Nee, iemand bijten valt goed te praten..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alle psvers riepen om een "levenslange" schorsing voor spelbederf als Suarez ook maar iets deed, nu zijn de rollen omgekeerd en zijn wij ineens de schlemiel als wij er iets over zeggen.
Overigens had Suarez veel Schwalbes, maar geen kaarten naaierij zoals toivonen vandaaag.
Praat hij het goed dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, iemand bijten valt goed te praten..![]()
Schwalbes maakt iedereen, zelfs de beste spelers ter wereld..(Ronaldo)
Maar wat Suarez deed, was heeel iets anders dan vallen..
Jij moet echt een keer je berichten 2x doorlezen, je post iets en 2 sec later verander je snel iets..quote:
Maakt het uit ..quote:Op zondag 20 februari 2011 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij moet echt een keer je berichten 2x doorlezen, je post iets en 2 sec later verander je snel iets..
Ok. Dan zal ik ervoor zorgen dat het minder voorkomt ..quote:
Ja klopt. Maar dat van Suarez had uberhaupt niks te maken met Toivonen want het was van een hele andere categorie. Dus waarom mensen dat vergelijken is mij een raadselquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, iemand bijten valt goed te praten..![]()
Schwalbes maakt iedereen, zelfs de beste spelers ter wereld..(Ronaldo)
Maar wat Suarez deed, was heeel iets anders dan vallen..
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
Yes!!!! Ik upload straks even de 4-1 die ik heb gefilmd.
Dit. En ik hoop vooral dat hij niet weer naar de drugs gaat grijpenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik hoop het eerste, ik vrees het laatste.
Hij is nog jongquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef Stuurver het volgende:
Denken jullie dat Reis kan terugkomen op hetzelfde niveau of dat zijn voetbalcarričre zo goed als voorbij is?
Rij 8 stoel 25 (dan wel 1 vak verder, op K)quote:
Deed ik een jaar of 4 geleden ook voor mijn neefjes van 8 en 10. Thuis tegen Volendam, gewoon 2e ring ergens in een hoek.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort kaartjes halen voor PSV - Heerenveen
M'n neefje z'n eerste "echte" voetbalwedstrijd
The fuckquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed ik een jaar of 4 geleden ook voor mijn neefjes van 8 en 10. Thuis tegen Volendam, gewoon 2e ring ergens in een hoek.
Kosten: ¤ 100- . Echt gekkenhuis. Als je tegenwoordig met je neefjes voetbal wil gaan kijken en dan ook nog eens een B-wedstrijd, ben je al een vermogen kwijt.
Vroeger (begin jaren 90) kostte een seizoenskaart op de jeugdrang dacht ik 50 gulden. Nu iets van 100 Euroquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed ik een jaar of 4 geleden ook voor mijn neefjes van 8 en 10. Thuis tegen Volendam, gewoon 2e ring ergens in een hoek.
Kosten: ¤ 100- . Echt gekkenhuis. Als je tegenwoordig met je neefjes voetbal wil gaan kijken en dan ook nog eens een B-wedstrijd, ben je al een vermogen kwijt.
Ohja ik dus op vak L, das wel ietsjes verder ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rij 8 stoel 25 (dan wel 1 vak verder, op K)
LOL. Wel naast Balasz de belangrijkste man bij PSV. Kan de hele wedstrijd als een krant spelen, maar vervolgens wel met een assist op doelpunt beslissend zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef Doublepain het volgende:
Van mij mag Toivonen 50 wedstrijden worden geschorst. Vond hem toch niks. Ik heb liever Nijland of Labyad daar. Die 10 mil van Liverpool..
Ja, maar ik ben dus vandaag wel een keer langs je heen gelopenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ohja ik dus op vak L, das wel ietsjes verder ja.
Ooh als je weet hoe ik eruit zie zeg donderdag dan ff hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dus vandaag wel een keer langs je heen gelopen
Zondag, dus. Donderdag ga ik niet. ZIt in de bijstand en kan dus nog net een SCC veroorloven en heel soms een wedstrijd buiten de competitie om.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ooh als je weet hoe ik eruit zie zeg donderdag dan ff hoi
ZOndag zit ik wss (nog niet zeker) op vak J vanwege het wisselen met iemand, dus dan maar een andere wedstrijdquote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zondag, dus. Donderdag ga ik niet. ZIt in de bijstand en kan dus nog net een SCC veroorloven en heel soms een wedstrijd buiten de competitie om.
Hij is nog jong, maar de kans dat hij handelingssnelheid gaat missen is natuurlijk wel groot. Dat zou invloed kunnen hebben op zijn spel...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef Stuurver het volgende:
Denken jullie dat Reis kan terugkomen op hetzelfde niveau of dat zijn voetbalcarričre zo goed als voorbij is?
Dat zou helemaal niet terecht zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Toivonen, dwaas! Zal wel weer een vooronderzoek komen, wat overigens ook wel terecht is.
Okee, of ik moet dan toevallig de andere kant opgaan lopenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ZOndag zit ik wss (nog niet zeker) op vak J vanwege het wisselen met iemand, dus dan maar een andere wedstrijd
Het is niet alleen een trucje om de tegenstander uit te lokken, expres op de tenen gaan staan met noppen is niet prettigquote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet terecht zijn.
Die speler van NAC moet er gewoon niet in trappen.
Die dokter in Amerika zegt dat hij een lange weg moet gaan en dat het dan nog niet zeker is. Ik hoop dat hij het kan opbrengen zonder terugval.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij is nog jong, maar de kans dat hij handelingssnelheid gaat missen is natuurlijk wel groot. Dat zou invloed kunnen hebben op zijn spel...
50-50 zogezegd. Persoonlijk denk ik dat hij zo goed was dat hij terug kan komen op hoog niveau, maar dat hij nog beter zou zijn geworden als hij deze blessure niet had gekregen.
Ik hoop dat hij toch nog terug kan keren! Dit gun ik hem absoluut niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef maril het volgende:
[..]
Die dokter in Amerika zegt dat hij een lange weg moet gaan en dat het dan nog niet zeker is. Ik hoop dat hij het kan opbrengen zonder terugval.
Ghehe, ik weet dat nog allemaal niet. Zit een verhaal achter. We zien welquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, of ik moet dan toevallig de andere kant opgaan lopen. Of zit je hoog op vak J ?
Ik vind dat altijd zo'n rare opmerking. Het zal er vast wel harder aan toegaan, maar ik heb genoeg gezien van de PL waar dingen gewoon bestraft worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Einthovuh het volgende:
Wat een gezeik om Toivonen hier zeg...Kijk eens naar de Engelse competitie, daar gaat het er nog veel harder aan toe dan hier.
Vind het ook enorm overdreven dat er zoveel aandacht aan word besteed. Je leest het veel bij ajacieden, terwijl ze stonden te juichen als suarez het deed. Eigenlijk krijgen we nu dezelfde situatie als met suarez bij ajax, maar iets zegt mij dat Toivonen een stuk harder aangepakt gaat worden in de media, maargoed dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Einthovuh het volgende:
Wat een gezeik om Toivonen hier zeg...Kijk eens naar de Engelse competitie, daar gaat het er nog veel harder aan toe dan hier.
http://www.psv.nl/Kaartverkoop.htmquote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand wanneer Excelsior kaarten id verkoop gaan?
Maar bepaald geen reden voor de tuchtcommissie om hem nu te schorsen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef StijnDa het volgende:
expres op de tenen gaan staan met noppen is niet prettig
Mja dat is waar iedereen die informatie vandaan haalt. Dus niemand zal het beter weten.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
+- 3 weken van te voren staat daar.
Daar heb ik weinig aan he, aangezien het nog 13 dagen is tot aftrap.
Suarez was een vrije trappen/penalty versierder. Geen kaartennaaier. groot verschil.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Vind het ook enorm overdreven dat er zoveel aandacht aan word besteed. Je leest het veel bij ajacieden, terwijl ze stonden te juichen als suarez het deed. Eigenlijk krijgen we nu dezelfde situatie als met suarez bij ajax, maar iets zegt mij dat Toivonen een stuk harder aangepakt gaat worden in de media, maargoed dat kan aan mij liggen.
Misschien is het ook wel n.a.v Suárez dat men (het zijn niet allemaal Ajacieden) er wat harder op reageert, van voorgangers leer jequote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Vind het ook enorm overdreven dat er zoveel aandacht aan word besteed. Je leest het veel bij ajacieden, terwijl ze stonden te juichen als suarez het deed. Eigenlijk krijgen we nu dezelfde situatie als met suarez bij ajax, maar iets zegt mij dat Toivonen een stuk harder aangepakt gaat worden in de media, maargoed dat kan aan mij liggen.
De media is al behoorlijk bezig met het gedrag van toivonen af te keuren als ik zo rondkijk, dus ik sluit een onderzoek niet uit en met een beetje pech zijn we een van ons meest bepalende speler zomaar 3 wedstrijden kwijt in het laatste deel van de competitie.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar bepaald geen reden voor de tuchtcommissie om hem nu te schorsen.
Toivonen moet dit gedrag nog wel heel lang doorzetten wil hij de tegenstander net zoveel hebben genaaid als Suarez deed, ik hoop echter dat hij dat niet doet en vind dat het nu wel een beetje opgeblazen word.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Suarez was een vrije trappen/penalty versierder. Geen kaartennaaier. groot verschil.°˛°
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |