Ik ga niet die gozer in elkaar trappen, waar zijn kleine broertje bij staat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Ts had die gozer in elkaar moeten trappen
En door het gepest van TS en zijn matties is het zover gekomen, dus indirect is het TS' schuld dat dat arme broertje wordt geslagen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hij kan nu alleen nog maar zijn broertje aan, hij probeert dus zijn zelfvertrouwen op te krikken..
De jeugd van tegenwoordig doet dat met bedreigen en schelden? Gast ga gewoon praten met die gast en probeer er achter te komen waarom hij zo stil is op school en waarom hij dat doet. Je gaat toch niet schelden en dreigen man, wat lost je daar nou mee op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik ga niet die gozer in elkaar trappen, waar zijn kleine broertje bij staat.
Ergste was nog, dat z'n broertje naar hem opkeek.
Hmm je hebt een puntquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En door het gepest van TS en zijn matties is het zover gekomen, dus indirect is het TS' schuld dat dat arme broertje wordt geslagen.
Ik pest hem niet, ik zei toch dat ik eerst medelijden had met hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En door het gepest van TS en zijn matties is het zover gekomen, dus indirect is het TS' schuld dat dat arme broertje wordt geslagen.
Op de middelbare school bestaat dat niet, hoewel alleen de nerderige nerdinnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Yaros het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig doet dat met bedreigen en schelden? Gast ga gewoon praten met die gast en probeer er achter te komen waarom hij zo stil is op school en waarom hij dat doet. Je gaat toch niet schelden en dreigen man, wat lost je daar nou mee op?
Gast, doe niet gay.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Yaros het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig doet dat met bedreigen en schelden? Gast ga gewoon praten met die gast en probeer er achter te komen waarom hij zo stil is op school en waarom hij dat doet. Je gaat toch niet schelden en dreigen man, wat lost je daar nou mee op?
En wat deed jij uit medelijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik pest hem niet, ik zei toch dat ik eerst medelijden had met hem.
Maar nu
Ok. Maar au serieux: ik denk wel echt dat hij het feit dat hij gepest wordt op school, afreageert op dat broertje. Da's toch treurig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik pest hem niet, ik zei toch dat ik eerst medelijden had met hem.
Maar nu
Oh, moet ik zeggen dat je nu stoer bent ofzo, dat jullie met ze'n alle die gast gaan uischelden en gaan dreigen, sneu hoor!quote:
Ik stel me neutraal op in de klasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
En wat deed jij uit medelijden.
Hielp je hem?
Of keek je zielig toe?
Jij bent toch diegene die hem uitscheld?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik stel me neutraal op in de klas
Ik pest niemand
Niemand pest mij
Normaal contact met iedereen.
Ja, nadat hij zijn broertje heeft geslagen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef Yaros het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene die hem uitscheld?
Moet jij je dan bemoeien met zijn broertje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, nadat hij zijn broertje heeft geslagen!
Nu, gaat het pesten pas beginnen!
Wedden dat jij zon tjappie bent die geen contact met hem maakte want anders zouden ze jou nog wel eens kunnen pesten ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik stel me neutraal op in de klas
Ik pest niemand
Niemand pest mij
Normaal contact met iedereen.
Triest.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Errug volwassen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Nee, ik heb het bij het begin vh jaar geprobeerd. Maar het is zo'n debiel die naar anime kijkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wedden dat jij zon tjappie bent die geen contact met hem maakte want anders zouden ze jou nog wel eens kunnen pesten ?
Dan heb ik nu al medelijden met dat broertje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Errug volwassen...![]()
En de mensen die toekijken en niet ingrijpen tijdens het pesten zijn het ergst!
Je bent dus net zo erg als de restquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:00 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Nee, ik heb het bij het begin vh jaar geprobeerd. Maar het is zo'n debiel die naar anime kijkt.
Daar wil je gewoon geen contact mee maken.
Ik ben z'n vader niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Errug volwassen...![]()
En de mensen die toekijken en niet ingrijpen tijdens het pesten zijn het ergst!
Nee, je bent een hypocriete egoïst!quote:
Ik denk het ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Je bent dus net zo erg als de rest
Totaal geen respect voor wat iemand leuk vind.
En het enige wat je wilt is bij de rest horen , of niet ?
Aha, het wordt steeds zieliger TS!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
1 vriend filmt
jij en je vriend trappen hem dood
cameraman upload het
CernunnosCeltic kan dan lachen
Het kan nog ergerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:10 schreef Yaros het volgende:
[..]
Aha, het wordt steeds zieliger TS!
Je begrijpt het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Je bent dus net zo erg als de rest
Totaal geen respect voor wat iemand leuk vind.
En het enige wat je wilt is bij de rest horen , of niet ?
Waarom praat je niet met mensen die van andere dingen houden dan jij ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:16 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Klas
5vrienden van TS
21 Klasgenoten Normaal Contact
1 Gozer die z'n broertje slaat
Vroeger:21 Klasgenoten + 3vrienden van TS pesten die gozer
Nu: 21 Klasgenoten + 5vrienden + TS pesten die gozer
Ik sluit me gewoon niet uit de groep, ik praat met iedereen die een beetje normaal is.
Dus jij gaat ook gewoon normaal om met een pedofiel/verkrachter?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waarom praat je niet met mensen die van andere dingen houden dan jij ?
Ieder heeft toch iets wat hij of zei leuk vind? Je kunt toch niet allemaal het zelfde zijn.
En als iemand anders dan iets anders leuker vind wat jij raar vind, sluit je hem buiten.
Heb jij geen broertje of zusje? Ik durf te wedden dat ook jij je broertje een mep zou verkopen.
Ik zie genoeg zusjes/broertjes die met hun jongere zusje/broertje over straat lopen en elkaar meppen.![]()
Maar om dan gelijk te zeggen van KOM WE GAAN HEM PESTEN. Dat is nergens voor nodig lijkt me, sowieso niet.
}quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:22 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook gewoon normaal om met een pedofiel/verkrachter?
Ik weet dat het wat extreem is. Maar hij is gewoon zo'n gozer, die niemand aardig vindt. Iedereen haat hem om een of andere reden. Ik heb ook een broertje, maar ik sla hem nooit! En heb hem ook nog nooit geslagen!
Dus ja ik sluit mensen buiten die andere dingen leuk vinden, die ik niet leuk vind.
Je gaat toch niet naar anime kijken, hoe triest ben je dan wel niet![]()
En hij slaat z'n broertje
Als het niet klikt met iemand dan zij het zo. Je hoeft toch niet geforceerd met iedereen vriendjes te worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
}
Is dat het zelfde verhaal. Nee. Nee niemand wil hem aardig vinden omdat iedereen bij de "groep" wil horen, zoals jij al sprak.
Nee je bent triest als je niet accepteerd wat mensen leuk vinden. Als jij eens iets opnoemt wat jij leuk vind? Kunnen wij hier op fok toch ook je belachelijk maken hoe dom dat wel niet is. Omdat wij dit niet leuk vinden? Iedereen heeft toch zijn eigen kijk op iets, wat die leuk vind. Dat hoor je niet belachelijk te maken, want anders kan je iedereen en je zelf belachelijk maken.
Oh ja, animé is ook zo slecht voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:00 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Nee, ik heb het bij het begin vh jaar geprobeerd. Maar het is zo'n debiel die naar anime kijkt.
Daar wil je gewoon geen contact mee maken.
Ik vind het leuk om mensen buiten te sluiten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
}
Is dat het zelfde verhaal. Nee. Nee niemand wil hem aardig vinden omdat iedereen bij de "groep" wil horen, zoals jij al sprak.
Nee je bent triest als je niet accepteerd wat mensen leuk vinden. Als jij eens iets opnoemt wat jij leuk vind? Kunnen wij hier op fok toch ook je belachelijk maken hoe dom dat wel niet is. Omdat wij dit niet leuk vinden? Iedereen heeft toch zijn eigen kijk op iets, wat die leuk vind. Dat hoor je niet belachelijk te maken, want anders kan je iedereen en je zelf belachelijk maken.
Nee natuurlijk moet je niet geforceerd vriendjes worden met iedereen, totaal niet. Maar hoe TS het verwoord is het gewoon iedereen buiten sluiten die van andere dingen houd dan hij. En dat vind ik gewoon triets.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als het niet klikt met iemand dan zij het zo. Je hoeft toch niet geforceerd met iedereen vriendjes te worden.
je denkt even "slim" te zijn door zo iets te zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:27 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mensen buiten te sluiten.
Jij bent dus hypocriet omdat jij dat niet accepteert.
Als iemand van andere dingen houd dan jij, dan klikt het vaak niet. Jij zou ook niet snel vriendjes worden met iemand die van dingen houdt die in jouw ogen raar zijn. Misschien vindt TS het bijvoorbeeld lekker om zich in de reet te laten nemen door een vriend die als Keltische god verkleed is. Hij smeert dan de poeplul van zijn vriend over zijn gezicht en gaat zo naar school. Zou jij vriendjes worden met TS?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee natuurlijk moet je niet geforceerd vriendjes worden met iedereen, totaal niet. Maar hoe TS het verwoord is het gewoon iedereen buiten sluiten die van andere dingen houd dan hij. En dat vind ik gewoon triets.
[..]
Ik bewijs gewoon dat je stelling nergens opslaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee natuurlijk moet je niet geforceerd vriendjes worden met iedereen, totaal niet. Maar hoe TS het verwoord is het gewoon iedereen buiten sluiten die van andere dingen houd dan hij. En dat vind ik gewoon triets.
[..]
je denkt even "slim" te zijn door zo iets te zeggen
Van mij mag je doen wat je wilt, maar ooit zal het ook tegen je gebruikt worden. Als dé groep van andere dingen gaat houden dan jij en jij je hier totaal niet bij kan neerleggen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als iemand van andere dingen houd dan jij, dan klikt het vaak niet. Jij zou ook niet snel vriendjes worden met iemand die van dingen houdt die in jouw ogen raar zijn. Misschien vindt TS het bijvoorbeeld lekker om zich in de reet te laten nemen door een vriend die als Keltische god verkleed is. Hij smeert dan de poeplul van zijn vriend over zijn gezicht en gaat zo naar school. Zou jij vriendjes worden met TS?
Nee dat klopt ook. Heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als iemand van andere dingen houd dan jij, dan klikt het vaak niet. Jij zou ook niet snel vriendjes worden met iemand die van dingen houdt die in jouw ogen raar zijn. Misschien vindt TS het bijvoorbeeld lekker om zich in de reet te laten nemen door een vriend die als Keltische god verkleed is. Hij smeert dan de poeplul van zijn vriend over zijn gezicht en gaat zo naar school. Zou jij vriendjes worden met TS?
Wie zegt dat je perse vrienden moet zijn met die knul?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik gis maar wat, is gewoon een voorbeeld.
De rest van de groep ging aan het begin vh jaar juist wel met hem praten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee dat klopt ook. Heb je helemaal gelijk in.
Geen idee de situatie is niet echt dus kan me dat niet indenken.
maar dat snap ik ook wel dat je dan geen vrienden bent, maar TS sluit iemand dan gelijk buiten en praat er dan niet tegen omdat de rest dat ook niet doet. Praten is toch anders dan echt vrienden zijn lijkt me of niet ?
Maar jij zit toch in de groep dan moet jij dat toch weten waarom ze hem nu pesten ? Anders hoor je ook niet echt bij de groep lijkt me, als je er dan niets van af weet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:40 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
De rest van de groep ging aan het begin vh jaar juist wel met hem praten!
Geen idee wat er gebeurd is, dat ze hem nu pesten. Tevens ben ik ook niet zo'n sociaal type die wilt dat iedereen hem aardig vindt.
Misschien moet JIJ eens goed naar jezelf kijken!
Jij wilt dat iedereen je aardig vindt, omdat je bang bent een loner te worden.
Geen idee waarom ze pesten, dus pest jij hem ook maar? Meeloopgedrag?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:40 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
De rest van de groep ging aan het begin vh jaar juist wel met hem praten!
Geen idee wat er gebeurd is, dat ze hem nu pesten. Tevens ben ik ook niet zo'n sociaal type die wilt dat iedereen hem aardig vindt.
Misschien moet JIJ eens goed naar jezelf kijken!
Jij wilt dat iedereen je aardig vindt, omdat je bang bent een loner te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |