Tyf dit lekker in je eigen topic..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Saddam Hussein was helemaal niet zo erg, want Hitler was pas erg.
negeer het anders gewoonquote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tyf dit lekker in je eigen topic..
Daar moeten we dan ook niet vanuit gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax wint en Twente verliest is het Ajax week
Jullie niet , ik welquote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar moeten we dan ook niet vanuit gaan
dan staan we ook nog steeds alleen bovenaan!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax wint en Twente verliest is het Ajax week
Ja, maar jullie moeten nog uit tegen Twente.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan staan we ook nog steeds alleen bovenaan!
Ajax krijgt Twente ook nog hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar jullie moeten nog uit tegen Twente.
Edit: En groningen.
Klopt, maar ik ga ervan uit dat we Thuis winnen van Twente. Ado uit kan kut worden, vorig jaar in de 96e minuutquote:Op maandag 21 februari 2011 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax krijgt Twente ook nog hooren Ajax mag nog naar Den Haag.... altijd een fijne wedstrijd voor Ajax
........... dus........quote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga ervan uit dat we Thuis winnen van Twente.
quote:Ado uit kan kut worden, vorig jaar in de 96e minuut
Dit vind ik dan weer jammer en slecht gepland van de KNVB, doe dit dan als er nog 3 of 4 wedstrijden gespeeld moeten worden, dan is de druk en spanning hoger en ook veel leuker voor alle voetbalkijkers. Het hoeft niet maar kan zijn dat het dan al beslist is en dan gaat die wedstrijd nergens meer over, is jammer aangezien het een grote wedstrijd hoort te zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt aan op de laatste wedstrijd, Ajax tegen TwenteDenk dat bij gelijkspel, PSV kampioen wordt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer jammer en slecht gepland van de KNVB, doe dit dan als er nog 3 of 4 wedstrijden gespeeld moeten worden, dan is de druk en spanning hoger en ook veel leuker voor alle voetbalkijkers. Het hoeft niet maar kan zijn dat het dan al beslist is en dan gaat die wedstrijd nergens meer over, is jammer aangezien het een grote wedstrijd hoort te zijn.
Valt mee, de middenmotors worden sterker en PSV,Ajax en Twente kunnen echt geweldig spelen, maar de week erop kunnen ze gelijk spelen tegen een NEC of net winnen van een WIllem IIquote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef ganzenherder het volgende:
Feit is dat de toekomstige kampioen een van de zwakste kampioenen van de afgelopen jaren zal zijn...
Precies en sowieso slaat de vergelijking toivonen met suarez natuurlijk nergens op. Gelukkig is hij vrijgesproken, want als er om zoiets al een onderzoek moet komen dan is het einde zoek. Wel ongelooflijk de bombarie die er gemaakt word door de media en dat de actie helemaal uitvergroot word.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Einthovuh het volgende:
En terecht. Schorsing van Toivonen kan ons de titel kosten. Maar het verbaast me niks dat een aantal mensen dat graag zouden zien gebeuren.
Typische arrogantie en jaloezie van een aantal hypocriete Ajacieden die nu als een klein kind lopen te zeuren terwijl Suarez 10x erger was.![]()
De aandacht is nu wel erg groot, maar dat komt gewoon omdat dit niet de eerste lage actie van hem was. Daarbij is Aissati vorige week ook geschorst voor het opzettelijk trappen op de enkel. Al was dat toen nog wat erger.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Precies en sowieso slaat de vergelijking toivonen met suarez natuurlijk nergens op. Gelukkig is hij vrijgesproken, want als er om zoiets al een onderzoek moet komen dan is het einde zoek. Wel ongelooflijk de bombarie die er gemaakt word door de media en dat de actie helemaal uitvergroot word.
Oh ja? Ik denk dat je eerder kan spreken van de sterkste subtop in tijden.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef ganzenherder het volgende:
Feit is dat de toekomstige kampioen een van de zwakste kampioenen van de afgelopen jaren zal zijn...
Jammer alleen dat er veel punten verspeeld worden tegen clubs net buiten de subtop...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:02 schreef Adames het volgende:
Oh ja? Ik denk dat je eerder kan spreken van de sterkste subtop in tijden.
Ado, Roda, Groningen da's toch echt subtop.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er veel punten verspeeld worden tegen clubs net buiten de subtop...
Jammer dat het niet op 3 verschillende starttijden is...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
14:30 Feyenoord - Groningen
14:30 AZ - Twente
14:30 PSV - Ajax
Hopen op een mooi PSV weekend
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef Koenani het volgende:
Heerlijk dat Ajax-huilies nu schreeuwen dat Ola vervolgt moet worden,
vervolgens mij kan ik me nog wel een wedstrijd herinneren tegen ajax vorig jaar waarbij Enoh op de tenen van Ibi ging staan die vervolgens zijn elleboog uitstak.
Enoh werd toen ook niet geschorst..
Daarom gezeik altijd beide kanten opquote:Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef Koenani het volgende:
Heerlijk dat Ajax-huilies nu schreeuwen dat Ola vervolgt moet worden,
vervolgens mij kan ik me nog wel een wedstrijd herinneren tegen ajax vorig jaar waarbij Enoh op de tenen van Ibi ging staan die vervolgens zijn elleboog uitstak.
Enoh werd toen ook niet geschorst..
Juist niet man.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Jammer dat het niet op 3 verschillende starttijden is...
Noemde ze varkens. Maar dat was als compliment bedoelt, In Zweden iig...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef hannoes het volgende:
Had die Toivonen laatst niet zo'n kritiek op het Nederlands 11-tal?
Nee, was door de media verkeerd vertaalt.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef hannoes het volgende:
Had die Toivonen laatst niet zo'n kritiek op het Nederlands 11-tal?
Blijf lekker in het ajax topic hangenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Prachtigwat een vergelijking hahahahaha
Bullshit, als ajax na 20 min met 0-2 achter staat, dan gaan ze ook billen knijpenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jullie niet , ik wel. Vergeet niet dat PSV nog tegen lille een wedstrijd heeft waar ze er 100% voor moeten gaan, Ajax kan zelfs met 2-0 verliezen.
Mooi, maar ik denk dat hij daar gewoon gaat bijtekenen en pas in de zomer van 2012 zou willen komenquote:VI: PSV gaat komende zomer nieuwe poging wagen bij Van Bommel
21 februari 2011
PSV-watcher Thijs Slegers van Voetbal International meldt dat er in komende editie van Voetbal International bericht wordt dat PSV afgelopen winter een poging heeft ondernomen om Mark van Bommel te strikken. De middenvelder tekende uiteindelijk voor een half jaar bij AC Milan. PSV zou komende zomer een nieuwe poging willen wagen bij de middenvelder.
God, laat het zo zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mooi, maar ik denk dat hij daar gewoon gaat bijtekenen en pas in de zomer van 2012 zou willen komen
Hebben ze daar wel geld voor? Van het München/Milan salaris terug naar een Eindhovens salaris is toch een flinke stap achteruit.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mooi, maar ik denk dat hij daar gewoon gaat bijtekenen en pas in de zomer van 2012 zou willen komen
Hij zal gewoon naar een PSV salaris teruggaan dan. Ze gaan hem echt geen 4 miljoen per jaar betalen. Dus het zal vooral van Van Bommel liggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel geld voor? Van het München/Milan salaris terug naar een Eindhovens salaris is toch een flinke stap achteruit.
Afgelopen winter periode had wel gemogen, nu in de zomer hoeft ie van mij niet meer te komen en in 2012 al helemaal niet meerquote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als PSV serieus achter Van Bommel aan gaat denk ik dat ze de kans groter dan 2% achtenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:03 schreef Lemming22 het volgende:
Jammer jongens van de media, de Toivonen-heksenjacht is mislukt. Volgende keer beter!
Van Bommel deze zomer terug, dat zou een magnifieke actie zijn. Eindelijk weer een echte leider en aanjager op het middenveld! Kans dat dat gaat gebeuren: minder dan 2%
Er lopen zoveel spelers rond die wel eens nare trekjes hebben, met alleen maar lieverdjes win je de strijd niet. In het geval van Toivonen word het gewoon enorm uitvergroot in de media.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarom gezeik altijd beide kanten op
En wij hoeven ook niet schijnheilig te doen. Toivonen heeft gewoon nare trekjes die hij snel af moet leren.
tja dat hoort bij het spelen bij een topclub, zag je bij de acties van suarez bij ajax en ook bij affelay en nu dus ook bij Toivonenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Er lopen zoveel spelers rond die wel eens nare trekjes hebben, met alleen maar lieverdjes win je de strijd niet. In het geval van Toivonen word het gewoon enorm uitvergroot in de media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |