wie maakt die plaatjes?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
eerstvolgende wedstrijd is tegen NAC morgen meneertje.
Dat denk ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef rubbereend het volgende:
Tis elke week weer anders dus morgen wordt het.............. 3-1
Ik weet het niet. Ik denk namelijk dat dit een beetje 'zoeken naar problemen' bij PSV is. Veel media hebben daar een handje van, omdat het normaal gesproken redelijk rustig blijft bij de club. Spits - de kwaliteitskrant die ze zijn - wil natuurlijk niet achterblijven bij kwaliteitsmedia als De Telegraaf en Voetbalzone.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef Type-R het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)sv_naast_de_tit.html
[..]
Mee eens. De conclusie is veel te kort door de bocht. Eerst een heel verhaal over interne brandjes (of eigenlijk alleen het verhaal met Koevermans) bij PSV en daarna in één zin: "bij Ajax en Twente gaan ze wel voor elkaar door het vuur, dus PSV wordt geen kampioen." Ja ja alsof het daar altijd koek en ei is. Waar mensen met elkaar werken, zijn irritaties.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:54 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk namelijk dat dit een beetje 'zoeken naar problemen' bij PSV is. Veel media hebben daar een handje van, omdat het normaal gesproken redelijk rustig blijft bij de club. Spits - de kwaliteitskrant die ze zijn - wil natuurlijk niet achterblijven bij kwaliteitsmedia als De Telegraaf en Voetbalzone.
Natuurlijk zal het een beetje rommelen (en ik zie types als Lens er ook wel voor aan om dusdanig gefrustreerd te zijn; kijk alleen al naar zijn lichaamstaal ten aanzien van het thuispubliek), maar dit stuk is toch veel te suggestief?
Spits heeft (had?) een samenwerking met Geenstijl, die comments zijn dus gewoon Geenstijlers of hoe je die noemt.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Als je de reacties leest, dan hoef je die krant niet serieus te nemen..
Reaguurdersquote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Spits heeft (had?) een samenwerking met Geenstijl, die comments zijn dus gewoon Geenstijlers of hoe je die noemt.
x1quote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Doublepain het volgende:
nog een concurrent punten verloren..
in je onderbroek de straat op?!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente gelijk, als PSV het nu verneukt ik doe iets ergs
Das voor de buurtbewoners erger denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
in je onderbroek de straat op?!
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe is PSV? Kan helaas niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef msnk het volgende:
[..]Krijgen we weer gebash over geholpen worden blablaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Dat hebben 'we' inderdaad gedaan ja....quote:Op zondag 20 februari 2011 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Krijgen we weer gebash over geholpen worden blabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |