Nee, iemand bijten valt goed te praten..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alle psvers riepen om een "levenslange" schorsing voor spelbederf als Suarez ook maar iets deed, nu zijn de rollen omgekeerd en zijn wij ineens de schlemiel als wij er iets over zeggen.
Overigens had Suarez veel Schwalbes, maar geen kaarten naaierij zoals toivonen vandaaag.
Praat hij het goed dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, iemand bijten valt goed te praten..![]()
Schwalbes maakt iedereen, zelfs de beste spelers ter wereld..(Ronaldo)
Maar wat Suarez deed, was heeel iets anders dan vallen..
Jij moet echt een keer je berichten 2x doorlezen, je post iets en 2 sec later verander je snel iets..quote:
Maakt het uit ..quote:Op zondag 20 februari 2011 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij moet echt een keer je berichten 2x doorlezen, je post iets en 2 sec later verander je snel iets..
Ok. Dan zal ik ervoor zorgen dat het minder voorkomt ..quote:
Ja klopt. Maar dat van Suarez had uberhaupt niks te maken met Toivonen want het was van een hele andere categorie. Dus waarom mensen dat vergelijken is mij een raadselquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, iemand bijten valt goed te praten..![]()
Schwalbes maakt iedereen, zelfs de beste spelers ter wereld..(Ronaldo)
Maar wat Suarez deed, was heeel iets anders dan vallen..
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
Yes!!!! Ik upload straks even de 4-1 die ik heb gefilmd.
Dit. En ik hoop vooral dat hij niet weer naar de drugs gaat grijpenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik hoop het eerste, ik vrees het laatste.
Hij is nog jongquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef Stuurver het volgende:
Denken jullie dat Reis kan terugkomen op hetzelfde niveau of dat zijn voetbalcarričre zo goed als voorbij is?
Rij 8 stoel 25 (dan wel 1 vak verder, op K)quote:
Deed ik een jaar of 4 geleden ook voor mijn neefjes van 8 en 10. Thuis tegen Volendam, gewoon 2e ring ergens in een hoek.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort kaartjes halen voor PSV - Heerenveen
M'n neefje z'n eerste "echte" voetbalwedstrijd
The fuckquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed ik een jaar of 4 geleden ook voor mijn neefjes van 8 en 10. Thuis tegen Volendam, gewoon 2e ring ergens in een hoek.
Kosten: ¤ 100- . Echt gekkenhuis. Als je tegenwoordig met je neefjes voetbal wil gaan kijken en dan ook nog eens een B-wedstrijd, ben je al een vermogen kwijt.
Vroeger (begin jaren 90) kostte een seizoenskaart op de jeugdrang dacht ik 50 gulden. Nu iets van 100 Euroquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed ik een jaar of 4 geleden ook voor mijn neefjes van 8 en 10. Thuis tegen Volendam, gewoon 2e ring ergens in een hoek.
Kosten: ¤ 100- . Echt gekkenhuis. Als je tegenwoordig met je neefjes voetbal wil gaan kijken en dan ook nog eens een B-wedstrijd, ben je al een vermogen kwijt.
Ohja ik dus op vak L, das wel ietsjes verder ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rij 8 stoel 25 (dan wel 1 vak verder, op K)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |