Ik heb hem vaak zat kaarten zien aannaaien...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Suarez was een vrije trappen/penalty versierder. Geen kaartennaaier.
Inderdaad als mensen hem niet raakte opspringen en schreeuwen van de pijn waardoor tegenstander een kaart + vrije trap krijgt.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb hem vaak zat kaarten zien aannaaien...
Uitsluiten kan ik het ook niet, want de tuchtcommissie doet in mijn beleving vaak maar wat, maar het zou niet logisch zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef patrickpsv het volgende:
De media is al behoorlijk bezig met het gedrag van toivonen af te keuren als ik zo rondkijk, dus ik sluit een onderzoek niet uit
denken dat dit bij "hard" spel hoortquote:Op
zondag 20
februari 2011 22:39 schreef Einthovuh het volgende:
Wat een gezeik om Toivonen hier zeg...Kijk eens naar de Engelse competitie, daar gaat het er nog veel harder aan toe dan hier.
En overigens had de scheids ook gewoon kunnen besluiten het als een opstootje te zien en ze beide geel te geven.. En die 2e gele kaart had hij ook een laatste waarschuwing te geven. Er wordt dus alleen maar kritiek geleverd op Ola, En niet op de domme reactie van Gudelj. Misschien had de scheids ook wel geel gegeven als hij niet was gaan liggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij staat ie na de duw gewoon op, ipv op de grond te liggen en schreeuwen dat ie pijn heeft.
Misschien stond ie wel op ze verkeerde been en kwam ie door de duw uit evenwicht
tuurlijk staat ie weer op, zijn doel had ie al bereikt. Lekker kaartjes aannaaien. En je meent toch niet echt dat je denkt dat ie uit evenwicht was...toch? Hahahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij staat ie na de duw gewoon op, ipv op de grond te liggen en schreeuwen dat ie pijn heeft.
Misschien stond ie wel op ze verkeerde been en kwam ie door de duw uit evenwicht
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
tuurlijk staat ie weer op, zijn doel had ie al bereikt. Lekker kaartjes aannaaien. En je meent toch niet echt dat je denkt dat ie uit evenwicht was...toch? Hahahahaanders moet je ff een laserbehandeling ondergaan, wat een naiviteit zeg
gremlin pleasequote:Op maandag 21 februari 2011 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Nja hij moet gewoon van een speler afblijven algemeen bekend toch?
En als ie theater had willen maken, had ie minstens nog 5 min langer op de grond moeten liggen.
Volgens mij raakt Gudelj Toivonen, en naait Gudelj daarmee zichzelf een kaart aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
tuurlijk staat ie weer op, zijn doel had ie al bereikt. Lekker kaartjes aannaaien. En je meent toch niet echt dat je denkt dat ie uit evenwicht was...toch? Hahahahaanders moet je ff een laserbehandeling ondergaan, wat een naiviteit zeg
Ach, als je met zo'n bril kijkt zul je natuurlijk nooit de waarheid zien. Toivonen staat op de voet, doet een mooi rolletje en naait Gudelj een kaart aan. Zonder het staan op de voet zal gudelj niet duwen, uitlokking dus. Simpel of moet ik een nog duidelijkere analyse in jip en janneke taal typen?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij raakt Gudelj Toivonen, en naait Gudelj daarmee zichzelf een kaart aan.
In mijn optiek is een Schwalbe, gaan liggen wanneer je niet geraakt wordt, de tegenstander echt een kaart aannaaien(en als je hem niet goed uitvoert jezelf).
Maar nu duwt Gudelj tegen de borst gaat Toivonen liggen en is het de schuld van Toivonen. Maar ik denk dat hij echt niet de enige is die zou gaan liggen in dit geval.
Klopt helemaal.. Maar ik denk dat iedere speler zulk soort dingen wel doet.. Hoe vaak zie je niet een speler een subtiel duwtje geven hier, een klein tikje daar enzovoorts. Er wordt gewoon van alles gedaan om de tegenstander uit hun spel te krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, als je met zo'n bril kijkt zul je natuurlijk nooit de waarheid zien. Toivonen staat op de voet, doet een mooi rolletje en naait Gudelj een kaart aan. Zonder het staan op de voet zal gudelj niet duwen, uitlokking dus. Simpel of moet ik een nog duidelijkere analyse in jip en janneke taal typen?
Toivonen moet gewoon niet expres op iemands voet staan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet terecht zijn.
Die speler van NAC moet er gewoon niet in trappen.
Oh ja, dat bijten van suarez was ook door uitlokken van Bakkalquote:Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, als je met zo'n bril kijkt zul je natuurlijk nooit de waarheid zien. Toivonen staat op de voet, doet een mooi rolletje en naait Gudelj een kaart aan. Zonder het staan op de voet zal gudelj niet duwen, uitlokking dus. Simpel of moet ik een nog duidelijkere analyse in jip en janneke taal typen?
Zo "gewoon" is het alleen niet. We zullen het zien, de beste papieren liggen wel in Eindhoven voor het komende weekendquote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Frey het volgende:
Gewoon winnen van Ajax, dan is er nog maar een concurrent over en die krijgt het ook zwaar dit weekend.
Erg optimistischquote:Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef Doublepain het volgende:
Lille en Amsterdam.. Maken we af..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |