Ja, ik had medelijden met hem omdat hij zo triest is dat hij anime kijkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Je had geen medelijden met hem want je sloot hem buiten omdat hij anime kijkt.
Ik was na de OP al uitgeluldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
dus TS we zijn het er over eens, Yaros, WitVuilnis en ik zijn tot de conclusie gekomen dat je gewoon uitgeluld bent!
Nee wat een kanjer dat hij uit komt voor wat hij leuk vind om te kijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, ik had medelijden met hem omdat hij zo triest is dat hij anime kijkt.
Prima, klaar en hopelijk gedraagt TS zich in het vervolg wat vriendelijker in deze samenleving!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
dus TS we zijn het er over eens, Yaros, WitVuilnis en ik zijn tot de conclusie gekomen dat je gewoon uitgeluld bent!
TS denkt dat een FOKKER superieur is aan iemand die Anime kijktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, ik had medelijden met hem omdat hij zo triest is dat hij anime kijkt.
Wat is jouw probleem, keiharde geprikt worden G/quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee wat een kanjer dat hij uit komt voor wat hij leuk vind om te kijken.
Jij bent een lafbek die mee loopt met de groep want ohnee als ik uit de groep gegooit word en ze mij zullen gaan pesten.
Ja eigenlijk zou dat jochie dat gewoon moeten durven inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef stroopdoosch het volgende:
Tevens hoop ik dat TS word gepest door dat joch die hij pest en zijn kleine broertje.
Wat wil je hier mee bereiken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Oh mijn god ik zie het licht nu.
Ik begrijp nu dat pesten verkeerd is
Ik ga nu meteen naar z'n huis nu, en we worden beste vrienden
Ik zal hem helpen zijn broertje te slaan! En ook naar anime kijken.
Ik zal tegen de groep zeggen dat het een toffe peer is, en we worden 1 hechte groepje
Zoals god het gewild heeft
ik denk dat hij sarcastisch is hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Oh mijn god ik zie het licht nu.
Ik begrijp nu dat pesten verkeerd is
Ik ga nu meteen naar z'n huis nu, en we worden beste vrienden
Ik zal hem helpen zijn broertje te slaan! En ook naar anime kijken.
Ik zal tegen de groep zeggen dat het een toffe peer is, en we worden 1 hechte groepje
Zoals god het gewild heeft
Wil ik beste vrienden met hem worden, is het nog niet goed?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee bereiken.
Je hoeft geen vrienden te zijn maar pesten om iets wat hij leuk vind is gewoon DOM DOM DOM.
Je hebt echt geen respect voor waar hij naar wilt kijken he
Ja dat dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
ik denk dat hij sarcastisch is hier
maarja, je kan het natuurlijk proberen he. vragen WAAROM hij zijn broertje sloeg en er met je mentor over praten
maarja, das natuurlijk veel te ingewikkeld voor een stoere boi zoals jij
doe eens niet zo sarcastisch man en wees eerlijk met wat je zegt hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:23 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Wil ik beste vrienden met hem worden, is het nog niet goed?
Make up your mind!
sarcasme??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
doe eens niet zo sarcastisch man en wees eerlijk met wat je zegt hier
Klap haar met je nichtenpowerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dit topic heeft mijn leven veranderd
ik ben nu een Keltische Nicht.
inderdaad! diplomatie is gewoon voor nichten! gewoon kapotslaan en oorlog voeren! dat zijn de pro oplossingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dit topic heeft mijn leven veranderd
ik ben nu een Keltische Nicht.
Hij heeft hem niet gepest omdat dat joch Anime kijkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee bereiken.
Je hoeft geen vrienden te zijn maar pesten om iets wat hij leuk vind is gewoon DOM DOM DOM.
Je hebt echt geen respect voor waar hij naar wilt kijken he
Ik wijd mijn leven nu aan kindermishandelaars, anime en Jezusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
sarcasme??
*sniff sniff*
I smell a hipster!
hey OP luister je toevallig ook naar muziek die niemand anders kent?
Klopt inderdaad. Maar je gaat niet iemand pesten als hij een keer zijn broertje sloeg. Dat kan toch een keer voorkomen, waarom dan pesten en niet naar de mentor gaan o.i.d. ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:25 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet gepest omdat dat joch Anime kijkt.
Hij heeft toch aangegeven dat hij hem eerder niet heeft gepest, hij had er alleen geen contact mee.
Kan toch?
Hij zegt alleen nu dat hij GAAT pesten omdat dat joch zijn broertje loopt te meppen e.d.
Niet dat dat niet triest is, daar niet van, maar wat een zinloze discussie dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |