abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93005038
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Yaros het volgende:

[..]

Geen idee waarom ze pesten, dus pest jij hem ook maar? Meeloopgedrag?

Ik geloof dat die tweede zin absoluut geen betrekking heeft op superkuiken! Zij wil je gewoon duidelijk maken dat iemand uitschelden en bedreigen NIET de oplossing is en dat niet HIJ fout zit, maar JIJ! Dat dringt waarschijnlijk nog niet tot je door!
Juist inderdaad !
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_93005058
Ik heb toch gezegd dat ik normaal omga met de andere klasgenoten.
Ik en mijn 5vrienden vormen een groep
@GeelSuperkuiken

Je zegt nu dat ik me er niet mee moet bemoeien. Maar net zei je nog dat ik hem niet moest buitensluiten en dat je het raar vond, dat ik niks met hem te maken wou hebben.
pi_93005082
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Yaros het volgende:

[..]

Geen idee waarom ze pesten, dus pest jij hem ook maar? Meeloopgedrag?

Ik geloof dat die tweede zin absoluut geen betrekking heeft op superkuiken! Zij wil je gewoon duidelijk maken dat iemand uitschelden en bedreigen NIET de oplossing is en dat niet HIJ fout zit, maar JIJ! Dat dringt waarschijnlijk nog niet tot je door!
Ik pest hem omdat hij z'n broertje van 8 mishandelt, als ik hem zou pesten toen de andere hem gingen pesten.Was er sprake van Meeloopgedrag!
pi_93005204
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Ik pest hem omdat hij z'n broertje van 8 mishandelt, als ik hem zou pesten toen de andere hem gingen pesten.Was er sprake van Meeloopgedrag!
Er was al sprake van meeloopgedrag wan de andere praten niet met hem dus jij ook niet.

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef CernunnosCeltic het volgende:
@GeelSuperkuiken

Je zegt nu dat ik me er niet mee moet bemoeien. Maar net zei je nog dat ik hem niet moest buitensluiten en dat je het raar vond, dat ik niks met hem te maken wou hebben.
Klopt je moet je niet met het meeloop gedrag bemoeien. En je groepjesgebeuren. Want JIJ zit totaal niet in een groepje, anders had je echt wel geweten waarom je vriendjes hem nu peste.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_93005234
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Overigens 1 keer iemand een mep verkopen is niet mishandelen hoor. Je hebt hem 1 keer zijn broertje zien slaan :')
Je weet toaal heel de situatie niet, dus die oordeel klopt dan ook al niet lijkt me.

Plus jij pest hem omdat HIJ zijn broertje mishandeld.

Maar wat doe jij, jij vermeld in je OP al dat jullie hem slaan :')
Dan ben JIJ dus zelf ook al aan het mishandelen, dus JIJ leert die jongen OM te mishandelen, dat dat blijkbaar goed is :')

je leert het hem dus gewoon..
pi_93005259
Dus als ik iemand een pistool leer te gebruiken.
En hij schiet er iemand mee neer. Is het dan mijn schuld?
pi_93005294
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dus als ik iemand een pistool leer te gebruiken.
En hij schiet er iemand mee neer. Is het dan mijn schuld?
Jullie slaan hem continue. Hij weet niet beter. Dus hij leert van "Oh af en toe slaan is gewoon normaal" Dat doen ze bij mij op school ook.
Dus jullie mogen hem met heel jullie groepbende wel in elkaar slaan. Maar als hij even zijn broertje slaat is het even een groot probleem.

Jullie mishandelen hem ook dus jullie zijn dan net zo fout bezig als hem.
pi_93005298
En iedereen die belasting betaalt is ook een meeloper?
En de mensen die zwart werken moeten beschermd worden?

:')
pi_93005318
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:56 schreef CernunnosCeltic het volgende:
En iedereen die belasting betaalt is ook een meeloper?
En de mensen die zwart werken moeten beschermd worden?

:')
Ik weet niet wat voor dingen jij gaat verzinnen maar je draait dus echt om mijn punt heen :')
pi_93005327
TS is overduidelijk gedist door de community van de KLB
pi_93005334
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
TS is overduidelijk gedist door de community van de KLB
Nogal *O*
pi_93005337
TS ren weg!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_93005343
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor dingen jij gaat verzinnen maar je draait dus echt om mijn punt heen :')
Ik begrijp gewoon niet waarom jullie mij als een deel van de "groep" zien.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 10:59:35 #64
326446 VloerKleedje
Oh Oh Drachten Communist
pi_93005358
Terechte klacht, jaartje geleden ook dergelijk geval gehad. Was bij een 'vriend' van me thuis. Broertje van 6 komt, zeurt een beetje. PATS! Meneer sloeg broertje zo hard dat het net zo hard klonk als je met je platte hand VOL op de tafel slaat. Ik was een beetje geïntimideerd dus ik deed maar niks :{
Golf MK V GTI (250 PK 2.0 TFSI)
pi_93005369
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:58 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Ik begrijp gewoon niet waarom jullie mij als een deel van de "groep" zien.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef CernunnosCeltic het volgende:
@GeelSuperkuiken

Ik denk daarom ? :')
pi_93005386
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

[..]

Ik denk daarom ? :')
Jullie doen alsof ik samen met de alle leerlingen van de klas een "groep" vorm tegen die ene gozer.
pi_93005412
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:01 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Jullie doen alsof ik samen met de alle leerlingen van de klas een "groep" vorm tegen die ene gozer.
Nee hoor dat vermeld ik nergens. Jij vermeld dat je met je 5? vriendjes een groep vormt tegen die gozer meer niet.

Je kunt je er niet meer uit redden, je hebt je al vast geluld :W
pi_93005440
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Nee hoor dat vermeld ik nergens. Jij vermeld dat je met je 5? vriendjes een groep vormt tegen die gozer meer niet.

Je kunt je er niet meer uit redden, je hebt je al vast geluld :W
Nee ik vorm samen met 2 vrienden een "groep" tegen die gozer.
Die andere 3 vrienden pesten hem om een andere reden hun zijn "groep2"
pi_93005451
weet je nog, TS
een tijdje geleden toen er zoveel gezeik was over zinloos geweld?
mensen 'stonden erbij en keken ernaar'
dat is in feite wat jij doet. als er iets serieus zou gebeuren en ik zou de rechter zijn, dan zou ik iedereen die toekeek en niks deed ook medeplichtig vinden
dus ja, TS, je bent een eikel. je helpt hem niet omdat je bang bent zelf gepest te worden en je gaat niet eens naar je mentor ofzo en moet gelijk die gast bedreigen ipv gewoon even met hem te gaan praten
pi_93005474
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Nee ik vorm samen met 2 vrienden een "groep" tegen die gozer.
Die andere 3 vrienden pesten hem om een andere reden hun zijn "groep2"
Jij bazelt alles door elkaar :') Je was 1 groep en in die groep peste hun die gozer en jij wist niet waarom omdat ze eerst normaal tegen hem deden. :')
Nu ga jij hem pesten omdat hij zijn broertje geslagen heeft, dat is de conclusie.
pi_93005483
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
weet je nog, TS
dat is in feite wat jij doet. als er iets serieus zou gebeuren en ik zou de rechter zijn, dan zou ik iedereen die toekeek en niks deed ook medeplichtig vinden
dus ja, TS, je bent een eikel. je helpt hem niet omdat je bang bent zelf gepest te worden en je gaat niet eens naar je mentor ofzo en moet gelijk die gast bedreigen ipv gewoon even met hem te gaan praten
Het kan me ook totaal niet boeien wat met een mede klasgenoot gebeurd :)
pi_93005497
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
weet je nog, TS
Ja maar hij vind dat normaal, hij zit echt opmerkingen te verzinnen om zich er uit te redden, en om de situatie normaal te mogen vinden.
pi_93005511
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Het kan me ook totaal niet boeien wat met een mede klasgenoot gebeurd :)
nee dit omdat je bij je groep wilt worden en je bang bent gepest te worden.
pi_93005516
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Jij bazelt alles door elkaar :') Je was 1 groep en in die groep peste hun die gozer en jij wist niet waarom omdat ze eerst normaal tegen hem deden. :')
Nu ga jij hem pesten omdat hij zijn broertje geslagen heeft, dat is de conclusie.
Inderdaad!

Dus ik loop niet mee met de groep die hem pest, om wat voor reden ook
Ik leid een groep waar we hem pesten omdat hij zijn broertje slaat.

Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?
pi_93005552
Of TS nou schuldig was of niet, zijn klacht is wel terecht imo.
8-jarigen slaan voor zo'n reden. :N
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')