niet liegen TSquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:25 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik wijd mijn leven nu aan kindermishandelaars, anime en Jezus
Als een hipster van kinder mishandelen, anime en jezus houd. Dan ben ik een hipster ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
niet liegen TS
je bent gewoon een vuile hipster
opkankeren
Dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef RickoKun het volgende:
Nigga laat je niet wijsmaken door zo'n gekke XX geslacht figuur, gewoon keihard bossen die boi
nee he...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Als een hipster van kinder mishandelen, anime en jezus houd. Dan ben ik een hipster ja!
Jezus zal je de weg leiden. Mijn kleine GOM student. Ik zal voor u bidden, hopen dat er meer verstand komt in uw kleine hersenpan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
nee he...
weer een hipster die niet toe durft te geven dat hij een hipster is :/
nja, we gaan toch niet tot hem door dringen denk ik zo... heb je wel vaker met VMBO-ertjes :/
thread... aborted
ophoeren met die softe hippie benadering van tegenwoordig. Kankerhard meppen zoals hij zijn broertje heeft lopen meppen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar je gaat niet iemand pesten als hij een keer zijn broertje sloeg. Dat kan toch een keer voorkomen, waarom dan pesten en niet naar de mentor gaan o.i.d. ?
Dan hoop ik dat die gozer ook zelfvertrouwen gaat kweken en terug mept naar TS.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ophoeren met die softe hippie benadering van tegenwoordig. Kankerhard meppen zoals hij zijn broertje heeft lopen meppen.
Ik heb dit heule topic niet gelezen dus ik weet niet waar jullie die pauperanime onzin vandaan halen, maar de klacht is tregden, maar dan moet TS hem ook klappen nigga, geef die boi je Keltische klappenbozz!
Blijf toch weg met dat hokjes stoppen. Wtf heeft dat weer voor nut.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
nee he...
weer een hipster die niet toe durft te geven dat hij een hipster is :/
nja, we gaan toch niet tot hem door dringen denk ik zo... heb je wel vaker met VMBO-ertjes :/
thread... aborted
heb je nou poep in je hoofd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die gozer ook zelfvertrouwen gaat kweken en terug mept naar TS.
TS is net zo erg als de rest.
Ik zeg dan ook dat ik dat pesten wel behoorlijk triest vindquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar je gaat niet iemand pesten als hij een keer zijn broertje sloeg. Dat kan toch een keer voorkomen, waarom dan pesten en niet naar de mentor gaan o.i.d. ?
Naja ts is daar anders toch ook mee bezigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Blijf toch weg met dat hokjes stoppen. Wtf heeft dat weer voor nut.
Klopt zinloos is het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook dat ik dat pesten wel behoorlijk triest vind
Vond het gewoon een zinloze discussie!
Lekker naar zijn niveau gaan lost inderdaad veel op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Naja ts is daar anders toch ook mee bezig?
Waarom reageert hij dat niet af op mede klasgenoten, maar op zijn 8jarige broertje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef AlexanderC het volgende:
vind je het gek? iemand die heel erg gepest wordt bouwt frustratie in zich op en reageerd dat af.
dus TS draagt bij aan het probleem omdat ie in diezelfde situatie hetzelfde zou doen.
VMBO-er is duidelijk boos dat ik andere VMBO-ers uitscheldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Blijf toch weg met dat hokjes stoppen. Wtf heeft dat weer voor nut.
Iemand neerkijken omdat iemand anime kijkt is wel triest. Of iedereen in dit topic een onschuldige engel is of niet, jouw gedrag is ook niet iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik word hier als een soort beest afgebeeld omdat ik iemand buitensluit omdat hij naar Anime kijkt?
Jullie zijn geen haar beter.
Ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
VMBO-er is duidelijk boos dat ik andere VMBO-ers uitscheld
heb je het hele thread überhaubt wel gelezen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lekker naar zijn niveau gaan lost inderdaad veel op.
Volgens mij ben jij hier de VMBO-er.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
VMBO-er is duidelijk boos dat ik andere VMBO-ers uitscheld
heb je het hele thread überhaubt wel gelezen?
ik vind het best grappig om op VMBOers neer te kijken jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de VMBO-er.
Ik zal je wat vertellen ik zit op het VWO. Maar wat jij doet is neerkijken op mensen die VMBO doen. Vind je het grappig, dat mensen die moeite hebben met leren/ te lui zijn etc een lagere opleiding hebben? Nederland heeft VMBO-ers nodig net zo hard nodig als mensen van het VWO etc.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
ik vind het best grappig om op VMBOers neer te kijken ja
veel van mijn vrienden zijn VMBOers, maar tis nog steeds leuk om er grappen over te maken
Misschien moet je iets met je (sociale) kennis doen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de VMBO-er.
Ik zal je wat vertellen ik zit op het VWO. Maar wat jij doet is neerkijken op mensen die VMBO doen. Vind je het grappig, dat mensen die moeite hebben met leren/ te lui zijn etc een lagere opleiding hebben? Nederland heeft VMBO-ers nodig net zo hard nodig als mensen van het VWO etc.
En dan kom jij hier zeiken dat ik mensen buiten sluit die naar anime kijken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
ik vind het best grappig om op VMBOers neer te kijken ja
veel van mijn vrienden zijn VMBOers, maar tis nog steeds leuk om er grappen over te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |