, maar jullie moeten nog uit tegen Twente.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan staan we ook nog steeds alleen bovenaan!
Ajax krijgt Twente ook nog hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar jullie moeten nog uit tegen Twente.
Edit: En groningen.
Klopt, maar ik ga ervan uit dat we Thuis winnen van Twente. Ado uit kan kut worden, vorig jaar in de 96e minuutquote:Op maandag 21 februari 2011 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax krijgt Twente ook nog hooren Ajax mag nog naar Den Haag.... altijd een fijne wedstrijd voor Ajax
........... dus........quote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga ervan uit dat we Thuis winnen van Twente.
quote:Ado uit kan kut worden, vorig jaar in de 96e minuut
Dit vind ik dan weer jammer en slecht gepland van de KNVB, doe dit dan als er nog 3 of 4 wedstrijden gespeeld moeten worden, dan is de druk en spanning hoger en ook veel leuker voor alle voetbalkijkers. Het hoeft niet maar kan zijn dat het dan al beslist is en dan gaat die wedstrijd nergens meer over, is jammer aangezien het een grote wedstrijd hoort te zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt aan op de laatste wedstrijd, Ajax tegen TwenteDenk dat bij gelijkspel, PSV kampioen wordt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer jammer en slecht gepland van de KNVB, doe dit dan als er nog 3 of 4 wedstrijden gespeeld moeten worden, dan is de druk en spanning hoger en ook veel leuker voor alle voetbalkijkers. Het hoeft niet maar kan zijn dat het dan al beslist is en dan gaat die wedstrijd nergens meer over, is jammer aangezien het een grote wedstrijd hoort te zijn.
Valt mee, de middenmotors worden sterker en PSV,Ajax en Twente kunnen echt geweldig spelen, maar de week erop kunnen ze gelijk spelen tegen een NEC of net winnen van een WIllem IIquote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef ganzenherder het volgende:
Feit is dat de toekomstige kampioen een van de zwakste kampioenen van de afgelopen jaren zal zijn...
Precies en sowieso slaat de vergelijking toivonen met suarez natuurlijk nergens op. Gelukkig is hij vrijgesproken, want als er om zoiets al een onderzoek moet komen dan is het einde zoek. Wel ongelooflijk de bombarie die er gemaakt word door de media en dat de actie helemaal uitvergroot word.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Einthovuh het volgende:
En terecht. Schorsing van Toivonen kan ons de titel kosten. Maar het verbaast me niks dat een aantal mensen dat graag zouden zien gebeuren.
Typische arrogantie en jaloezie van een aantal hypocriete Ajacieden die nu als een klein kind lopen te zeuren terwijl Suarez 10x erger was.![]()
De aandacht is nu wel erg groot, maar dat komt gewoon omdat dit niet de eerste lage actie van hem was. Daarbij is Aissati vorige week ook geschorst voor het opzettelijk trappen op de enkel. Al was dat toen nog wat erger.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Precies en sowieso slaat de vergelijking toivonen met suarez natuurlijk nergens op. Gelukkig is hij vrijgesproken, want als er om zoiets al een onderzoek moet komen dan is het einde zoek. Wel ongelooflijk de bombarie die er gemaakt word door de media en dat de actie helemaal uitvergroot word.
Oh ja? Ik denk dat je eerder kan spreken van de sterkste subtop in tijden.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef ganzenherder het volgende:
Feit is dat de toekomstige kampioen een van de zwakste kampioenen van de afgelopen jaren zal zijn...
Jammer alleen dat er veel punten verspeeld worden tegen clubs net buiten de subtop...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:02 schreef Adames het volgende:
Oh ja? Ik denk dat je eerder kan spreken van de sterkste subtop in tijden.
Ado, Roda, Groningen da's toch echt subtop.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er veel punten verspeeld worden tegen clubs net buiten de subtop...
Jammer dat het niet op 3 verschillende starttijden is...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
14:30 Feyenoord - Groningen
14:30 AZ - Twente
14:30 PSV - Ajax
Hopen op een mooi PSV weekend
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef Koenani het volgende:
Heerlijk dat Ajax-huilies nu schreeuwen dat Ola vervolgt moet worden,
vervolgens mij kan ik me nog wel een wedstrijd herinneren tegen ajax vorig jaar waarbij Enoh op de tenen van Ibi ging staan die vervolgens zijn elleboog uitstak.
Enoh werd toen ook niet geschorst..
Daarom gezeik altijd beide kanten opquote:Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef Koenani het volgende:
Heerlijk dat Ajax-huilies nu schreeuwen dat Ola vervolgt moet worden,
vervolgens mij kan ik me nog wel een wedstrijd herinneren tegen ajax vorig jaar waarbij Enoh op de tenen van Ibi ging staan die vervolgens zijn elleboog uitstak.
Enoh werd toen ook niet geschorst..
Juist niet man.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Jammer dat het niet op 3 verschillende starttijden is...
Noemde ze varkens. Maar dat was als compliment bedoelt, In Zweden iig...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef hannoes het volgende:
Had die Toivonen laatst niet zo'n kritiek op het Nederlands 11-tal?
Nee, was door de media verkeerd vertaalt.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef hannoes het volgende:
Had die Toivonen laatst niet zo'n kritiek op het Nederlands 11-tal?
Blijf lekker in het ajax topic hangenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Prachtigwat een vergelijking hahahahaha
Bullshit, als ajax na 20 min met 0-2 achter staat, dan gaan ze ook billen knijpenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jullie niet , ik wel. Vergeet niet dat PSV nog tegen lille een wedstrijd heeft waar ze er 100% voor moeten gaan, Ajax kan zelfs met 2-0 verliezen.
Mooi, maar ik denk dat hij daar gewoon gaat bijtekenen en pas in de zomer van 2012 zou willen komenquote:VI: PSV gaat komende zomer nieuwe poging wagen bij Van Bommel
21 februari 2011
PSV-watcher Thijs Slegers van Voetbal International meldt dat er in komende editie van Voetbal International bericht wordt dat PSV afgelopen winter een poging heeft ondernomen om Mark van Bommel te strikken. De middenvelder tekende uiteindelijk voor een half jaar bij AC Milan. PSV zou komende zomer een nieuwe poging willen wagen bij de middenvelder.
God, laat het zo zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mooi, maar ik denk dat hij daar gewoon gaat bijtekenen en pas in de zomer van 2012 zou willen komen
Hebben ze daar wel geld voor? Van het München/Milan salaris terug naar een Eindhovens salaris is toch een flinke stap achteruit.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mooi, maar ik denk dat hij daar gewoon gaat bijtekenen en pas in de zomer van 2012 zou willen komen
Hij zal gewoon naar een PSV salaris teruggaan dan. Ze gaan hem echt geen 4 miljoen per jaar betalen. Dus het zal vooral van Van Bommel liggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel geld voor? Van het München/Milan salaris terug naar een Eindhovens salaris is toch een flinke stap achteruit.
Afgelopen winter periode had wel gemogen, nu in de zomer hoeft ie van mij niet meer te komen en in 2012 al helemaal niet meerquote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als PSV serieus achter Van Bommel aan gaat denk ik dat ze de kans groter dan 2% achtenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:03 schreef Lemming22 het volgende:
Jammer jongens van de media, de Toivonen-heksenjacht is mislukt. Volgende keer beter!
Van Bommel deze zomer terug, dat zou een magnifieke actie zijn. Eindelijk weer een echte leider en aanjager op het middenveld! Kans dat dat gaat gebeuren: minder dan 2%
Er lopen zoveel spelers rond die wel eens nare trekjes hebben, met alleen maar lieverdjes win je de strijd niet. In het geval van Toivonen word het gewoon enorm uitvergroot in de media.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarom gezeik altijd beide kanten op
En wij hoeven ook niet schijnheilig te doen. Toivonen heeft gewoon nare trekjes die hij snel af moet leren.
tja dat hoort bij het spelen bij een topclub, zag je bij de acties van suarez bij ajax en ook bij affelay en nu dus ook bij Toivonenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Er lopen zoveel spelers rond die wel eens nare trekjes hebben, met alleen maar lieverdjes win je de strijd niet. In het geval van Toivonen word het gewoon enorm uitvergroot in de media.
Bij Suarez zag je na een tijdje dat hij geen beslissing meer mee kreeg. Hoe hard hij ook onderuit geschopt werd rond de 16, er werd niet voor gefloten. Toivonen zal nu wel in hetzelfde schuitje geraken. Alleen heeft hij niet de kwaliteit om daar voetballend uit te komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarom gezeik altijd beide kanten op
En wij hoeven ook niet schijnheilig te doen. Toivonen heeft gewoon nare trekjes die hij snel af moet leren.
Fijn dat je dat al weet.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Afgelopen winter periode had wel gemogen, nu in de zomer hoeft ie van mij niet meer te komen en in 2012 al helemaal niet meer
Echt hequote:
HSV is geen wereldtop en Ruud zit op de bank.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Echt heIk denk dat het duo v. Bommel en v. Nistelrooij ons in 2014 nog wel kampioen kunnen maken gezien het niveau van de eredivisie
Ze draaien nog prima mee met de wereldtop.
Geniale kerel is dat, hier thuis hebben we altijd een wedstrijdje wie hem als eerste tijdens de wedstrijd ziet. Hij komt trouwens ook belachelijk vaak in beeld, zelfs de regie is fan van hemquote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Er komt ook een voetbalfans over PSV.. Was net bij PSV TV.. Dzudszak ging op de foto met 2 fans..Het wordt waarschijnlijk die held met zijn t-shirt en grote camera in de winter.. Tenminste hij lijkt daar erg op..
Dat zou ik niet weten, misschien volgend seizoen ofzo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Geniale kerel is dat, hier thuis hebben we altijd een wedstrijdje wie hem als eerste tijdens de wedstrijd ziet. Hij komt trouwens ook belachelijk vaak in beeld, zelfs de regie is fan van hem
Weet je wanneer het wordt uitgezonden?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Toivonen-wel.dhtml
Prima column.
Oh jij hebt nooit een mening klaar staan?quote:
Van een Ajax supporterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima column.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima column.
Ach Enoh werd na het gedoe met Afellay ook niet gechorst.. Terwijl het erop lijkt dat Enoh echt een stampende beweging maakte..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:04 schreef hannoes het volgende:
Och, Bakkal mocht toch ook tot 6x toe op de tenen van Suarez gaan staan!
Van mij hoeft hij niet geschorst te worden, als er maar een beetje extra naar hem gekeken wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ach Enoh werd na het gedoe met Afellay ook niet gechorst.. Terwijl het erop lijkt dat Enoh echt een stampende beweging maakte..
Maarja het blijft natuurlijk zo dat alle PSV supporters willen dat hij niet geschorst wordt en dat alle andere supporters vinden dat hij wel geschorst moet worden..
Met al die commotie van deze week zal dat wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef hannoes het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij niet geschorst te worden, als er maar een beetje extra naar hem gekeken wordt
Slecht geschreven en de zieligheid druipt er vanaf. Het gemiddelde schoolkrantje haalt een beter niveau.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima column.
Daar staat geel op, niet rood. De KNVB heeft gewoon gelijk dat ze hem niet schorsen. Regels enzo...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef OmniRocket het volgende:
Toivonen zou alsnog geschorst moeten worden voor het provoceren,
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Word nu wel gek van Toivonen zeg
Nee, ben het gewoon zat dat het in het PSV topic vaker over Ajax dan over PSV lijkt te gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef msnk het volgende:
[..]
"aaaawwhhhhh op je pikkie getrapt???"
Dat is een trappende beweging. Hetgeen WEL rood is. Kun je ook iemand WEL mee blesseren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:40 schreef OmniRocket het volgende:
van der Haar werd wel geschorst .... (en terecht)
Toivonen is een speler van PSV schatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ben het gewoon zat dat het in het PSV topic vaker over Ajax dan over PSV lijkt te gaan.
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Feit is gewoon dat ajacieden zich hier buitensporig druk om kunnen maken. Bang dat hij komend weekend de winnende maakt tegen Ajax ofzo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Toivonen is een speler van PSV schat
Dat noem ik dan gewoon sportieve wraak in het voordeel van onsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Feit is gewoon dat ajacieden zich hier buitensporig druk om kunnen maken. Bang dat hij komend weekend de winnende maakt tegen Ajax ofzo?
Ook niet de minste namen zeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef Sj0rSz het volgende:
Ook een aantal oud-arbiters heeft wat te zeggen over het gedrag van Toivonen.
Oud-arbiters: "Rode kaart Toivonen was terecht geweest"
In mijn geval? Bang dat hij Toby, Jan en zeker Enoh een kaart gaat aannaaien ja, dat is toch helemaal niet zo vreemd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Feit is gewoon dat ajacieden zich hier buitensporig druk om kunnen maken. Bang dat hij komend weekend de winnende maakt tegen Ajax ofzo?
En geen van drieën stuurde ooit iemand voor zo'n vergrijp van het veld. En ik kan niet tellen hoe vaak iemand op mijn voeten is gaan staan (ik deed het zelf ook wel eens bij lastige verdedigers die in je nek hijgen, stap naar achteren op de voeten zorgt voor net wat meer ruimte...) en nooit werd er rood voor gegeven. Als de scheids het zag was het meestal niet eens geel, maar gewoon een waarschuwing.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef Sj0rSz het volgende:
Ook een aantal oud-arbiters heeft wat te zeggen over het gedrag van Toivonen.
Jullie gaan er dan ook gewoon vrolijk mee door, zelfs zonder Ajax users hier, werd er gelijk en alleen maar de vergelijking getrokken met Ajax/Suarez.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ben het gewoon zat dat het in het PSV topic vaker over Ajax dan over PSV lijkt te gaan.
Ik ben Feyenoorder en wilde met de link over de column het helemaal niet over Ajax hebben, geen idee waarom iedereen dat erbij haalt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:51 schreef Blik het volgende:
Voor de wedstrijd tegen Ajax heeft PSV al een voorsprong te pakken. Erik Braamhaar is de scheidsrechter
Jij gelooft zeker dat verhaal dat 'ie blij was met zijn scheidsrechterlijk besluit waar een goal uit voort vloeidequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Het verhaal erachter ken je waarschijnlijk niet, anders zou je dit niet posten
Doel je nu op het idiote excuus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef Blik het volgende:
Het verhaal erachter ken je waarschijnlijk niet, anders zou je dit niet posten
Nee, en de KNVB heeft dat prima uitgelegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is gewoon een rode kaart. Verder heeft Johan Derksen het gisteren prima verwoord.
quote:Brands wil Van Bommel en Van Nistelrooy terughalen
22/02/2011 09:45
PSV hoopt komende zomer twee oud-spelers terug te halen en niet de minsten: Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy. De twee kunnen komende zomer transfervrij gehaald worden.
Van Bommel was in de winterstop al dicht bij een terugkeer naar Eindhoven. 'Ik denk dat we een serieuze kans hadden gemaakt als AC Milan niet was gekomen', zegt technisch manager Marcel Brands. De 33-jarige middenvelder koos echter voor AC Milan, waar hij een contract voor een half jaar tekende. Komende zomer kan Van Bommel dus transfervrij naar elders vertrekken.
Datzelfde geldt voor Van Nistelrooy, die op een zijspoor is beland bij Hamburger SV. De 34-jarige aanvaller heeft net als Van Bommel een aflopende verbintenis. Brands had nog geen contact met de spits, die afgelopen transferperiode een overgang naar Real Madrid zag mislukken.
Brands kondigt aan dat er snel contact zal worden opgenomen met Van Nistelrooy. 'De PSV-supporters hoeven zich geen zorgen te maken, we gaan er alles aan doen om Van Bommel en Van Nistelrooy naar Eindhoven te halen. Dat zijn voetballers van de buitencategorie met een rood-wit hart.'
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)lrooy-terughalen.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |