Dit herinner ik me nog goedquote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef Frey het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-nac-perez-2-0_sport
Was het deze gast? Die is duidelijk NAC supporter.
quote:
Als hij gewoon dat neerzet, heeft ie meteen gelijk ookquote:psv wint terecht, maar rood sloeg nergens op. die 2de geel was terecht ja.
toivonen moet eens een schorsing krijgen voor zijn onsportief gedrag
Ik weet zeker dat al die Ajacieden die roepen om een schorsing wegens onsportief gedrag dat ook deden toen Suarez een hapje Bakkal wilde.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Als hij gewoon dat neerzet, heeft ie meteen gelijk ook
Hij heeft toch gewoon een punt daar? Moeilijk he om gewoon je mening te geven in plaats van een debiele smiley te plaatsenquote:
Klopt, hij had geen kaarten moeten krijgen en Toivonen moest wel 2x geel krijgen, hij heeft een puntquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een punt daar? Moeilijk he om gewoon je mening te geven in plaats van een debiele smiley te plaatsen
Mijn mening is dat deze jongen hopelijk geen stemrecht heeft en morgen weer netjes naar de sociale werkplaats gaat. En dan nu alle frusti's terug naar hun eigen topic, graag.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een punt daar? Moeilijk he om gewoon je mening te geven in plaats van een debiele smiley te plaatsen
Die was inderdaad erg zuur. Mooi om te horen eigenlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef Frey het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-nac-perez-2-0_sport
Was het deze gast? Die is duidelijk NAC supporter.
Dat zeg ik toch niet? Is dat nou zo moeilijk om normaal te reageren?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, hij had geen kaarten moeten krijgen en Toivonen moest wel 2x geel krijgen, hij heeft een punt
Heb je de quote wel gelezen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Is dat nou zo moeilijk om normaal te reageren?
Josti
De Spits is van de telegraaf en is nogal een Ajax krant.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:54 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk namelijk dat dit een beetje 'zoeken naar problemen' bij PSV is. Veel media hebben daar een handje van, omdat het normaal gesproken redelijk rustig blijft bij de club. Spits - de kwaliteitskrant die ze zijn - wil natuurlijk niet achterblijven bij kwaliteitsmedia als De Telegraaf en Voetbalzone.
Ik weet niet of alle Ajacieden dat wel of niet doen, jij trouwens ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat al die Ajacieden die roepen om een schorsing wegens onsportief gedrag dat ook deden toen Suarez een hapje Bakkal wilde.
Mijn punt is het selectief roepen van schorsingen en andere sancties, terwijl een van hun ex-spelers de dikste schorsing van het seizoen aan de broek heeft hangen. Maar genoeg over Ajacieden en hun meningen ende veronderstellingen. In het grote PSVtopic praat men over antivoetbal, schwalbekoning Toivonen, hoe we Ajax over een week op 8 punten willen zetten en meer van dat soort relevante zaken. De rest is /care als een malle.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet niet of alle Ajacieden dat wel of niet doen, jij trouwens ook niet.
Ik weet wel dat deze Ajacied dat wel wil en wilde* Maar wat is je punt dan verder?
*disclaimer: ik was het enigszins oneens met de hoeveelheid duels maar boeien
Wordt een spektakel denk en hoop ikquote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn punt is het selectief roepen van schorsingen en andere sancties, terwijl een van hun ex-spelers de dikste schorsing van het seizoen aan de broek heeft hangen. Maar genoeg over Ajacieden en hun meningen ende veronderstellingen. In het grote PSVtopic praat men over antivoetbal, schwalbekoning Toivonen, hoe we Ajax over een week op 8 punten willen zetten en meer van dat soort relevante zaken. De rest is /care als een malle.
Alle psvers riepen om een "levenslange" schorsing voor spelbederf als Suarez ook maar iets deed, nu zijn de rollen omgekeerd en zijn wij ineens de schlemiel als wij er iets over zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat al die Ajacieden die roepen om een schorsing wegens onsportief gedrag dat ook deden toen Suarez een hapje Bakkal wilde.
Dit.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat komen al die trollen hier doen? Fok maak er een rule van, en ban die trollen!
Gadverdamme zeg.
Ongedierte met hun gefrustreerd gebrabbel altijd.
Inderdaad..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Frey het volgende:
Toivonen moet natuurlijk wel oppassen met zijn gedrag.
Ja misschien wel hij wordt er niet populairder op. Maar ja de scheidsrechters en tegenstanders trappen er iedere keer in. Die moet je ook wat verwijten.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Frey het volgende:
Toivonen moet natuurlijk wel oppassen met zijn gedrag.
Tot je een Suarez effect krijgt. Dat 'ie écht een keer half doormidden wordt getrapt en er geen vrije trap/ penalty voor krijgt omdat ze een schwalbe vermoedenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja misschien wel hij wordt er niet populairder op. Maar ja de scheidsrechters en tegenstanders trappen er iedere keer in. Die moet je ook wat verwijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |