Ik ga niet die gozer in elkaar trappen, waar zijn kleine broertje bij staat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Ts had die gozer in elkaar moeten trappen
En door het gepest van TS en zijn matties is het zover gekomen, dus indirect is het TS' schuld dat dat arme broertje wordt geslagen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hij kan nu alleen nog maar zijn broertje aan, hij probeert dus zijn zelfvertrouwen op te krikken..
De jeugd van tegenwoordig doet dat met bedreigen en schelden? Gast ga gewoon praten met die gast en probeer er achter te komen waarom hij zo stil is op school en waarom hij dat doet. Je gaat toch niet schelden en dreigen man, wat lost je daar nou mee op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik ga niet die gozer in elkaar trappen, waar zijn kleine broertje bij staat.
Ergste was nog, dat z'n broertje naar hem opkeek.
Hmm je hebt een puntquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En door het gepest van TS en zijn matties is het zover gekomen, dus indirect is het TS' schuld dat dat arme broertje wordt geslagen.
Ik pest hem niet, ik zei toch dat ik eerst medelijden had met hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En door het gepest van TS en zijn matties is het zover gekomen, dus indirect is het TS' schuld dat dat arme broertje wordt geslagen.
Op de middelbare school bestaat dat niet, hoewel alleen de nerderige nerdinnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Yaros het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig doet dat met bedreigen en schelden? Gast ga gewoon praten met die gast en probeer er achter te komen waarom hij zo stil is op school en waarom hij dat doet. Je gaat toch niet schelden en dreigen man, wat lost je daar nou mee op?
Gast, doe niet gay.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Yaros het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig doet dat met bedreigen en schelden? Gast ga gewoon praten met die gast en probeer er achter te komen waarom hij zo stil is op school en waarom hij dat doet. Je gaat toch niet schelden en dreigen man, wat lost je daar nou mee op?
En wat deed jij uit medelijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik pest hem niet, ik zei toch dat ik eerst medelijden had met hem.
Maar nu
Ok. Maar au serieux: ik denk wel echt dat hij het feit dat hij gepest wordt op school, afreageert op dat broertje. Da's toch treurig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik pest hem niet, ik zei toch dat ik eerst medelijden had met hem.
Maar nu
Oh, moet ik zeggen dat je nu stoer bent ofzo, dat jullie met ze'n alle die gast gaan uischelden en gaan dreigen, sneu hoor!quote:
Ik stel me neutraal op in de klasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
En wat deed jij uit medelijden.
Hielp je hem?
Of keek je zielig toe?
Jij bent toch diegene die hem uitscheld?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik stel me neutraal op in de klas
Ik pest niemand
Niemand pest mij
Normaal contact met iedereen.
Ja, nadat hij zijn broertje heeft geslagen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef Yaros het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene die hem uitscheld?
Moet jij je dan bemoeien met zijn broertje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, nadat hij zijn broertje heeft geslagen!
Nu, gaat het pesten pas beginnen!
Wedden dat jij zon tjappie bent die geen contact met hem maakte want anders zouden ze jou nog wel eens kunnen pesten ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik stel me neutraal op in de klas
Ik pest niemand
Niemand pest mij
Normaal contact met iedereen.
Triest.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Errug volwassen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Nee, ik heb het bij het begin vh jaar geprobeerd. Maar het is zo'n debiel die naar anime kijkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wedden dat jij zon tjappie bent die geen contact met hem maakte want anders zouden ze jou nog wel eens kunnen pesten ?
Dan heb ik nu al medelijden met dat broertje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Errug volwassen...![]()
En de mensen die toekijken en niet ingrijpen tijdens het pesten zijn het ergst!
Je bent dus net zo erg als de restquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:00 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Nee, ik heb het bij het begin vh jaar geprobeerd. Maar het is zo'n debiel die naar anime kijkt.
Daar wil je gewoon geen contact mee maken.
Ik ben z'n vader niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Errug volwassen...![]()
En de mensen die toekijken en niet ingrijpen tijdens het pesten zijn het ergst!
Nee, je bent een hypocriete egoïst!quote:
Ik denk het ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Je bent dus net zo erg als de rest
Totaal geen respect voor wat iemand leuk vind.
En het enige wat je wilt is bij de rest horen , of niet ?
Aha, het wordt steeds zieliger TS!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
1 vriend filmt
jij en je vriend trappen hem dood
cameraman upload het
CernunnosCeltic kan dan lachen
Het kan nog ergerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:10 schreef Yaros het volgende:
[..]
Aha, het wordt steeds zieliger TS!
Je begrijpt het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Je bent dus net zo erg als de rest
Totaal geen respect voor wat iemand leuk vind.
En het enige wat je wilt is bij de rest horen , of niet ?
Waarom praat je niet met mensen die van andere dingen houden dan jij ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:16 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Klas
5vrienden van TS
21 Klasgenoten Normaal Contact
1 Gozer die z'n broertje slaat
Vroeger:21 Klasgenoten + 3vrienden van TS pesten die gozer
Nu: 21 Klasgenoten + 5vrienden + TS pesten die gozer
Ik sluit me gewoon niet uit de groep, ik praat met iedereen die een beetje normaal is.
Dus jij gaat ook gewoon normaal om met een pedofiel/verkrachter?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waarom praat je niet met mensen die van andere dingen houden dan jij ?
Ieder heeft toch iets wat hij of zei leuk vind? Je kunt toch niet allemaal het zelfde zijn.
En als iemand anders dan iets anders leuker vind wat jij raar vind, sluit je hem buiten.
Heb jij geen broertje of zusje? Ik durf te wedden dat ook jij je broertje een mep zou verkopen.
Ik zie genoeg zusjes/broertjes die met hun jongere zusje/broertje over straat lopen en elkaar meppen.![]()
Maar om dan gelijk te zeggen van KOM WE GAAN HEM PESTEN. Dat is nergens voor nodig lijkt me, sowieso niet.
}quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:22 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook gewoon normaal om met een pedofiel/verkrachter?
Ik weet dat het wat extreem is. Maar hij is gewoon zo'n gozer, die niemand aardig vindt. Iedereen haat hem om een of andere reden. Ik heb ook een broertje, maar ik sla hem nooit! En heb hem ook nog nooit geslagen!
Dus ja ik sluit mensen buiten die andere dingen leuk vinden, die ik niet leuk vind.
Je gaat toch niet naar anime kijken, hoe triest ben je dan wel niet![]()
En hij slaat z'n broertje
Als het niet klikt met iemand dan zij het zo. Je hoeft toch niet geforceerd met iedereen vriendjes te worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
}
Is dat het zelfde verhaal. Nee. Nee niemand wil hem aardig vinden omdat iedereen bij de "groep" wil horen, zoals jij al sprak.
Nee je bent triest als je niet accepteerd wat mensen leuk vinden. Als jij eens iets opnoemt wat jij leuk vind? Kunnen wij hier op fok toch ook je belachelijk maken hoe dom dat wel niet is. Omdat wij dit niet leuk vinden? Iedereen heeft toch zijn eigen kijk op iets, wat die leuk vind. Dat hoor je niet belachelijk te maken, want anders kan je iedereen en je zelf belachelijk maken.
Oh ja, animé is ook zo slecht voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:00 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Nee, ik heb het bij het begin vh jaar geprobeerd. Maar het is zo'n debiel die naar anime kijkt.
Ik vind het leuk om mensen buiten te sluiten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
}
Is dat het zelfde verhaal. Nee. Nee niemand wil hem aardig vinden omdat iedereen bij de "groep" wil horen, zoals jij al sprak.
Nee je bent triest als je niet accepteerd wat mensen leuk vinden. Als jij eens iets opnoemt wat jij leuk vind? Kunnen wij hier op fok toch ook je belachelijk maken hoe dom dat wel niet is. Omdat wij dit niet leuk vinden? Iedereen heeft toch zijn eigen kijk op iets, wat die leuk vind. Dat hoor je niet belachelijk te maken, want anders kan je iedereen en je zelf belachelijk maken.
Nee natuurlijk moet je niet geforceerd vriendjes worden met iedereen, totaal niet. Maar hoe TS het verwoord is het gewoon iedereen buiten sluiten die van andere dingen houd dan hij. En dat vind ik gewoon triets.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als het niet klikt met iemand dan zij het zo. Je hoeft toch niet geforceerd met iedereen vriendjes te worden.
je denkt even "slim" te zijn door zo iets te zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:27 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mensen buiten te sluiten.
Jij bent dus hypocriet omdat jij dat niet accepteert.
Als iemand van andere dingen houd dan jij, dan klikt het vaak niet. Jij zou ook niet snel vriendjes worden met iemand die van dingen houdt die in jouw ogen raar zijn. Misschien vindt TS het bijvoorbeeld lekker om zich in de reet te laten nemen door een vriend die als Keltische god verkleed is. Hij smeert dan de poeplul van zijn vriend over zijn gezicht en gaat zo naar school. Zou jij vriendjes worden met TS?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee natuurlijk moet je niet geforceerd vriendjes worden met iedereen, totaal niet. Maar hoe TS het verwoord is het gewoon iedereen buiten sluiten die van andere dingen houd dan hij. En dat vind ik gewoon triets.
[..]
Ik bewijs gewoon dat je stelling nergens opslaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee natuurlijk moet je niet geforceerd vriendjes worden met iedereen, totaal niet. Maar hoe TS het verwoord is het gewoon iedereen buiten sluiten die van andere dingen houd dan hij. En dat vind ik gewoon triets.
[..]
je denkt even "slim" te zijn door zo iets te zeggen
Van mij mag je doen wat je wilt, maar ooit zal het ook tegen je gebruikt worden. Als dé groep van andere dingen gaat houden dan jij en jij je hier totaal niet bij kan neerleggen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als iemand van andere dingen houd dan jij, dan klikt het vaak niet. Jij zou ook niet snel vriendjes worden met iemand die van dingen houdt die in jouw ogen raar zijn. Misschien vindt TS het bijvoorbeeld lekker om zich in de reet te laten nemen door een vriend die als Keltische god verkleed is. Hij smeert dan de poeplul van zijn vriend over zijn gezicht en gaat zo naar school. Zou jij vriendjes worden met TS?
Nee dat klopt ook. Heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als iemand van andere dingen houd dan jij, dan klikt het vaak niet. Jij zou ook niet snel vriendjes worden met iemand die van dingen houdt die in jouw ogen raar zijn. Misschien vindt TS het bijvoorbeeld lekker om zich in de reet te laten nemen door een vriend die als Keltische god verkleed is. Hij smeert dan de poeplul van zijn vriend over zijn gezicht en gaat zo naar school. Zou jij vriendjes worden met TS?
Wie zegt dat je perse vrienden moet zijn met die knul?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik gis maar wat, is gewoon een voorbeeld.
De rest van de groep ging aan het begin vh jaar juist wel met hem praten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee dat klopt ook. Heb je helemaal gelijk in.
Geen idee de situatie is niet echt dus kan me dat niet indenken.
maar dat snap ik ook wel dat je dan geen vrienden bent, maar TS sluit iemand dan gelijk buiten en praat er dan niet tegen omdat de rest dat ook niet doet. Praten is toch anders dan echt vrienden zijn lijkt me of niet ?
Maar jij zit toch in de groep dan moet jij dat toch weten waarom ze hem nu pesten ? Anders hoor je ook niet echt bij de groep lijkt me, als je er dan niets van af weet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:40 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
De rest van de groep ging aan het begin vh jaar juist wel met hem praten!
Geen idee wat er gebeurd is, dat ze hem nu pesten. Tevens ben ik ook niet zo'n sociaal type die wilt dat iedereen hem aardig vindt.
Misschien moet JIJ eens goed naar jezelf kijken!
Jij wilt dat iedereen je aardig vindt, omdat je bang bent een loner te worden.
Geen idee waarom ze pesten, dus pest jij hem ook maar? Meeloopgedrag?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:40 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurd is, dat ze hem nu pesten. Tevens ben ik ook niet zo'n sociaal type die wilt dat iedereen hem aardig vindt.
Juist inderdaad !quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Yaros het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze pesten, dus pest jij hem ook maar? Meeloopgedrag?
Ik geloof dat die tweede zin absoluut geen betrekking heeft op superkuiken! Zij wil je gewoon duidelijk maken dat iemand uitschelden en bedreigen NIET de oplossing is en dat niet HIJ fout zit, maar JIJ! Dat dringt waarschijnlijk nog niet tot je door!
Ik pest hem omdat hij z'n broertje van 8 mishandelt, als ik hem zou pesten toen de andere hem gingen pesten.Was er sprake van Meeloopgedrag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Yaros het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze pesten, dus pest jij hem ook maar? Meeloopgedrag?
Ik geloof dat die tweede zin absoluut geen betrekking heeft op superkuiken! Zij wil je gewoon duidelijk maken dat iemand uitschelden en bedreigen NIET de oplossing is en dat niet HIJ fout zit, maar JIJ! Dat dringt waarschijnlijk nog niet tot je door!
Er was al sprake van meeloopgedrag wan de andere praten niet met hem dus jij ook niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik pest hem omdat hij z'n broertje van 8 mishandelt, als ik hem zou pesten toen de andere hem gingen pesten.Was er sprake van Meeloopgedrag!
Klopt je moet je niet met het meeloop gedrag bemoeien. En je groepjesgebeuren. Want JIJ zit totaal niet in een groepje, anders had je echt wel geweten waarom je vriendjes hem nu peste.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik normaal omga met de andere klasgenoten.
Ik en mijn 5vrienden vormen een groep
@GeelSuperkuiken
Je zegt nu dat ik me er niet mee moet bemoeien. Maar net zei je nog dat ik hem niet moest buitensluiten en dat je het raar vond, dat ik niks met hem te maken wou hebben.
Overigens 1 keer iemand een mep verkopen is niet mishandelen hoor. Je hebt hem 1 keer zijn broertje zien slaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik pest hem omdat hij z'n broertje van 8 mishandelt, als ik hem zou pesten toen de andere hem gingen pesten.Was er sprake van Meeloopgedrag!
Jullie slaan hem continue. Hij weet niet beter. Dus hij leert van "Oh af en toe slaan is gewoon normaal" Dat doen ze bij mij op school ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dus als ik iemand een pistool leer te gebruiken.
En hij schiet er iemand mee neer. Is het dan mijn schuld?
Ik weet niet wat voor dingen jij gaat verzinnen maar je draait dus echt om mijn punt heenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:56 schreef CernunnosCeltic het volgende:
En iedereen die belasting betaalt is ook een meeloper?
En de mensen die zwart werken moeten beschermd worden?
Nogalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
TS is overduidelijk gedist door de community van de KLB
Ik begrijp gewoon niet waarom jullie mij als een deel van de "groep" zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dingen jij gaat verzinnen maar je draait dus echt om mijn punt heen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:58 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom jullie mij als een deel van de "groep" zien.
Ik denk daarom ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik normaal omga met de andere klasgenoten.
Ik en mijn 5vrienden vormen een groep
@GeelSuperkuiken
Je zegt nu dat ik me er niet mee moet bemoeien. Maar net zei je nog dat ik hem niet moest buitensluiten en dat je het raar vond, dat ik niks met hem te maken wou hebben.
Jullie doen alsof ik samen met de alle leerlingen van de klas een "groep" vorm tegen die ene gozer.quote:
Nee hoor dat vermeld ik nergens. Jij vermeld dat je met je 5? vriendjes een groep vormt tegen die gozer meer niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:01 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Jullie doen alsof ik samen met de alle leerlingen van de klas een "groep" vorm tegen die ene gozer.
Nee ik vorm samen met 2 vrienden een "groep" tegen die gozer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee hoor dat vermeld ik nergens. Jij vermeld dat je met je 5? vriendjes een groep vormt tegen die gozer meer niet.
Je kunt je er niet meer uit redden, je hebt je al vast geluld
Jij bazelt alles door elkaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Nee ik vorm samen met 2 vrienden een "groep" tegen die gozer.
Die andere 3 vrienden pesten hem om een andere reden hun zijn "groep2"
Het kan me ook totaal niet boeien wat met een mede klasgenoot gebeurdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
weet je nog, TS
een tijdje geleden toen er zoveel gezeik was over zinloos geweld?
mensen 'stonden erbij en keken ernaar'
dat is in feite wat jij doet. als er iets serieus zou gebeuren en ik zou de rechter zijn, dan zou ik iedereen die toekeek en niks deed ook medeplichtig vinden
dus ja, TS, je bent een eikel. je helpt hem niet omdat je bang bent zelf gepest te worden en je gaat niet eens naar je mentor ofzo en moet gelijk die gast bedreigen ipv gewoon even met hem te gaan praten
Ja maar hij vind dat normaal, hij zit echt opmerkingen te verzinnen om zich er uit te redden, en om de situatie normaal te mogen vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
weet je nog, TS
een tijdje geleden toen er zoveel gezeik was over zinloos geweld?
mensen 'stonden erbij en keken ernaar'
dat is in feite wat jij doet. als er iets serieus zou gebeuren en ik zou de rechter zijn, dan zou ik iedereen die toekeek en niks deed ook medeplichtig vinden
dus ja, TS, je bent een eikel. je helpt hem niet omdat je bang bent zelf gepest te worden en je gaat niet eens naar je mentor ofzo en moet gelijk die gast bedreigen ipv gewoon even met hem te gaan praten
nee dit omdat je bij je groep wilt worden en je bang bent gepest te worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Het kan me ook totaal niet boeien wat met een mede klasgenoot gebeurd
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Jij bazelt alles door elkaarJe was 1 groep en in die groep peste hun die gozer en jij wist niet waarom omdat ze eerst normaal tegen hem deden.
Nu ga jij hem pesten omdat hij zijn broertje geslagen heeft, dat is de conclusie.
de conclusie is dus dat je gewoon een eikel en een pestventje bent die alleen maar een goede reden zocht om met de groep mee te lopen en hem te pestenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Het kan me ook totaal niet boeien wat met een mede klasgenoot gebeurd
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dus ik loop niet mee met de groep die hem pest, om wat voor reden ook
Ik leid een groep waar we hem pesten omdat hij zijn broertje slaat.
Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?
Hier zeg je anders dat je niet weet waarom ze hem pesten. Dus leider van de groep NOWAYquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:40 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Slechte voorbeelden, iedereen MOET belasting betalen, jij MAG hem pesten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:56 schreef CernunnosCeltic het volgende:
En iedereen die belasting betaalt is ook een meeloper?
En de mensen die zwart werken moeten beschermd worden?
LEES MIJN POST OOK DAN GOED!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
[..]
Hier zeg je anders dat je niet weet waarom ze hem pesten. Dus leider van de groep NOWAY..
Houd maar op TS.
Dit zeg je op het laatst omdat we je hadden vast gelult want je beweerde dat er 1 groep was.. Pas later begon je er dingen bij te verzinnen..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:11 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
LEES MIJN POST OOK DAN GOED!!!
IK ZEG TOCH GODVERDOMME DAT
ER 2 GROEPEN ZIJN
GROEP 1 PEST HEM OM EEN OF ANDERE REDEN DIE IK NIET WEET
DIT GEBEURT VANAF NOVEMBER
GROEP 2 ZIJN IK MET 2VRIENDEN DIE HEM EERST NIET GINGEN PESTEN.
MAAR WIJ PESTEN HEM NU OMDAT HIJ ZIJN BROERTJE HEEFT GESLAGEN
Voorbeeld1
Fred heeft greet verkracht
Greet en haar vrienden pest Fred nu
Fred heeft het dochtertje van Anita geslagen
Anita en haar vrienden pesten Fred
jijboos?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:11 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
LEES MIJN POST OOK DAN GOED!!!
IK ZEG TOCH GODVERDOMME DAT
ER 2 GROEPEN ZIJN
GROEP 1 PEST HEM OM EEN OF ANDERE REDEN DIE IK NIET WEET
DIT GEBEURT VANAF NOVEMBER
GROEP 2 ZIJN IK MET 2VRIENDEN DIE HEM EERST NIET GINGEN PESTEN.
MAAR WIJ PESTEN HEM NU OMDAT HIJ ZIJN BROERTJE HEEFT GESLAGEN
Voorbeeld1
Fred heeft greet verkracht
Greet en haar vrienden pest Fred nu
Fred heeft het dochtertje van Anita geslagen
Anita en haar vrienden pesten Fred
Een klasgenoot die erg gepest word op school, eerst had ik een beetje medelijden met hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dit zeg je op het laatst omdat we je hadden vast gelult want je beweerde dat er 1 groep was.. Pas later begon je er dingen bij te verzinnen..
Waar zie jij staan over je 2 groepjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:13 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Een klasgenoot die erg gepest word op school, eerst had ik een beetje medelijden met hem.
Op school durft die gozer niks, trekt zijn bek niet open. Als iemand hem uitscheld/slaat etc
Loopt hij samen met zijn broertje van 8 ( hij is 15 ) zijn broertje vraagt of hij samen met hem naar de AH wil gaan. Begint die debiel keihard te schreeuwen tegen zijn broertje, stompt hem in z'n maag. Klein ventje moet huilen. Ik loop 20m achter hun met 2 vrienden, wij keken elkaar van wtf is mis met die gozer. Dus wij besluiten die gozer even wat manieren te leren.( Niet slaan ofzo ) Maar beetje dreigen/schelden etc
Uiteindelijk hebben wij dat ventje naar de AH gebracht, wou kennelijk zo'n voetbalkaartjes boek kopen.
Klacht: Debielen die hun broertje van 8 mishandelen, maar tegen klasgenoten niks durven.
Ik maak wel een paint voor de VMBO'ers hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef Yaros het volgende:
TS: Durf je nou echt niet toe te geven dat jij fout zit en dat je uitgepraat bent?
haha jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:13 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik hoop dat TS van schoold wordt getrapt met zijn gepest.
Vmbo is met kleine letters.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik maak wel een paint voor de VMBO'ers hier.
Nee lees eerst het topic nou eens door dan zie je dat je het ene moment "Dit " zeg en het andere moment weer dat. Je lult je zelf tegen met de vaagste dingen en verzint dan dingen om je hier uit te lullen. Niet erg slim van je.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Er is 1 groep van 3 mensen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waar zie jij staan over je 2 groepjesNee je verteld alleen net dat er 1 groep is van 5 mensen.
Of moet je altijd met heel je groepjes bij elkaar lopen ofzo over straat dat je dat probeert duideiljk te maken. Dan is het al helemaal té erg voor woorden.
Je bent vast gelult, meer niet.
ga je nou een paintje voor jezelf maken? das... aardig, denk ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Daarvoor ook al!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
nee, ik ging naar de wc.
Je had geen medelijden met hem want je sloot hem buiten omdat hij anime kijkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:15 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Er is 1 groep van 3 mensen!
De 2vrienden in de OP en ik
Als ik eerst medelijden met hem zou hebben, zou ik hem toch niet pesten.
Smoesjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
nee, ik ging naar de wc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
wat een schijthomo ben je toch ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
nee, ik ging naar de wc.
Ja, ik had medelijden met hem omdat hij zo triest is dat hij anime kijkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Je had geen medelijden met hem want je sloot hem buiten omdat hij anime kijkt.
Ik was na de OP al uitgeluldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
dus TS we zijn het er over eens, Yaros, WitVuilnis en ik zijn tot de conclusie gekomen dat je gewoon uitgeluld bent!
Nee wat een kanjer dat hij uit komt voor wat hij leuk vind om te kijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, ik had medelijden met hem omdat hij zo triest is dat hij anime kijkt.
Prima, klaar en hopelijk gedraagt TS zich in het vervolg wat vriendelijker in deze samenleving!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
dus TS we zijn het er over eens, Yaros, WitVuilnis en ik zijn tot de conclusie gekomen dat je gewoon uitgeluld bent!
TS denkt dat een FOKKER superieur is aan iemand die Anime kijktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, ik had medelijden met hem omdat hij zo triest is dat hij anime kijkt.
Wat is jouw probleem, keiharde geprikt worden G/quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee wat een kanjer dat hij uit komt voor wat hij leuk vind om te kijken.
Jij bent een lafbek die mee loopt met de groep want ohnee als ik uit de groep gegooit word en ze mij zullen gaan pesten.
Ja eigenlijk zou dat jochie dat gewoon moeten durven inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef stroopdoosch het volgende:
Tevens hoop ik dat TS word gepest door dat joch die hij pest en zijn kleine broertje.
Wat wil je hier mee bereiken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Oh mijn god ik zie het licht nu.
Ik begrijp nu dat pesten verkeerd is
Ik ga nu meteen naar z'n huis nu, en we worden beste vrienden
Ik zal hem helpen zijn broertje te slaan! En ook naar anime kijken.
Ik zal tegen de groep zeggen dat het een toffe peer is, en we worden 1 hechte groepje
Zoals god het gewild heeft
ik denk dat hij sarcastisch is hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Oh mijn god ik zie het licht nu.
Ik begrijp nu dat pesten verkeerd is
Ik ga nu meteen naar z'n huis nu, en we worden beste vrienden
Ik zal hem helpen zijn broertje te slaan! En ook naar anime kijken.
Ik zal tegen de groep zeggen dat het een toffe peer is, en we worden 1 hechte groepje
Zoals god het gewild heeft
Wil ik beste vrienden met hem worden, is het nog niet goed?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee bereiken.
Je hoeft geen vrienden te zijn maar pesten om iets wat hij leuk vind is gewoon DOM DOM DOM.
Je hebt echt geen respect voor waar hij naar wilt kijken he
Ja dat dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
ik denk dat hij sarcastisch is hier
maarja, je kan het natuurlijk proberen he. vragen WAAROM hij zijn broertje sloeg en er met je mentor over praten
maarja, das natuurlijk veel te ingewikkeld voor een stoere boi zoals jij
doe eens niet zo sarcastisch man en wees eerlijk met wat je zegt hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:23 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Wil ik beste vrienden met hem worden, is het nog niet goed?
Make up your mind!
sarcasme??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
doe eens niet zo sarcastisch man en wees eerlijk met wat je zegt hier
Klap haar met je nichtenpowerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dit topic heeft mijn leven veranderd
ik ben nu een Keltische Nicht.
inderdaad! diplomatie is gewoon voor nichten! gewoon kapotslaan en oorlog voeren! dat zijn de pro oplossingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dit topic heeft mijn leven veranderd
ik ben nu een Keltische Nicht.
Hij heeft hem niet gepest omdat dat joch Anime kijkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee bereiken.
Je hoeft geen vrienden te zijn maar pesten om iets wat hij leuk vind is gewoon DOM DOM DOM.
Je hebt echt geen respect voor waar hij naar wilt kijken he
Ik wijd mijn leven nu aan kindermishandelaars, anime en Jezusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
sarcasme??
*sniff sniff*
I smell a hipster!
hey OP luister je toevallig ook naar muziek die niemand anders kent?
Klopt inderdaad. Maar je gaat niet iemand pesten als hij een keer zijn broertje sloeg. Dat kan toch een keer voorkomen, waarom dan pesten en niet naar de mentor gaan o.i.d. ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:25 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet gepest omdat dat joch Anime kijkt.
Hij heeft toch aangegeven dat hij hem eerder niet heeft gepest, hij had er alleen geen contact mee.
Kan toch?
Hij zegt alleen nu dat hij GAAT pesten omdat dat joch zijn broertje loopt te meppen e.d.
Niet dat dat niet triest is, daar niet van, maar wat een zinloze discussie dit.
niet liegen TSquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:25 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik wijd mijn leven nu aan kindermishandelaars, anime en Jezus
Als een hipster van kinder mishandelen, anime en jezus houd. Dan ben ik een hipster ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
niet liegen TS
je bent gewoon een vuile hipster
opkankeren
Dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef RickoKun het volgende:
Nigga laat je niet wijsmaken door zo'n gekke XX geslacht figuur, gewoon keihard bossen die boi
nee he...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Als een hipster van kinder mishandelen, anime en jezus houd. Dan ben ik een hipster ja!
Jezus zal je de weg leiden. Mijn kleine GOM student. Ik zal voor u bidden, hopen dat er meer verstand komt in uw kleine hersenpan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
nee he...
weer een hipster die niet toe durft te geven dat hij een hipster is :/
nja, we gaan toch niet tot hem door dringen denk ik zo... heb je wel vaker met VMBO-ertjes :/
thread... aborted
ophoeren met die softe hippie benadering van tegenwoordig. Kankerhard meppen zoals hij zijn broertje heeft lopen meppen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar je gaat niet iemand pesten als hij een keer zijn broertje sloeg. Dat kan toch een keer voorkomen, waarom dan pesten en niet naar de mentor gaan o.i.d. ?
Dan hoop ik dat die gozer ook zelfvertrouwen gaat kweken en terug mept naar TS.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ophoeren met die softe hippie benadering van tegenwoordig. Kankerhard meppen zoals hij zijn broertje heeft lopen meppen.
Ik heb dit heule topic niet gelezen dus ik weet niet waar jullie die pauperanime onzin vandaan halen, maar de klacht is tregden, maar dan moet TS hem ook klappen nigga, geef die boi je Keltische klappenbozz!
Blijf toch weg met dat hokjes stoppen. Wtf heeft dat weer voor nut.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
nee he...
weer een hipster die niet toe durft te geven dat hij een hipster is :/
nja, we gaan toch niet tot hem door dringen denk ik zo... heb je wel vaker met VMBO-ertjes :/
thread... aborted
heb je nou poep in je hoofd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die gozer ook zelfvertrouwen gaat kweken en terug mept naar TS.
TS is net zo erg als de rest.
Ik zeg dan ook dat ik dat pesten wel behoorlijk triest vindquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar je gaat niet iemand pesten als hij een keer zijn broertje sloeg. Dat kan toch een keer voorkomen, waarom dan pesten en niet naar de mentor gaan o.i.d. ?
Naja ts is daar anders toch ook mee bezigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Blijf toch weg met dat hokjes stoppen. Wtf heeft dat weer voor nut.
Klopt zinloos is het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook dat ik dat pesten wel behoorlijk triest vind
Vond het gewoon een zinloze discussie!
Lekker naar zijn niveau gaan lost inderdaad veel op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Naja ts is daar anders toch ook mee bezig?
Waarom reageert hij dat niet af op mede klasgenoten, maar op zijn 8jarige broertje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef AlexanderC het volgende:
vind je het gek? iemand die heel erg gepest wordt bouwt frustratie in zich op en reageerd dat af.
dus TS draagt bij aan het probleem omdat ie in diezelfde situatie hetzelfde zou doen.
VMBO-er is duidelijk boos dat ik andere VMBO-ers uitscheldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Blijf toch weg met dat hokjes stoppen. Wtf heeft dat weer voor nut.
Iemand neerkijken omdat iemand anime kijkt is wel triest. Of iedereen in dit topic een onschuldige engel is of niet, jouw gedrag is ook niet iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik word hier als een soort beest afgebeeld omdat ik iemand buitensluit omdat hij naar Anime kijkt?
Jullie zijn geen haar beter.
Ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
VMBO-er is duidelijk boos dat ik andere VMBO-ers uitscheld
heb je het hele thread überhaubt wel gelezen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lekker naar zijn niveau gaan lost inderdaad veel op.
Volgens mij ben jij hier de VMBO-er.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
VMBO-er is duidelijk boos dat ik andere VMBO-ers uitscheld
heb je het hele thread überhaubt wel gelezen?
ik vind het best grappig om op VMBOers neer te kijken jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de VMBO-er.
Ik zal je wat vertellen ik zit op het VWO. Maar wat jij doet is neerkijken op mensen die VMBO doen. Vind je het grappig, dat mensen die moeite hebben met leren/ te lui zijn etc een lagere opleiding hebben? Nederland heeft VMBO-ers nodig net zo hard nodig als mensen van het VWO etc.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
ik vind het best grappig om op VMBOers neer te kijken ja
veel van mijn vrienden zijn VMBOers, maar tis nog steeds leuk om er grappen over te maken
Misschien moet je iets met je (sociale) kennis doen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de VMBO-er.
Ik zal je wat vertellen ik zit op het VWO. Maar wat jij doet is neerkijken op mensen die VMBO doen. Vind je het grappig, dat mensen die moeite hebben met leren/ te lui zijn etc een lagere opleiding hebben? Nederland heeft VMBO-ers nodig net zo hard nodig als mensen van het VWO etc.
En dan kom jij hier zeiken dat ik mensen buiten sluit die naar anime kijken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
ik vind het best grappig om op VMBOers neer te kijken ja
veel van mijn vrienden zijn VMBOers, maar tis nog steeds leuk om er grappen over te maken
Misschien omdat hij door hen gepest wordt en er niet tegen op kan boksen? Een klein broertje is wel een makkelijk doelwit ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Waarom reageert hij dat niet af op mede klasgenoten, maar op zijn 8jarige broertje?
Werd de reden ook erbij verteld?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Nieuws over het zielig figuur
Hij gaat volgende week van school af![]()
Kwam de mentor in de klas vertellen, hele klas![]()
![]()
Eduard je faalt gozer![]()
Er is een basisschool 2minuten lopen van de onze schoolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef FruitenCo het volgende:
Iemand van 8 jaar die bij zijn broer van 15 op school zit? Wat snap ik hier niet.
Zo doendequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Er is een basisschool 2minuten lopen van de onze school
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef Ochtendjas het volgende:
TS, heb jij vroeger naar Pokémon, Digimon en andere anime's gekeken?
zulks een drama dat respectquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef Micson het volgende:
Pesten![]()
Heeft me een hoop vermaak opgeleverd vroegerJammer genoeg was het na de brugklas ongeveer wel afgelopen, toen kwam ik op het VWO terecht waar iedereen respect voor elkaar had
Ik zit nu op het VWO, en respect is niet het enige wat ontbreekt hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef Micson het volgende:
Pesten![]()
Heeft me een hoop vermaak opgeleverd vroegerJammer genoeg was het na de brugklas ongeveer wel afgelopen, toen kwam ik op het VWO terecht waar iedereen respect voor elkaar had
we merken het jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik zit nu op het VWO, en respect is niet het enige wat ontbreekt hier.
Als jij het zegt, zal het vast waar zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:25 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Vandaar, jij mist een ernstig stukje opvoeding, geen wonder dat je anime zo afkeert.
Ik ben blij dat jij dat erkent.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:25 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Als jij het zegt, zal het vast waar zijn.
En jij poste gisteren als eerste Charizard pr0n in dat ene topic, dus hou je nou niet van de domme gast, alsof jij zo'n held bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:00 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Hij gaat volgende week toch weg van school.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En jij poste gisteren als eerste Charizard pr0n in dat ene topic, dus hou je nou niet van de domme gast, alsof jij zo'n held bent.
Neemt niet weg dat die gozer triest doet, maar zet 'm dan eerst op z'n plaats (heb je dus al gedaan) en help hem vervolgens met z'n andere probleem, als jij nu ook gaat pesten maak je 'm alleen maar nog meer fucked up en gaat ie weer z'n broertje slaan.
Whoa, weer iets nieuws geleerd vandaag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
hahah wat een verhaal
Waarom denk je dat veel mensen huisdieren hebben ?
Om frustratie op af te richten
Best wel sneu dat je met een hele klas gaat juichen omdat iemand school verlaat met (waarschijnlijk) de reden dat hij gepest wordt. Trap zijn zelfvertrouwen nog verder de grond in balhaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
![]()
Ja, dat lees ik nu. Stoere boi hoor, iemand met z'n allen wegtreiteren en gaan juichen als ie weggaat, zo kom je d'r wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:31 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Hij gaat volgende week toch weg van school.
Ga je tekenfilm porno met andere vieze fags delenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:31 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Hij gaat volgende week toch weg van school.
Dat is hentai![]()
Stoer hoor dat jullie met zijn allen een jongen aankunnen. moet je eens bij mij langskomen, sla ik je kk kop kapot vieze homoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
![]()
En doe je dat kapotschoppen dan met Muay Thai of met Krav Maga? Duidelijk een leerling van Michielos.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef jamesstewart het volgende:
ik houd altijd wel van een confrontatie, als ik iemand gepest zie worden en ik ken die persoon niet, dan ga ik wel op de pesters af (als ik hun tenminste niet mag) en sla ik ze op hun bek om maar te kunnen vechten, maar als de persoon die gepest word gay, emo, gothic ofzo is, dan laat ik ze hun gang gaan ookal mag ik de pesters niet. maar als er een nerd gepest word of iemand die gepakt word omdat ie zwak is, dan schop ik die tyfus honden die pesten wel kapot ja
eej vriend, ken die onzin nie, ik schop er gewoon op losquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En doe je dat kapotschoppen dan met Muay Thai of met Krav Maga? Duidelijk een leerling van Michielos.
ik zit op thai box, maar ik ga me daar nie aan houden als ik vecht, dan doe ik maar wat als de klappen maar hard aankomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Kriegel het volgende:
Mixed Martial-Arts dus. Jup, een leerling.
Hij kijkt naar anime dus hij is homoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Stoer hoor dat jullie met zijn allen een jongen aankunnen. moet je eens bij mij langskomen, sla ik je kk kop kapot vieze homo
maar ja ik weet niet of die zielige gast een homo, gothic of emo was. als hij dat was, GOED GEDAAN
Maar als het een zielige weerloze nerd was, krijg je een paar klappen van mij
Dit ja. Zonder het pesten hoefde hij zijn ego niet op te krikken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat een onzin, als iemand jouw moeder doodschiet betekend dat niet dat je zelf ook mensen mag doodschietenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Codiac het volgende:
[..]
Dit ja. Zonder het pesten hoefde hij zijn ego niet op te krikken.
Que?quote:[b]Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef jamesstewart het volgende:
maar ja ik weet niet of die zielige gast een homo, gothic of emo was. als hij dat was, GOED GEDAAN
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef First het volgende:
Oh god heb het hele topic doorgelezen en wat faalt TS hard zeg...
Ben je nu trots op jezelf gast?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
![]()
Wat ben jij zielig!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Hij kijkt naar anime dus hij is homo
quote:
TS.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Hij kijkt naar anime dus hij is homo
Precies, hij richt al z'n woede hij op zijn broertje omdat jullie hem pesten, diep triest dit allemaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef ArnnT het volgende:
[..]
Best wel sneu dat je met een hele klas gaat juichen omdat iemand school verlaat met (waarschijnlijk) de reden dat hij gepest wordt. Trap zijn zelfvertrouwen nog verder de grond in balhaar.
Trouwens het is vrij logisch dat hij zijn broertje slaat. Hij wordt al gepest op school om verschillende redenen, hij ziet dat jullie hem zien lopen met zijn broertje en is bang dat hij daar ook nog mee gepest gaat worden dus probeert stoer over te komen door zijn broertje te slaan.
Dus TS het is al eerder gepost, door jou slaat hij nu zijn broertje, proficiat.
En dat zeg jij? Argumentatie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef CernunnosCeltic het volgende:
wat zijn jullie allemaal triest
Dat is pas triest, helemaal in combinatie met dit topicquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:05 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Mening zonder argument.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:06 schreef vanBinsberge het volgende:
Broertjes die hun grote broer nooit slaanKinderen die hun ouders niet slaan
Ah, jij bent zo'n gevalletje "iedereen is gek, behalve ik". Man man man....quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef CernunnosCeltic het volgende:
wat zijn jullie allemaal triest
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n gevalletje "iedereen is gek, behalve ik". Man man man....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |