Juist inderdaad !quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Yaros het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze pesten, dus pest jij hem ook maar? Meeloopgedrag?
Ik geloof dat die tweede zin absoluut geen betrekking heeft op superkuiken! Zij wil je gewoon duidelijk maken dat iemand uitschelden en bedreigen NIET de oplossing is en dat niet HIJ fout zit, maar JIJ! Dat dringt waarschijnlijk nog niet tot je door!
Ik pest hem omdat hij z'n broertje van 8 mishandelt, als ik hem zou pesten toen de andere hem gingen pesten.Was er sprake van Meeloopgedrag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Yaros het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze pesten, dus pest jij hem ook maar? Meeloopgedrag?
Ik geloof dat die tweede zin absoluut geen betrekking heeft op superkuiken! Zij wil je gewoon duidelijk maken dat iemand uitschelden en bedreigen NIET de oplossing is en dat niet HIJ fout zit, maar JIJ! Dat dringt waarschijnlijk nog niet tot je door!
Er was al sprake van meeloopgedrag wan de andere praten niet met hem dus jij ook niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik pest hem omdat hij z'n broertje van 8 mishandelt, als ik hem zou pesten toen de andere hem gingen pesten.Was er sprake van Meeloopgedrag!
Klopt je moet je niet met het meeloop gedrag bemoeien. En je groepjesgebeuren. Want JIJ zit totaal niet in een groepje, anders had je echt wel geweten waarom je vriendjes hem nu peste.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik normaal omga met de andere klasgenoten.
Ik en mijn 5vrienden vormen een groep
@GeelSuperkuiken
Je zegt nu dat ik me er niet mee moet bemoeien. Maar net zei je nog dat ik hem niet moest buitensluiten en dat je het raar vond, dat ik niks met hem te maken wou hebben.
Overigens 1 keer iemand een mep verkopen is niet mishandelen hoor. Je hebt hem 1 keer zijn broertje zien slaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik pest hem omdat hij z'n broertje van 8 mishandelt, als ik hem zou pesten toen de andere hem gingen pesten.Was er sprake van Meeloopgedrag!
Jullie slaan hem continue. Hij weet niet beter. Dus hij leert van "Oh af en toe slaan is gewoon normaal" Dat doen ze bij mij op school ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dus als ik iemand een pistool leer te gebruiken.
En hij schiet er iemand mee neer. Is het dan mijn schuld?
Ik weet niet wat voor dingen jij gaat verzinnen maar je draait dus echt om mijn punt heenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:56 schreef CernunnosCeltic het volgende:
En iedereen die belasting betaalt is ook een meeloper?
En de mensen die zwart werken moeten beschermd worden?
Nogalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
TS is overduidelijk gedist door de community van de KLB
Ik begrijp gewoon niet waarom jullie mij als een deel van de "groep" zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dingen jij gaat verzinnen maar je draait dus echt om mijn punt heen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:58 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom jullie mij als een deel van de "groep" zien.
Ik denk daarom ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik normaal omga met de andere klasgenoten.
Ik en mijn 5vrienden vormen een groep
@GeelSuperkuiken
Je zegt nu dat ik me er niet mee moet bemoeien. Maar net zei je nog dat ik hem niet moest buitensluiten en dat je het raar vond, dat ik niks met hem te maken wou hebben.
Jullie doen alsof ik samen met de alle leerlingen van de klas een "groep" vorm tegen die ene gozer.quote:
Nee hoor dat vermeld ik nergens. Jij vermeld dat je met je 5? vriendjes een groep vormt tegen die gozer meer niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:01 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Jullie doen alsof ik samen met de alle leerlingen van de klas een "groep" vorm tegen die ene gozer.
Nee ik vorm samen met 2 vrienden een "groep" tegen die gozer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee hoor dat vermeld ik nergens. Jij vermeld dat je met je 5? vriendjes een groep vormt tegen die gozer meer niet.
Je kunt je er niet meer uit redden, je hebt je al vast geluld
Jij bazelt alles door elkaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Nee ik vorm samen met 2 vrienden een "groep" tegen die gozer.
Die andere 3 vrienden pesten hem om een andere reden hun zijn "groep2"
Het kan me ook totaal niet boeien wat met een mede klasgenoot gebeurdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
weet je nog, TS
een tijdje geleden toen er zoveel gezeik was over zinloos geweld?
mensen 'stonden erbij en keken ernaar'
dat is in feite wat jij doet. als er iets serieus zou gebeuren en ik zou de rechter zijn, dan zou ik iedereen die toekeek en niks deed ook medeplichtig vinden
dus ja, TS, je bent een eikel. je helpt hem niet omdat je bang bent zelf gepest te worden en je gaat niet eens naar je mentor ofzo en moet gelijk die gast bedreigen ipv gewoon even met hem te gaan praten
Ja maar hij vind dat normaal, hij zit echt opmerkingen te verzinnen om zich er uit te redden, en om de situatie normaal te mogen vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
weet je nog, TS
een tijdje geleden toen er zoveel gezeik was over zinloos geweld?
mensen 'stonden erbij en keken ernaar'
dat is in feite wat jij doet. als er iets serieus zou gebeuren en ik zou de rechter zijn, dan zou ik iedereen die toekeek en niks deed ook medeplichtig vinden
dus ja, TS, je bent een eikel. je helpt hem niet omdat je bang bent zelf gepest te worden en je gaat niet eens naar je mentor ofzo en moet gelijk die gast bedreigen ipv gewoon even met hem te gaan praten
nee dit omdat je bij je groep wilt worden en je bang bent gepest te worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Het kan me ook totaal niet boeien wat met een mede klasgenoot gebeurd
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Jij bazelt alles door elkaarJe was 1 groep en in die groep peste hun die gozer en jij wist niet waarom omdat ze eerst normaal tegen hem deden.
Nu ga jij hem pesten omdat hij zijn broertje geslagen heeft, dat is de conclusie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |