FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Portugezen hebben het huis gesloopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef Darklight het volgende:
Wat was er nou aan de hand?
Heb nu weer streams
Gerard, kom er maar inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
ze zijn gelijk dingen aan het zoeken ?
En hoe wist je dan dat ze in de kamer warenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Omda
[..]
Omdat ze de kamer weer uit mochten
Volgens mij alexquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Kaasmix het volgende:
Yep, er is door Gerard gedrukt blijkbaar
Op het begin niet hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef Darklight het volgende:
Ze doen allemaal of er niks aan de hand was
Yellowbirdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
En hoe wist je dan dat ze in de kamer waren?
Via Yellowbird en nu ophouden met vragen en terug lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
En hoe wist je dan dat ze in de kamer waren?
Maar dat kunnen ze ook in de gang zetten. Blijkbaar moesten ze echt IN het huis zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef Kaasmix het volgende:
Eieren, brood en evt meer is gedropt blijkbaar
Wel handig dat iedereen op die code kanquote:
ja het koffiezet apparaat is weer gefixed!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar dat kunnen ze ook in de gang zetten. Blijkbaar moesten ze echt IN het huis zijn.
Buiten is wat gedaan, daar kwamen de portugezen namelijk vandaan lopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
[..]
ja het koffiezet apparaat is weer gefixed!
en broodquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
Er is drank gedropt, nu snap ik het
Joah!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel handig dat iedereen op die code kan![]()
Werd eens tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
Er is drank gedropt, nu snap ik het
Alex zei net ' Het koffie zet apparaat doet het weer en het zonne scherm is gerepareerd' dus blijkbaar hebben ze dat buiten gedaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Buiten is wat gedaan, daar kwamen de portugezen namelijk vandaan lopen.
Allemaal 1 voor 1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah!
Dus als anderen dat ook doen of dat er mogelijkheid is dat je dat gewoon gratis kan blijven kijken zou het helemaal tof zijn
Leuk, kan je weer een belletje van SBS verwachtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of ik verzin iets waardoor je niet hoeft te betalen
Yupquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Flashbox het volgende:
zit daar trouwens ook geluid bij, bij die 360 graden cam?
Maar ik ga het niet hostenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Leuk, kan je weer een belletje van SBS verwachten
En Alex verwacht het geheim van Guido te raden blijkbaar (al gedrukt)
Er was een code waarmee je gratis kon kijken, ik heb er in ieder geval nooit voor betaaldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef beequeen het volgende:
Ah, dus tijdens een streamlockkoop je die kutcamera en kun je alsnog meekijken. Mij niet gezien.
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Pizzalucht, jij wist de flashstreams toch ook te 'hacken'?
Lukt het je ook bij deze?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of ik verzin iets waardoor je niet hoeft te betalen
Net 5quote:
Tja, die willen natuurlijk niet genomineerd wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zitten die wijven te slijmen bij die mannen
Ja dat is irritantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Tja, die willen natuurlijk niet genomineerd worden
zie hem lekker staren naar de muurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
Gerard is weer met de klokken bezig
Slechte smaakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
Die camera crew staat zich volgens mij heel de dag te rukken op die Joanne, heel de dag is ze wel ergens op een stream te zien.
De camera crew verstaat Joanna ook niet. Dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
Die camera crew staat zich volgens mij heel de dag te rukken op die Joanne, heel de dag is ze wel ergens op een stream te zien.
Ja maar dan moet ie nog raden dat het een fake relatie isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Kaasmix het volgende:
Alex verdenkt dat Laura Guido's vriendin is? Hij komt wel close dus...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Mylene het volgende:
Er is gedrukt omdat Alex denkt dat Guido Laura als vriendin in het huis heeft.
Nee ze zochten wel de sleutel, later op de avond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
ze zochten gister dus geen sleutel
Maar het boek
Eerst het boek en daarin stond dat er ook een sleutel isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Maar het boek
Cynthia moest het boek toch weer inleveren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Maar het boek
Okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Mylene het volgende:
Er is gedrukt omdat Alex denkt dat Guido Laura als vriendin in het huis heeft.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee ze zochten wel de sleutel, later op de avond.
okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst het boek en daarin stond dat er ook een sleutel is
Echt kunnen is het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:11 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Hij kan het pas sinds paar uur..
Er moet toch ergens een code meegezonden worden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Pizzalucht het volgende:
De stream url is iig
rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80/20391B/stream
Krijg het nog niet helemaal werkend.
Waarschijnlijk is het gewoon een hele brede stream, de flash regelt het sturen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er moet toch ergens een code meegezonden worden?
Plus de besturing..lijkt mij alleen via http://secretstory.yb.nl/live/yellowPlayer.swf te gaan?
Niet helemaal. Ze zochten eerst het boek en Gerard ontdekte toevallig de kluis waarna ze op zoek gingen naar een sleutel én het boek. Boek gevonden, stond niks in. Sleutel nog niet gevonden.quote:
mountpoint is anders dan standaardquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Pizzalucht het volgende:
De stream url is iig
rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80/20391B/stream
Krijg het nog niet helemaal werkend.
Hebben ze op tafel gegooid. Er stond toch niks in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef diditje64 het volgende:
waar is dat boek nu dan heen heeft iemand dat nog in zijn/haar bezit?
rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mountpoint is anders dan standaard
oja ze heeft de paginas eruit gehaald hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hebben ze op tafel gegooid. Er stond toch niks in.
idd, toen ze op de wc zat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef diditje64 het volgende:
[..]
oja ze heeft de paginas eruit gehaald he
Lees dan ff de streamverslagen ofzo terug. Da's wel wat erg veel uitleggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Swomp het volgende:
ik volg het programma niet heel veel, maar waarom is die kerel van alles aan het zoeken ?
1 | connect?app20391B/streamflashVerWIN 10,2,154,12swfUrl>http://secretstory.yb.nl/live/yellowPlayer.swf?t=1298056672095tcUrl4rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80/20391B/streamfpadcapabilities@maudioCodecs@videoCodecs@ovideoFunction?pageUrlhttp://secretstory.yb.nl/live/objectEncoding@ |
okidokiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Lees dan ff de streamverslagen ofzo terug. Da's wel wat erg veel uitleggen
Ik had de stream url al, ik kan wel via rtmpdump restreamen, maar dan krijg ik weer gezeikquote:
Maar hoe kun je dus gratis kijken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik had de stream url al, ik kan wel via rtmpdump restreamen, maar dan krijg ik weer gezeik
Op tv zagen we net Cynthia iets verstoppen achter de wcquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Lyza666 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat dat sleuteltje verstopt is in het huis eigenlijk. Maar goed, Gerard zegt 't net; als je niet zoekt vind je helemaal niks.
Da's dan ook wel weer zo.
Dat waren imo eerder de papieren waarop wel iets stond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op tv zagen we net Cynthia iets verstoppen achter de wc
Met RTMPDump kan je streams opnemen, maar dus ook doortsturen naar ffmpeg(encoden) en dus weer doorstreamen. Zo deed ik het bij mijn ios streamsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dus gratis kijken?
maar waarom zou zij het sleuteltje bij het boek krijgen terwijl zij niks weet van de kluisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gerard heb wel wat gevonden in een klok net he ... Sharon zag het en gedeeld met Sharon. Gerard gaat straks als de andere aan het relaxen zijn het uit de klok halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Lyza666 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat dat sleuteltje verstopt is in het huis eigenlijk. Maar goed, Gerard zegt 't net; als je niet zoekt vind je helemaal niks.
Da's dan ook wel weer zo.
als we deze url even aannemenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80
^ de server
/20391B
^de app
/stream
^mountpoint
Op Stream van de week dat Karim wat verstopte bij een kastje in de wc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: "Ik kan wel weer overnieuw beginnen, want "ze" zijn in het huis geweest".
Dat zag ik al ja, is die key random?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als we deze url even aannemen
flash "subcribed" standaard op "20391B/stream"
echter hebben zij dat niet en moet je subcriben op "examplestream?keyviaxml"
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: "Ik kan wel weer overnieuw beginnen, want "ze" zijn in het huis geweest".
als iemand een code heeft die je in moet vullen dan kan ik even testenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat zag ik al ja, is die key random?
Ik heb het werkendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als iemand een code heeft die je in moet vullen dan kan ik even testen
Hoe halen ze het in hun hoofd zijn meesterwerk te dwarsbomen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
nee, hij noemt daniel de ridder en die heeft Monique op haar face boek en ze denken dat hij veel weet over de bewoners voordat hij erin kwam. Hij kwam ook pas op zondag zegt hij net.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Omdat hij van donkere holletjes houdt?
wat voor key heb jequote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe halen ze het in hun hoofd zijn meesterwerk te dwarsbomen!.
is dat 360 graden panorame shot?quote:
Hij kan haar helpen met clues als ze wilt. Hij weet zeker dat ze favoriet is, heel zeker. Hij kan haar verder helpen in het spel als ze wil.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Wat wist hij over haar te zeggen? Verstond het niet goed..
Ja, daar heb je een speciale flashplayer voor nodig, en die ga ik niet makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Woah! Baas..nu iemand zo krijgen dat je kan ronddraaien
Ohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een speciale flashplayer voor nodig, en die ga ik niet maken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een speciale flashplayer voor nodig, en die ga ik niet maken
Slak kan ook verwijzen naar dakloze karim. Slak draagt huis bij zich,.......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Noelle06 het volgende:
Kameleon, slak en vleermuis zijn nacht dieren. Link met schilderijen naar slaapwandelen.
Kan, maar zijn 3 schilderijen op 1 muur. Slak komt vaak als het schemerig is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef ABundy het volgende:
[..]
Slak kan ook verwijzen naar dakloze karim. Slak draagt huis bij zich,.......
Kun je hem ook in die yellowbird app zetten zodat we hem kunnen besturen?quote:
Nee, dan zou ik copyright schenden omdat ik hun app aanpasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je hem ook in die yellowbird app zetten zodat we hem kunnen besturen?
denk je noelle, ik ga jou helemaal volgen hahaahaa je bent goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan, maar zijn 3 schilderijen op 1 muur. Slak komt vaak als het schemerig is.
quote:
Papier, schaar, opgelost......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Woah! Baas..nu iemand zo krijgen dat je kan ronddraaien
wij verraden je niet hoor, je GEHEIM is veilig bij onsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik copyright schenden omdat ik hun app aanpas
Oeh, scherp. En wij weten de geheimen. Echt knap van de mensen die een geheim kunnen raden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Papier, schaar, opgelost......
[ afbeelding ]
Er hangen 4 schilderijen op die muur: slak, paard, vleermuis en kameleon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk het is om mij via mijn username te vinden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij verraden je niet hoor, je GEHEIM is veilig bij ons
weinig Jurien zat bij Bart in de uitzending niet echt gevolgd beelden ook van vandaag kwamen er voor bijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
navond allemaal, pfffffff, had even grote ramp hier thuis, grondwerkers voor mijn deur weer kabels geraakt: geen internet, ook geen tv meer. Maar gelukkig allemaal weer werkend. Heb ik iets gemist (in ieder geval de uitzending, haha)
ha Heksjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk je noelle, ik ga jou helemaal volgen hahaahaa je bent goed
Hij is z'n missie behoorlijk zat geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido noemt Laura niet bij degene waarmee ie als laatste wil blijven?
Ja hoor, alles goed. Ben blij dat ik weer kan kijken, heb nog bijna niks gezien vandaag, heb het toch wel een beetje gemistquote:
nee doe maar niet hoor, ga je geen ellende op de hals halen, was ook grapje verwijzend naar de geheimen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk het is om mij via mijn username te vinden?
post het ook in het geheimen topic Noelle, denk dat jij op het goede spoor zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ha Heksjemaar een idee he. Kijken en luisteren
Hehe oke, maar mijn nummer hebben ze alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee doe maar niet hoor, ga je geen ellende op de hals halen, was ook grapje verwijzend naar de geheimen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
Lieve camera mensjes,
Willen jullie alsjeblieft een dagje, eentje maar, niet continue Joanna op die stream flikkeren?
Een Joanna-vrije dag zou helemaal geweldig zijn. That's all I ask.
liefs,
Beaverhausen.
hey Beaverhausen,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
Lieve camera mensjes,
Willen jullie alsjeblieft een dagje, eentje maar, niet continue Joanna op die stream flikkeren?
liefs,
Beaverhausen.
Lieve camera mensjes,
liefs,
Beaverhausen.
Lieve camera mensjes,
liefs,
Beaverhausen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido heeft een issue thuis, en heeft er met de productie over gesproken.
nee pas maar op hoor, anders je weet maar noot, wel mooi hoor zo dat grote beeldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hehe oke, maar mijn nummer hebben ze al![]()
Maar eigenlijk doe ik niks illegaals nu
joannaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
Lieve camera mensjes,
liefs,
Beaverhausen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
goh, issie paranormaal begaafd ofzo of heeft ie gewoon geroken en tegen de productie gezegd: "ik was een beetje dom"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat de productie hem heeft ingelicht dat er bepaalde foto's van hem circulerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij kijkt met het geluid uit?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, issie paranormaal begaafd ofzo of heeft ie gewoon geroken en tegen de productie gezegd: "ik was een beetje dom"
vind het net Katrien Duck met die opgespoten lippen van derquote:
Dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie hem heeft ingelicht dat er bepaalde foto's van hem circuleren
Waarschijnlijk de aan/uit knop zoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat heeft dat wijf gedaan die anderhalf uur voor de spiegel?
vind haar best interessant hoor, een hele toffe oprechte meidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij kijkt met het geluid uit?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het net Katrien Duck met die opgespoten lippen van der
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de aan/uit knop zoeken.
Ik krijg mep neigingen van dr. Maar maybe that's me.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
vind haar best interessant hoor, een hele toffe oprechte meid
Iets met streamlocks en Gerard die een geheim geraden zou hebben, ik snap er ook geen reet vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef anniccck het volgende:
Is er eigenlijk nog iets speciaals gebeurd vandaag?
op der lekkere bips zekersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg mep neigingen van dr. Maar maybe that's me.
Ik moet steeds denken aan het vriendinnetje van Calimero:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het net Katrien Duck met die opgespoten lippen van der
Wanneer dan?....net na de exit zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie hem heeft ingelicht dat er bepaalde foto's van hem circuleren
Zegt hij dat net?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat maakt hem dat nou uit johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer dan?....net na de exit zeker?
Nee, ik denk dat hij baalde dat Laura haar naam noemde ipv die van Alex.
ooooooooo? heeft gerard wat geraden? wat dan? vertellllll, heb er effe uitgelegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iets met streamlocks en Gerard die een geheim geraden zou hebben, ik snap er ook geen reet van.
Niet bepaald. Meer op die verwarde eendekop van dr.quote:
Wat zijn jullie vriendelijk. Ik zou die arrogante bek vol willen sch... nah kan ik niet maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg mep neigingen van dr. Maar maybe that's me.
Hij zei dat hij met de stem had gesproken over iets wat met zijn thuissituatie te maken heeft. Hij zou daar nog niet eerder over gesproken hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
nog een keer haar geile foto plaatsen dan maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet bepaald. Meer op die verwarde eendekop van dr.
Gister middag al uitgesproken met laura. Op camera was al verbaasd dat we dat mochten zien en horen dat hij het besproken had.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
of hij hoorde gerard zeggen dat de kijkcijfers zo goed zijn, en dacht bij zichzelf: oepsssssssssquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uurtje tijdsverschil dit dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef StephanL het volgende:
Hun ritme vind ik ook zo raarrond 21:00 of 21:30 pas eten
Vanmiddag wilde je dr je lading wasgoed nog geven... oh nee dat was Lauraquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vriendelijk. Ik zou die arrogante bek vol willen sch... nah kan ik niet maken.
Niet opnieuw ladenquote:
Hmm... Werkt inderdaad niet meer, maar als je stream nog aan staat is er niks aan de handquote:
19:45 of 21:00-21:30 scheelt al een hoop toch. Daarnaast zijn ze laat wakker en voeren ze geen ene fuck uit.quote:
idd, bij dgk al ontdekt, niet ververssen of eruit vliegen hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hmm... Werkt inderdaad niet meer, maar als je stream nog aan staat is er niks aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |