Ik had de stream url al, ik kan wel via rtmpdump restreamen, maar dan krijg ik weer gezeikquote:
Maar hoe kun je dus gratis kijken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik had de stream url al, ik kan wel via rtmpdump restreamen, maar dan krijg ik weer gezeik
Op tv zagen we net Cynthia iets verstoppen achter de wcquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Lyza666 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat dat sleuteltje verstopt is in het huis eigenlijk. Maar goed, Gerard zegt 't net; als je niet zoekt vind je helemaal niks.
Da's dan ook wel weer zo.
Dat waren imo eerder de papieren waarop wel iets stond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op tv zagen we net Cynthia iets verstoppen achter de wc
Met RTMPDump kan je streams opnemen, maar dus ook doortsturen naar ffmpeg(encoden) en dus weer doorstreamen. Zo deed ik het bij mijn ios streamsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dus gratis kijken?
maar waarom zou zij het sleuteltje bij het boek krijgen terwijl zij niks weet van de kluisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gerard heb wel wat gevonden in een klok net he ... Sharon zag het en gedeeld met Sharon. Gerard gaat straks als de andere aan het relaxen zijn het uit de klok halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Lyza666 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat dat sleuteltje verstopt is in het huis eigenlijk. Maar goed, Gerard zegt 't net; als je niet zoekt vind je helemaal niks.
Da's dan ook wel weer zo.
als we deze url even aannemenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80
^ de server
/20391B
^de app
/stream
^mountpoint
Op Stream van de week dat Karim wat verstopte bij een kastje in de wc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: "Ik kan wel weer overnieuw beginnen, want "ze" zijn in het huis geweest".
Dat zag ik al ja, is die key random?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als we deze url even aannemen
flash "subcribed" standaard op "20391B/stream"
echter hebben zij dat niet en moet je subcriben op "examplestream?keyviaxml"
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: "Ik kan wel weer overnieuw beginnen, want "ze" zijn in het huis geweest".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |