als iemand een code heeft die je in moet vullen dan kan ik even testenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat zag ik al ja, is die key random?
Ik heb het werkendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als iemand een code heeft die je in moet vullen dan kan ik even testen
Hoe halen ze het in hun hoofd zijn meesterwerk te dwarsbomen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: "Ik kan wel weer overnieuw beginnen, want "ze" zijn in het huis geweest".
nee, hij noemt daniel de ridder en die heeft Monique op haar face boek en ze denken dat hij veel weet over de bewoners voordat hij erin kwam. Hij kwam ook pas op zondag zegt hij net.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Omdat hij van donkere holletjes houdt?
wat voor key heb jequote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe halen ze het in hun hoofd zijn meesterwerk te dwarsbomen!.
is dat 360 graden panorame shot?quote:
Hij kan haar helpen met clues als ze wilt. Hij weet zeker dat ze favoriet is, heel zeker. Hij kan haar verder helpen in het spel als ze wil.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Wat wist hij over haar te zeggen? Verstond het niet goed..
Ja, daar heb je een speciale flashplayer voor nodig, en die ga ik niet makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Woah! Baas..nu iemand zo krijgen dat je kan ronddraaien
Ohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een speciale flashplayer voor nodig, en die ga ik niet maken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een speciale flashplayer voor nodig, en die ga ik niet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |