abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93084709
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

Suarez was een vrije trappen/penalty versierder. Geen kaartennaaier.
Ik heb hem vaak zat kaarten zien aannaaien...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_93084768
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb hem vaak zat kaarten zien aannaaien...
Inderdaad als mensen hem niet raakte opspringen en schreeuwen van de pijn waardoor tegenstander een kaart + vrije trap krijgt.
pi_93084778
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef patrickpsv het volgende:

De media is al behoorlijk bezig met het gedrag van toivonen af te keuren als ik zo rondkijk, dus ik sluit een onderzoek niet uit
Uitsluiten kan ik het ook niet, want de tuchtcommissie doet in mijn beleving vaak maar wat, maar het zou niet logisch zijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_93091694
quote:
Op
zondag 20
februari 2011 22:39
schreef Einthovuh het volgende:

Wat een gezeik om Toivonen hier zeg... :') Kijk eens naar de Engelse competitie, daar gaat het er nog veel harder aan toe dan hier.
denken dat dit bij "hard" spel hoort :') jij bent zeker zo'n kneusje die iemand alleen een trap nageeft als ie op de grond ligt en dan roept dat je hem finaal in elkaar geslagen hebt hahahaha
  maandag 21 februari 2011 @ 09:42:30 #155
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_93092087
Vies mannetje die Toivonen. Zou terecht zijn als de KNVB hem schorst i.p.v. Gudelj.
Kerel van 1.91cm die bij een minimaal duwtje omvalt :') En dat doorrollen bij de 2de overtreding :r
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_93092602
Volgens mij staat ie na de duw gewoon op, ipv op de grond te liggen en schreeuwen dat ie pijn heeft.

Misschien stond ie wel op ze verkeerde been en kwam ie door de duw uit evenwicht :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_93092624
Gezeik om niks dus!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_93093643
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij staat ie na de duw gewoon op, ipv op de grond te liggen en schreeuwen dat ie pijn heeft.

Misschien stond ie wel op ze verkeerde been en kwam ie door de duw uit evenwicht :)
En overigens had de scheids ook gewoon kunnen besluiten het als een opstootje te zien en ze beide geel te geven.. En die 2e gele kaart had hij ook een laatste waarschuwing te geven. Er wordt dus alleen maar kritiek geleverd op Ola, En niet op de domme reactie van Gudelj. Misschien had de scheids ook wel geel gegeven als hij niet was gaan liggen.
pi_93093751
Benieuwd of er nog een vooronderzoek komt. mompelt iets over wedstrijd met ajax
Brutal. Fucking. Metal.
pi_93094046
quote:
Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

tuurlijk staat ie weer op, zijn doel had ie al bereikt. Lekker kaartjes aannaaien. En je meent toch niet echt dat je denkt dat ie uit evenwicht was...toch? Hahahaha _O- anders moet je ff een laserbehandeling ondergaan, wat een naiviteit zeg :')
pi_93094271
quote:
Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

tuurlijk staat ie weer op, zijn doel had ie al bereikt. Lekker kaartjes aannaaien. En je meent toch niet echt dat je denkt dat ie uit evenwicht was...toch? Hahahaha _O- anders moet je ff een laserbehandeling ondergaan, wat een naiviteit zeg :')
:'). Nja hij moet gewoon van een speler afblijven algemeen bekend toch?
En als ie theater had willen maken, had ie minstens nog 5 min langer op de grond moeten liggen.
pi_93094556
quote:
Op maandag 21 februari 2011 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

:'). Nja hij moet gewoon van een speler afblijven algemeen bekend toch?
En als ie theater had willen maken, had ie minstens nog 5 min langer op de grond moeten liggen.
gremlin please :') als jouw definitie van theater 5 min. Op de grond liggen is dan snap je er geen reet van. Ook nooit aan luis kunnen irriteren dus?
pi_93094796
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Volgens mij raakt Gudelj Toivonen, en naait Gudelj daarmee zichzelf een kaart aan.
In mijn optiek is een Schwalbe, gaan liggen wanneer je niet geraakt wordt, de tegenstander echt een kaart aannaaien(en als je hem niet goed uitvoert jezelf :') ).
Maar nu duwt Gudelj tegen de borst gaat Toivonen liggen en is het de schuld van Toivonen. Maar ik denk dat hij echt niet de enige is die zou gaan liggen in dit geval.
  maandag 21 februari 2011 @ 11:32:08 #164
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_93094902
De reactie van die Gudelj was dom, maar Toivonen moet toch gewoon stoppen met dat overdreven provocerende gedrag. Hij begint zo inderdaad een Suarez-achtige reputatie op te bouwen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_93095120
quote:
Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Volgens mij raakt Gudelj Toivonen, en naait Gudelj daarmee zichzelf een kaart aan.
In mijn optiek is een Schwalbe, gaan liggen wanneer je niet geraakt wordt, de tegenstander echt een kaart aannaaien(en als je hem niet goed uitvoert jezelf :') ).
Maar nu duwt Gudelj tegen de borst gaat Toivonen liggen en is het de schuld van Toivonen. Maar ik denk dat hij echt niet de enige is die zou gaan liggen in dit geval.
Ach, als je met zo'n bril kijkt zul je natuurlijk nooit de waarheid zien. Toivonen staat op de voet, doet een mooi rolletje en naait Gudelj een kaart aan. Zonder het staan op de voet zal gudelj niet duwen, uitlokking dus. Simpel of moet ik een nog duidelijkere analyse in jip en janneke taal typen?
pi_93095361
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ach, als je met zo'n bril kijkt zul je natuurlijk nooit de waarheid zien. Toivonen staat op de voet, doet een mooi rolletje en naait Gudelj een kaart aan. Zonder het staan op de voet zal gudelj niet duwen, uitlokking dus. Simpel of moet ik een nog duidelijkere analyse in jip en janneke taal typen?
Klopt helemaal.. Maar ik denk dat iedere speler zulk soort dingen wel doet.. Hoe vaak zie je niet een speler een subtiel duwtje geven hier, een klein tikje daar enzovoorts. Er wordt gewoon van alles gedaan om de tegenstander uit hun spel te krijgen.

Toivonen staat zeker op de voet van Gudelj, dat valt niet te ontkennen. Maar vervolgens gaat Gudelj daar in mee door Toivonen een duw te geven, en dat terwijl Toivonen al niet meer op de voet van Gudelj staat. Hij duwt pas op het moment dat Toivonen al 2 stappen achteruit gedaan heeft.. als je dan duwt, duw dan meteen..
  maandag 21 februari 2011 @ 12:34:09 #167
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_93096903
Gut oh gut, er word weer eens actie uitvergoot. :')
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_93097277
Tuurlijk, is een PSV speler hé :')
pi_93097476
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zou helemaal niet terecht zijn.

Die speler van NAC moet er gewoon niet in trappen.
Toivonen moet gewoon niet expres op iemands voet staan.
pi_93097634
Met dit doelsaldo zou een gelijkspel tegen Ajax ook best behoorlijk zijn. Winst is een mokerslag, maar met een gelijkspel sta je gewoon nog bovenaan.
Dit, dus.
pi_93097721
quote:
Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oh ja, dat bijten van suarez was ook door uitlokken van Bakkal :')
  maandag 21 februari 2011 @ 12:56:47 #172
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_93097747
Gewoon winnen van Ajax, dan is er nog maar een concurrent over en die krijgt het ook zwaar dit weekend.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_93097852
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Frey het volgende:
Gewoon winnen van Ajax, dan is er nog maar een concurrent over en die krijgt het ook zwaar dit weekend.
Zo "gewoon" is het alleen niet. We zullen het zien, de beste papieren liggen wel in Eindhoven voor het komende weekend :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_93098021
Lille en Amsterdam.. Maken we af.. ^O^
pi_93098045
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef Doublepain het volgende:
Lille en Amsterdam.. Maken we af.. ^O^
Erg optimistisch ;)
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: