Slak kan ook verwijzen naar dakloze karim. Slak draagt huis bij zich,.......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Noelle06 het volgende:
Kameleon, slak en vleermuis zijn nacht dieren. Link met schilderijen naar slaapwandelen.
Kan, maar zijn 3 schilderijen op 1 muur. Slak komt vaak als het schemerig is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef ABundy het volgende:
[..]
Slak kan ook verwijzen naar dakloze karim. Slak draagt huis bij zich,.......
Kun je hem ook in die yellowbird app zetten zodat we hem kunnen besturen?quote:
Nee, dan zou ik copyright schenden omdat ik hun app aanpasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je hem ook in die yellowbird app zetten zodat we hem kunnen besturen?
denk je noelle, ik ga jou helemaal volgen hahaahaa je bent goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan, maar zijn 3 schilderijen op 1 muur. Slak komt vaak als het schemerig is.
quote:
Papier, schaar, opgelost......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Woah! Baas..nu iemand zo krijgen dat je kan ronddraaien
wij verraden je niet hoor, je GEHEIM is veilig bij onsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik copyright schenden omdat ik hun app aanpas
Oeh, scherp. En wij weten de geheimen. Echt knap van de mensen die een geheim kunnen raden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Papier, schaar, opgelost......
[ afbeelding ]
Er hangen 4 schilderijen op die muur: slak, paard, vleermuis en kameleon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |