Ik denk dat de productie hem heeft ingelicht dat er bepaalde foto's van hem circulerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido heeft een issue thuis, en heeft er met de productie over gesproken.
Jij kijkt met het geluid uit?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, issie paranormaal begaafd ofzo of heeft ie gewoon geroken en tegen de productie gezegd: "ik was een beetje dom"
vind het net Katrien Duck met die opgespoten lippen van derquote:
Dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie hem heeft ingelicht dat er bepaalde foto's van hem circuleren
Waarschijnlijk de aan/uit knop zoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat heeft dat wijf gedaan die anderhalf uur voor de spiegel?
vind haar best interessant hoor, een hele toffe oprechte meidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij kijkt met het geluid uit?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het net Katrien Duck met die opgespoten lippen van der
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de aan/uit knop zoeken.
Ik krijg mep neigingen van dr. Maar maybe that's me.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
vind haar best interessant hoor, een hele toffe oprechte meid
Iets met streamlocks en Gerard die een geheim geraden zou hebben, ik snap er ook geen reet vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef anniccck het volgende:
Is er eigenlijk nog iets speciaals gebeurd vandaag?
op der lekkere bips zekersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg mep neigingen van dr. Maar maybe that's me.
Ik moet steeds denken aan het vriendinnetje van Calimero:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het net Katrien Duck met die opgespoten lippen van der
Wanneer dan?....net na de exit zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie hem heeft ingelicht dat er bepaalde foto's van hem circuleren
Zegt hij dat net?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido heeft een issue thuis, en heeft er met de productie over gesproken.
Wat maakt hem dat nou uit johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer dan?....net na de exit zeker?
Nee, ik denk dat hij baalde dat Laura haar naam noemde ipv die van Alex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |