Slak kan ook verwijzen naar dakloze karim. Slak draagt huis bij zich,.......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Noelle06 het volgende:
Kameleon, slak en vleermuis zijn nacht dieren. Link met schilderijen naar slaapwandelen.
Kan, maar zijn 3 schilderijen op 1 muur. Slak komt vaak als het schemerig is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef ABundy het volgende:
[..]
Slak kan ook verwijzen naar dakloze karim. Slak draagt huis bij zich,.......
Kun je hem ook in die yellowbird app zetten zodat we hem kunnen besturen?quote:
Nee, dan zou ik copyright schenden omdat ik hun app aanpasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je hem ook in die yellowbird app zetten zodat we hem kunnen besturen?
denk je noelle, ik ga jou helemaal volgen hahaahaa je bent goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan, maar zijn 3 schilderijen op 1 muur. Slak komt vaak als het schemerig is.
quote:
Papier, schaar, opgelost......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Woah! Baas..nu iemand zo krijgen dat je kan ronddraaien
wij verraden je niet hoor, je GEHEIM is veilig bij onsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik copyright schenden omdat ik hun app aanpas
Oeh, scherp. En wij weten de geheimen. Echt knap van de mensen die een geheim kunnen raden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Papier, schaar, opgelost......
[ afbeelding ]
Er hangen 4 schilderijen op die muur: slak, paard, vleermuis en kameleon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk het is om mij via mijn username te vinden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij verraden je niet hoor, je GEHEIM is veilig bij ons
weinig Jurien zat bij Bart in de uitzending niet echt gevolgd beelden ook van vandaag kwamen er voor bijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
navond allemaal, pfffffff, had even grote ramp hier thuis, grondwerkers voor mijn deur weer kabels geraakt: geen internet, ook geen tv meer. Maar gelukkig allemaal weer werkend. Heb ik iets gemist (in ieder geval de uitzending, haha)
ha Heksjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk je noelle, ik ga jou helemaal volgen hahaahaa je bent goed
Hij is z'n missie behoorlijk zat geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido noemt Laura niet bij degene waarmee ie als laatste wil blijven?
Ja hoor, alles goed. Ben blij dat ik weer kan kijken, heb nog bijna niks gezien vandaag, heb het toch wel een beetje gemistquote:
nee doe maar niet hoor, ga je geen ellende op de hals halen, was ook grapje verwijzend naar de geheimen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk het is om mij via mijn username te vinden?
post het ook in het geheimen topic Noelle, denk dat jij op het goede spoor zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ha Heksjemaar een idee he. Kijken en luisteren
Hehe oke, maar mijn nummer hebben ze alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee doe maar niet hoor, ga je geen ellende op de hals halen, was ook grapje verwijzend naar de geheimen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
Lieve camera mensjes,
Willen jullie alsjeblieft een dagje, eentje maar, niet continue Joanna op die stream flikkeren?
Een Joanna-vrije dag zou helemaal geweldig zijn. That's all I ask.
liefs,
Beaverhausen.
hey Beaverhausen,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
Lieve camera mensjes,
Willen jullie alsjeblieft een dagje, eentje maar, niet continue Joanna op die stream flikkeren?
liefs,
Beaverhausen.
Lieve camera mensjes,
liefs,
Beaverhausen.
Lieve camera mensjes,
liefs,
Beaverhausen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido heeft een issue thuis, en heeft er met de productie over gesproken.
nee pas maar op hoor, anders je weet maar noot, wel mooi hoor zo dat grote beeldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hehe oke, maar mijn nummer hebben ze al![]()
Maar eigenlijk doe ik niks illegaals nu
joannaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
Lieve camera mensjes,
liefs,
Beaverhausen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
goh, issie paranormaal begaafd ofzo of heeft ie gewoon geroken en tegen de productie gezegd: "ik was een beetje dom"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat de productie hem heeft ingelicht dat er bepaalde foto's van hem circulerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij kijkt met het geluid uit?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, issie paranormaal begaafd ofzo of heeft ie gewoon geroken en tegen de productie gezegd: "ik was een beetje dom"
vind het net Katrien Duck met die opgespoten lippen van derquote:
Dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie hem heeft ingelicht dat er bepaalde foto's van hem circuleren
Waarschijnlijk de aan/uit knop zoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat heeft dat wijf gedaan die anderhalf uur voor de spiegel?
vind haar best interessant hoor, een hele toffe oprechte meidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij kijkt met het geluid uit?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het net Katrien Duck met die opgespoten lippen van der
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de aan/uit knop zoeken.
Ik krijg mep neigingen van dr. Maar maybe that's me.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
vind haar best interessant hoor, een hele toffe oprechte meid
Iets met streamlocks en Gerard die een geheim geraden zou hebben, ik snap er ook geen reet vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef anniccck het volgende:
Is er eigenlijk nog iets speciaals gebeurd vandaag?
op der lekkere bips zekersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg mep neigingen van dr. Maar maybe that's me.
Ik moet steeds denken aan het vriendinnetje van Calimero:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het net Katrien Duck met die opgespoten lippen van der
Wanneer dan?....net na de exit zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie hem heeft ingelicht dat er bepaalde foto's van hem circuleren
Zegt hij dat net?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat maakt hem dat nou uit johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer dan?....net na de exit zeker?
Nee, ik denk dat hij baalde dat Laura haar naam noemde ipv die van Alex.
ooooooooo? heeft gerard wat geraden? wat dan? vertellllll, heb er effe uitgelegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iets met streamlocks en Gerard die een geheim geraden zou hebben, ik snap er ook geen reet van.
Niet bepaald. Meer op die verwarde eendekop van dr.quote:
Wat zijn jullie vriendelijk. Ik zou die arrogante bek vol willen sch... nah kan ik niet maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg mep neigingen van dr. Maar maybe that's me.
Hij zei dat hij met de stem had gesproken over iets wat met zijn thuissituatie te maken heeft. Hij zou daar nog niet eerder over gesproken hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
nog een keer haar geile foto plaatsen dan maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet bepaald. Meer op die verwarde eendekop van dr.
Gister middag al uitgesproken met laura. Op camera was al verbaasd dat we dat mochten zien en horen dat hij het besproken had.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
of hij hoorde gerard zeggen dat de kijkcijfers zo goed zijn, en dacht bij zichzelf: oepsssssssssquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uurtje tijdsverschil dit dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef StephanL het volgende:
Hun ritme vind ik ook zo raarrond 21:00 of 21:30 pas eten
Vanmiddag wilde je dr je lading wasgoed nog geven... oh nee dat was Lauraquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vriendelijk. Ik zou die arrogante bek vol willen sch... nah kan ik niet maken.
Niet opnieuw ladenquote:
Hmm... Werkt inderdaad niet meer, maar als je stream nog aan staat is er niks aan de handquote:
19:45 of 21:00-21:30 scheelt al een hoop toch. Daarnaast zijn ze laat wakker en voeren ze geen ene fuck uit.quote:
idd, bij dgk al ontdekt, niet ververssen of eruit vliegen hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hmm... Werkt inderdaad niet meer, maar als je stream nog aan staat is er niks aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |