Ik maak me zorgen dat hij dus ook echt iemand vermoord.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom tegen de mentor?
Als het toch een vriend van je is, zeg dan rechtstreeks tegen hem dat je vindt dat hij raar doet.
Dus als jij een klasgenoot onder een bus ziet komen ga jij lachen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef Internepper het volgende:
Piet neemt het leven misschien niet zo serieus als jij. Probeer het ook eens
Als ik het maar niet ben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dus als jij een klasgenoot onder een bus ziet komen ga jij lachen?
Hint: TS = PIETquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:10 schreef OEM het volgende:
TS kan niet omgaan met andersdenkenden. Grote kans dat TS zelf een highschool shooter wordt.
En dit weet je omdat......? Je naast 'm zat?quote:En hij masturbeert bij plaatjes op rotten.com dus het is niet zo'n gezonde knaap.
mag ik ook, de kankerkneusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
TS beweert in een ander topic dat hij 5 vwo mag overslaan, de kankerkneus
NEE IK BEN PIET, is het niet duidelijk!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dit weet je omdat......? Je naast 'm zat?
Hallo, ben jij niet toevallig Piet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
NEE IK BEN PIET, is het niet duidelijk!!!!
Piet wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Leuke naam trouwens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk, wie is Piet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |