Doe normaal.quote:
Hier stopte ik met lezen. Vrij laat moet ik zeggen eigenlijkquote:En hij masturbeert bij plaatjes op rotten.com dus het is niet zo'n gezonde knaap.
Is dat raar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef Vengerr het volgende:
Toch maar op die site gaan kijken en het eerste wat ik zie zijn een man en een vrouw die aangereden zijn op een zebrapad in een of ander Zuid-Amerikaans gat waarna de dader is doorgereden en de omstanders zijn druk bezig armbanden, schoenen, horloges en portmemonees te stelen van de slachtoffers.
Ik moet nageven dat het op cultureel vlak zeer leerzame video's kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
be warned, zijn kei grappig!Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weheh ok.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef Vengerr het volgende:
IMAMTVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weheh ok.![]()
![]()
Ik zei toch dat die ene vriend een typische FOK!ker was. Kijk ze genieten dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:16 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik normaal was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef CernunnosCeltic het volgende:
FAAACEEEPLAAANT!!!!Wat ligt daar op de grond naast 'm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |