Ik maak me zorgen dat hij dus ook echt iemand vermoord.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom tegen de mentor?
Als het toch een vriend van je is, zeg dan rechtstreeks tegen hem dat je vindt dat hij raar doet.
Dus als jij een klasgenoot onder een bus ziet komen ga jij lachen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef Internepper het volgende:
Piet neemt het leven misschien niet zo serieus als jij. Probeer het ook eens
Als ik het maar niet ben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dus als jij een klasgenoot onder een bus ziet komen ga jij lachen?
Hint: TS = PIETquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:10 schreef OEM het volgende:
TS kan niet omgaan met andersdenkenden. Grote kans dat TS zelf een highschool shooter wordt.
En dit weet je omdat......? Je naast 'm zat?quote:En hij masturbeert bij plaatjes op rotten.com dus het is niet zo'n gezonde knaap.
mag ik ook, de kankerkneusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
TS beweert in een ander topic dat hij 5 vwo mag overslaan, de kankerkneus
NEE IK BEN PIET, is het niet duidelijk!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dit weet je omdat......? Je naast 'm zat?
Hallo, ben jij niet toevallig Piet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
NEE IK BEN PIET, is het niet duidelijk!!!!
Piet wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Leuke naam trouwens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk, wie is Piet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Kan het moeilijk geloven maar ik weet dat er dit soort sociaal vervreemde types zijn dus vooruit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Op school is hij ook zo, 2maanden geleden is een klasgenoot onder een bus gekomen. We stonden er 5meter van af.
"Piet":![]()
![]()
![]()
voor de 10.000x keer ik ben piet!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Kan het moeilijk geloven maar ik weet dat er dit soort sociaal vervreemde types zijn dus vooruit.
Hoe kan het dat zo iemand niet uitgebannen wordt op jullie school?
Ik neem aan dat niemand met hem om wil gaan en jij noemt hem vriend?
Hoi Piet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
voor de 10.000x keer ik ben piet!!!!
Ja dat weten we nou wel. Maar wie is Piet dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
voor de 10.000x keer ik ben piet!!!!
Piet = Benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou wel. Maar wie is Piet dan?
Bedankt, ik dacht even dat het raar was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef wise het volgende:
niks mis met piet. Tis een realist, netzoals ik.![]()
Mij doet het ook niks en het is vaak nog lachwekkend ook
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Volgens mij ben jij die "vriend" gewoon... en je maakt je zorgen over je gedrag.
bedanktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:26 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou wel lachen als TS onder een bus komt.
Alle fok members.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef Haarlemmerrr het volgende:
TS heeft helemaal geen vrienden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Warrick21 het volgende:
Wow. Wtf met die site. Dat is echt zieke shit. Ik durfde eerlijk gezegd niet eens verder te klikken dan enkel de frontpage.
Oke!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef Plugin het volgende:
Ergens een hekel aan hebben en dan een link posten waar hij een hekel aan heeft, waardoor er mensen naar die zieke shit gaan kijken.
Doe normaal.quote:
Hier stopte ik met lezen. Vrij laat moet ik zeggen eigenlijkquote:En hij masturbeert bij plaatjes op rotten.com dus het is niet zo'n gezonde knaap.
Is dat raar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef Vengerr het volgende:
Toch maar op die site gaan kijken en het eerste wat ik zie zijn een man en een vrouw die aangereden zijn op een zebrapad in een of ander Zuid-Amerikaans gat waarna de dader is doorgereden en de omstanders zijn druk bezig armbanden, schoenen, horloges en portmemonees te stelen van de slachtoffers.
Ik moet nageven dat het op cultureel vlak zeer leerzame video's kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
be warned, zijn kei grappig!Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weheh ok.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef Vengerr het volgende:
IMAMTVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weheh ok.![]()
![]()
Ik zei toch dat die ene vriend een typische FOK!ker was. Kijk ze genieten dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:16 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik normaal was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef CernunnosCeltic het volgende:
FAAACEEEPLAAANT!!!!Wat ligt daar op de grond naast 'm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen kunnen die video's zelf wel vinden als ze willen lugubere Piet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Laten we allemaal onze shock video's hier dumpen![]()
![]()
![]()
/Carequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen kunnen die video's zelf wel vinden als ze willen lugubere Piet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Ik ken zo'n persoon. Welke ziekte kan ik hem toewensen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef 9611Niels het volgende:
TS luistert metal.
TS draagt zwarte kleding.
TS kijkt anime.
TS bezoekt 4chan.
TS bezoekt shocksites.
TS komt altijd te laat op school.
TS heeft moeite met de sociale omgang.
TS kijkt graag naar mensen die doodgaan.
TS houdt van bloederige ongelukken.
TS lacht als zijn klasgenoot onder een bus komt.
TS moet misschien maar gewoon doodgaan.
Ik kan er niet te veel over uitweiden op FOK!, maar je zou de mensheid een groot plezier kunnen doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ik ken zo'n persoon. Welke ziekte kan ik hem toewensen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef 9611Niels het volgende:
TS luistert metal.Nee
TS draagt zwarte kleding.Nee
TS kijkt anime.wat?
TS bezoekt 4chan.wat?
TS bezoekt shocksites.Ja
TS komt altijd te laat op school.Soms
TS heeft moeite met de sociale omgang.Ja
TS kijkt graag naar mensen die doodgaan.Ja
TS houdt van bloederige ongelukken.Ja
TS lacht als zijn klasgenoot onder een bus komt.Ja
TS moet misschien maar gewoon doodgaan.Nee
Oke bedankt, dat is duidelijk. Ik zal even rondneuzen in het misdaad forumdeel voor de beste opties.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik kan er niet te veel over uitweiden op FOK!, maar je zou de mensheid een groot plezier kunnen doen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef daftme het volgende:
WAARSCHUWING!
bekijken op eigen risico!DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
WAARSCHUWING!
bekijken op eigen risico!Doe even normaal gast, zo extreem hoeft het ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd het leuk oke?
WAARSCHUWING!
bekijken op eigen risico!Gadverdamme man smeerlapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dat nou?
![]()
Onthoud mijn naam goed, Cernunnos.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
Ik zie de eerste massamoord op een Nederlandse school al aankomen.
Hangt van de klasgenoot af en de manier waarop. Er zullen vast hilarische combinaties bestaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dus als jij een klasgenoot onder een bus ziet komen ga jij lachen?
Ik verwachtte bloedige fotos, zag ik datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gadverdamme man smeerlapMoet dat nou?
Inderdaad, en zij kwam dus met de fiets onder zo'n TNT busje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Hangt van de klasgenoot af en de manier waarop. Er zullen vast hilarische combinaties bestaan.
Link?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef Vengerr het volgende:
Toch maar op die site gaan kijken en het eerste wat ik zie zijn een man en een vrouw die aangereden zijn op een zebrapad in een of ander Zuid-Amerikaans gat waarna de dader is doorgereden en de omstanders zijn druk bezig armbanden, schoenen, horloges en portmemonees te stelen van de dode en kreperende slachtoffers.
Ik moet nageven dat het op cultureel vlak zeer leerzame video's kunnen zijn.
Had je het niet toevallig gefilmd? Kan ik mee lachen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Inderdaad, en zij kwam dus met de fiets onder zo'n TNT busje.
*BAM* dood![]()
![]()
Maar de verhouding was grappig, klein dun meisje op fiets vs dikke man in bus
Ik was te druk bezig met lachen. En ik heb een soort van hyena lachje dus dat op video zou ook niet ideaal zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef Internepper het volgende:
[..]
Had je het niet toevallig gefilmd? Kan ik mee lachen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:10 schreef Doutzen het volgende:
NZBindex.nl en dan zoeken naar de naam van het meisje!
Whahaha, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Rampen, mensen die dood gaan, ongelukken etc
Dus ik heb een vriend laat me hem "Piet" noemen.
Dus piet vindt het fantastisch als er rampen plaats vinden, hij checkt dus ook elke dag bepaalde sites. Is regelmatig bezoeker van http://theync.com/. Op school is hij ook zo, 2maanden geleden is een klasgenoot onder een bus gekomen. We stonden er 5meter van af.
![]()
![]()
Iedereen vind hem ook een rare snuiter, maar niemand durft er wat van te zeggen. Want hij is zo'n highschool shooter type.
Nou maak ik me zorgen dat hij dit ook echt doet, want hij geniet van het leed van anderen.
En hij masturbeert bij plaatjes op rotten.com dus het is niet zo'n gezonde knaap.
Ik vraag me af of ik iets moet zeggen tegen de mentor...
Klacht: Vriend die lacht om andermans leed
wat moest jij in bergen op zoom?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben vandaag nog naar het station gelopen om te kijken of er nog wat te zien was van de treinkopper... Maar dat wil niet echt zeggen dat ik m'n school overhoop ga schieten o.i.d.Ben gewoon een ramptoerist
In deze film moest ik wel hardop lachen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Hangt van de klasgenoot af en de manier waarop. Er zullen vast hilarische combinaties bestaan.
Mede sadistenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
TheYNC is ook een bazenwebsite
IEMAND SPRINGT VAN EEN FLAT, DID SHE DIE?
En ditquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef Maikuuul het volgende:
rotten.com
Wat een koningssite was dat toen ik pas internet had
Ja, die fascinatie begrijp ik wel, maar het "genot" niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
Erom gaan lachen snap ik ook niet, maar die fascinatie om gruwelijke beelden te bekijken, dat begrijp ik wel - heb het zelf namelijk ook: Ik vind het om de een of andere reden spannend om mezelf te shockeren, al moet ik zeggen dat ik in dit topic toch wel meer heb gezien dan me lief is - ik dacht altijd dat ik overal tegen kon, maar zelfs ik kon op een gegeven moment geen onthoofding meer zien
[..]
En dit
En ondertussen gezellig meedoen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dit weet je omdat......? Je naast 'm zat?
Nu jij nog onder een vyron met topsnelheidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Rampen, mensen die dood gaan, ongelukken etc
Dus ik heb een vriend laat me hem "Piet" noemen.
Dus piet vindt het fantastisch als er rampen plaats vinden, hij checkt dus ook elke dag bepaalde sites. Is regelmatig bezoeker van http://theync.com/. Op school is hij ook zo, 2maanden geleden is een klasgenoot onder een bus gekomen. We stonden er 5meter van af.
![]()
![]()
Iedereen vind hem ook een rare snuiter, maar niemand durft er wat van te zeggen. Want hij is zo'n highschool shooter type.
Nou maak ik me zorgen dat hij dit ook echt doet, want hij geniet van het leed van anderen.
En hij masturbeert bij plaatjes op rotten.com dus het is niet zo'n gezonde knaap.
Ik vraag me af of ik iets moet zeggen tegen de mentor...
Klacht: Vriend die lacht om andermans leed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |