Ik ga niet die gozer in elkaar trappen, waar zijn kleine broertje bij staat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Ts had die gozer in elkaar moeten trappen
En door het gepest van TS en zijn matties is het zover gekomen, dus indirect is het TS' schuld dat dat arme broertje wordt geslagen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hij kan nu alleen nog maar zijn broertje aan, hij probeert dus zijn zelfvertrouwen op te krikken..
De jeugd van tegenwoordig doet dat met bedreigen en schelden? Gast ga gewoon praten met die gast en probeer er achter te komen waarom hij zo stil is op school en waarom hij dat doet. Je gaat toch niet schelden en dreigen man, wat lost je daar nou mee op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik ga niet die gozer in elkaar trappen, waar zijn kleine broertje bij staat.
Ergste was nog, dat z'n broertje naar hem opkeek.
Hmm je hebt een puntquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En door het gepest van TS en zijn matties is het zover gekomen, dus indirect is het TS' schuld dat dat arme broertje wordt geslagen.
Ik pest hem niet, ik zei toch dat ik eerst medelijden had met hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En door het gepest van TS en zijn matties is het zover gekomen, dus indirect is het TS' schuld dat dat arme broertje wordt geslagen.
Op de middelbare school bestaat dat niet, hoewel alleen de nerderige nerdinnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Yaros het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig doet dat met bedreigen en schelden? Gast ga gewoon praten met die gast en probeer er achter te komen waarom hij zo stil is op school en waarom hij dat doet. Je gaat toch niet schelden en dreigen man, wat lost je daar nou mee op?
Gast, doe niet gay.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Yaros het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig doet dat met bedreigen en schelden? Gast ga gewoon praten met die gast en probeer er achter te komen waarom hij zo stil is op school en waarom hij dat doet. Je gaat toch niet schelden en dreigen man, wat lost je daar nou mee op?
En wat deed jij uit medelijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik pest hem niet, ik zei toch dat ik eerst medelijden had met hem.
Maar nu
Ok. Maar au serieux: ik denk wel echt dat hij het feit dat hij gepest wordt op school, afreageert op dat broertje. Da's toch treurig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik pest hem niet, ik zei toch dat ik eerst medelijden had met hem.
Maar nu
Oh, moet ik zeggen dat je nu stoer bent ofzo, dat jullie met ze'n alle die gast gaan uischelden en gaan dreigen, sneu hoor!quote:
Ik stel me neutraal op in de klasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
En wat deed jij uit medelijden.
Hielp je hem?
Of keek je zielig toe?
Jij bent toch diegene die hem uitscheld?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik stel me neutraal op in de klas
Ik pest niemand
Niemand pest mij
Normaal contact met iedereen.
Ja, nadat hij zijn broertje heeft geslagen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef Yaros het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene die hem uitscheld?
Moet jij je dan bemoeien met zijn broertje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, nadat hij zijn broertje heeft geslagen!
Nu, gaat het pesten pas beginnen!
Wedden dat jij zon tjappie bent die geen contact met hem maakte want anders zouden ze jou nog wel eens kunnen pesten ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik stel me neutraal op in de klas
Ik pest niemand
Niemand pest mij
Normaal contact met iedereen.
Triest.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Errug volwassen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Nee, ik heb het bij het begin vh jaar geprobeerd. Maar het is zo'n debiel die naar anime kijkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wedden dat jij zon tjappie bent die geen contact met hem maakte want anders zouden ze jou nog wel eens kunnen pesten ?
Dan heb ik nu al medelijden met dat broertje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Errug volwassen...![]()
En de mensen die toekijken en niet ingrijpen tijdens het pesten zijn het ergst!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |