Bij Suarez zag je na een tijdje dat hij geen beslissing meer mee kreeg. Hoe hard hij ook onderuit geschopt werd rond de 16, er werd niet voor gefloten. Toivonen zal nu wel in hetzelfde schuitje geraken. Alleen heeft hij niet de kwaliteit om daar voetballend uit te komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarom gezeik altijd beide kanten op
En wij hoeven ook niet schijnheilig te doen. Toivonen heeft gewoon nare trekjes die hij snel af moet leren.
Fijn dat je dat al weet.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Afgelopen winter periode had wel gemogen, nu in de zomer hoeft ie van mij niet meer te komen en in 2012 al helemaal niet meer
Echt hequote:
HSV is geen wereldtop en Ruud zit op de bank.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Echt heIk denk dat het duo v. Bommel en v. Nistelrooij ons in 2014 nog wel kampioen kunnen maken gezien het niveau van de eredivisie
Ze draaien nog prima mee met de wereldtop.
Geniale kerel is dat, hier thuis hebben we altijd een wedstrijdje wie hem als eerste tijdens de wedstrijd ziet. Hij komt trouwens ook belachelijk vaak in beeld, zelfs de regie is fan van hemquote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Er komt ook een voetbalfans over PSV.. Was net bij PSV TV.. Dzudszak ging op de foto met 2 fans..Het wordt waarschijnlijk die held met zijn t-shirt en grote camera in de winter.. Tenminste hij lijkt daar erg op..
Dat zou ik niet weten, misschien volgend seizoen ofzo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Geniale kerel is dat, hier thuis hebben we altijd een wedstrijdje wie hem als eerste tijdens de wedstrijd ziet. Hij komt trouwens ook belachelijk vaak in beeld, zelfs de regie is fan van hem
Weet je wanneer het wordt uitgezonden?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Toivonen-wel.dhtml
Prima column.
Oh jij hebt nooit een mening klaar staan?quote:
Van een Ajax supporterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima column.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima column.
Ach Enoh werd na het gedoe met Afellay ook niet gechorst.. Terwijl het erop lijkt dat Enoh echt een stampende beweging maakte..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:04 schreef hannoes het volgende:
Och, Bakkal mocht toch ook tot 6x toe op de tenen van Suarez gaan staan!
Van mij hoeft hij niet geschorst te worden, als er maar een beetje extra naar hem gekeken wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ach Enoh werd na het gedoe met Afellay ook niet gechorst.. Terwijl het erop lijkt dat Enoh echt een stampende beweging maakte..
Maarja het blijft natuurlijk zo dat alle PSV supporters willen dat hij niet geschorst wordt en dat alle andere supporters vinden dat hij wel geschorst moet worden..
Met al die commotie van deze week zal dat wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef hannoes het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij niet geschorst te worden, als er maar een beetje extra naar hem gekeken wordt
Slecht geschreven en de zieligheid druipt er vanaf. Het gemiddelde schoolkrantje haalt een beter niveau.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima column.
Daar staat geel op, niet rood. De KNVB heeft gewoon gelijk dat ze hem niet schorsen. Regels enzo...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef OmniRocket het volgende:
Toivonen zou alsnog geschorst moeten worden voor het provoceren,
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Word nu wel gek van Toivonen zeg
Nee, ben het gewoon zat dat het in het PSV topic vaker over Ajax dan over PSV lijkt te gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef msnk het volgende:
[..]
"aaaawwhhhhh op je pikkie getrapt???"
Dat is een trappende beweging. Hetgeen WEL rood is. Kun je ook iemand WEL mee blesseren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:40 schreef OmniRocket het volgende:
van der Haar werd wel geschorst .... (en terecht)
Toivonen is een speler van PSV schatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ben het gewoon zat dat het in het PSV topic vaker over Ajax dan over PSV lijkt te gaan.
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Feit is gewoon dat ajacieden zich hier buitensporig druk om kunnen maken. Bang dat hij komend weekend de winnende maakt tegen Ajax ofzo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Toivonen is een speler van PSV schat
Dat noem ik dan gewoon sportieve wraak in het voordeel van onsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Feit is gewoon dat ajacieden zich hier buitensporig druk om kunnen maken. Bang dat hij komend weekend de winnende maakt tegen Ajax ofzo?
Ook niet de minste namen zeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef Sj0rSz het volgende:
Ook een aantal oud-arbiters heeft wat te zeggen over het gedrag van Toivonen.
Oud-arbiters: "Rode kaart Toivonen was terecht geweest"
In mijn geval? Bang dat hij Toby, Jan en zeker Enoh een kaart gaat aannaaien ja, dat is toch helemaal niet zo vreemd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Feit is gewoon dat ajacieden zich hier buitensporig druk om kunnen maken. Bang dat hij komend weekend de winnende maakt tegen Ajax ofzo?
En geen van drieën stuurde ooit iemand voor zo'n vergrijp van het veld. En ik kan niet tellen hoe vaak iemand op mijn voeten is gaan staan (ik deed het zelf ook wel eens bij lastige verdedigers die in je nek hijgen, stap naar achteren op de voeten zorgt voor net wat meer ruimte...) en nooit werd er rood voor gegeven. Als de scheids het zag was het meestal niet eens geel, maar gewoon een waarschuwing.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef Sj0rSz het volgende:
Ook een aantal oud-arbiters heeft wat te zeggen over het gedrag van Toivonen.
Jullie gaan er dan ook gewoon vrolijk mee door, zelfs zonder Ajax users hier, werd er gelijk en alleen maar de vergelijking getrokken met Ajax/Suarez.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ben het gewoon zat dat het in het PSV topic vaker over Ajax dan over PSV lijkt te gaan.
Ik ben Feyenoorder en wilde met de link over de column het helemaal niet over Ajax hebben, geen idee waarom iedereen dat erbij haalt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:51 schreef Blik het volgende:
Voor de wedstrijd tegen Ajax heeft PSV al een voorsprong te pakken. Erik Braamhaar is de scheidsrechter
Jij gelooft zeker dat verhaal dat 'ie blij was met zijn scheidsrechterlijk besluit waar een goal uit voort vloeidequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Het verhaal erachter ken je waarschijnlijk niet, anders zou je dit niet posten
Doel je nu op het idiote excuus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef Blik het volgende:
Het verhaal erachter ken je waarschijnlijk niet, anders zou je dit niet posten
Nee, en de KNVB heeft dat prima uitgelegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is gewoon een rode kaart. Verder heeft Johan Derksen het gisteren prima verwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |