Ja maar dan moet ie nog raden dat het een fake relatie isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Kaasmix het volgende:
Alex verdenkt dat Laura Guido's vriendin is? Hij komt wel close dus...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Mylene het volgende:
Er is gedrukt omdat Alex denkt dat Guido Laura als vriendin in het huis heeft.
Nee ze zochten wel de sleutel, later op de avond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
ze zochten gister dus geen sleutel
Maar het boek
Eerst het boek en daarin stond dat er ook een sleutel isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Maar het boek
Cynthia moest het boek toch weer inleveren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Maar het boek
Okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Mylene het volgende:
Er is gedrukt omdat Alex denkt dat Guido Laura als vriendin in het huis heeft.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee ze zochten wel de sleutel, later op de avond.
okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst het boek en daarin stond dat er ook een sleutel is
Echt kunnen is het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:11 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Hij kan het pas sinds paar uur..
Er moet toch ergens een code meegezonden worden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Pizzalucht het volgende:
De stream url is iig
rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80/20391B/stream
Krijg het nog niet helemaal werkend.
Waarschijnlijk is het gewoon een hele brede stream, de flash regelt het sturen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er moet toch ergens een code meegezonden worden?
Plus de besturing..lijkt mij alleen via http://secretstory.yb.nl/live/yellowPlayer.swf te gaan?
Niet helemaal. Ze zochten eerst het boek en Gerard ontdekte toevallig de kluis waarna ze op zoek gingen naar een sleutel én het boek. Boek gevonden, stond niks in. Sleutel nog niet gevonden.quote:
mountpoint is anders dan standaardquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Pizzalucht het volgende:
De stream url is iig
rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80/20391B/stream
Krijg het nog niet helemaal werkend.
Hebben ze op tafel gegooid. Er stond toch niks in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef diditje64 het volgende:
waar is dat boek nu dan heen heeft iemand dat nog in zijn/haar bezit?
rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mountpoint is anders dan standaard
oja ze heeft de paginas eruit gehaald hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hebben ze op tafel gegooid. Er stond toch niks in.
idd, toen ze op de wc zat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef diditje64 het volgende:
[..]
oja ze heeft de paginas eruit gehaald he
Lees dan ff de streamverslagen ofzo terug. Da's wel wat erg veel uitleggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Swomp het volgende:
ik volg het programma niet heel veel, maar waarom is die kerel van alles aan het zoeken ?
1 | connect?app20391B/streamflashVerWIN 10,2,154,12swfUrl>http://secretstory.yb.nl/live/yellowPlayer.swf?t=1298056672095tcUrl4rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80/20391B/streamfpadcapabilities@maudioCodecs@videoCodecs@ovideoFunction?pageUrlhttp://secretstory.yb.nl/live/objectEncoding@ |
okidokiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Lees dan ff de streamverslagen ofzo terug. Da's wel wat erg veel uitleggen
Ik had de stream url al, ik kan wel via rtmpdump restreamen, maar dan krijg ik weer gezeikquote:
Maar hoe kun je dus gratis kijken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik had de stream url al, ik kan wel via rtmpdump restreamen, maar dan krijg ik weer gezeik
Op tv zagen we net Cynthia iets verstoppen achter de wcquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Lyza666 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat dat sleuteltje verstopt is in het huis eigenlijk. Maar goed, Gerard zegt 't net; als je niet zoekt vind je helemaal niks.
Da's dan ook wel weer zo.
Dat waren imo eerder de papieren waarop wel iets stond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op tv zagen we net Cynthia iets verstoppen achter de wc
Met RTMPDump kan je streams opnemen, maar dus ook doortsturen naar ffmpeg(encoden) en dus weer doorstreamen. Zo deed ik het bij mijn ios streamsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dus gratis kijken?
maar waarom zou zij het sleuteltje bij het boek krijgen terwijl zij niks weet van de kluisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gerard heb wel wat gevonden in een klok net he ... Sharon zag het en gedeeld met Sharon. Gerard gaat straks als de andere aan het relaxen zijn het uit de klok halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Lyza666 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat dat sleuteltje verstopt is in het huis eigenlijk. Maar goed, Gerard zegt 't net; als je niet zoekt vind je helemaal niks.
Da's dan ook wel weer zo.
als we deze url even aannemenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
rtmp://fml.ams.391B.edgecastcdn.net:80
^ de server
/20391B
^de app
/stream
^mountpoint
Op Stream van de week dat Karim wat verstopte bij een kastje in de wc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: "Ik kan wel weer overnieuw beginnen, want "ze" zijn in het huis geweest".
Dat zag ik al ja, is die key random?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als we deze url even aannemen
flash "subcribed" standaard op "20391B/stream"
echter hebben zij dat niet en moet je subcriben op "examplestream?keyviaxml"
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: "Ik kan wel weer overnieuw beginnen, want "ze" zijn in het huis geweest".
als iemand een code heeft die je in moet vullen dan kan ik even testenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat zag ik al ja, is die key random?
Ik heb het werkendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als iemand een code heeft die je in moet vullen dan kan ik even testen
Hoe halen ze het in hun hoofd zijn meesterwerk te dwarsbomen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
nee, hij noemt daniel de ridder en die heeft Monique op haar face boek en ze denken dat hij veel weet over de bewoners voordat hij erin kwam. Hij kwam ook pas op zondag zegt hij net.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Omdat hij van donkere holletjes houdt?
wat voor key heb jequote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe halen ze het in hun hoofd zijn meesterwerk te dwarsbomen!.
is dat 360 graden panorame shot?quote:
Hij kan haar helpen met clues als ze wilt. Hij weet zeker dat ze favoriet is, heel zeker. Hij kan haar verder helpen in het spel als ze wil.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Wat wist hij over haar te zeggen? Verstond het niet goed..
Ja, daar heb je een speciale flashplayer voor nodig, en die ga ik niet makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Woah! Baas..nu iemand zo krijgen dat je kan ronddraaien
Ohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een speciale flashplayer voor nodig, en die ga ik niet maken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een speciale flashplayer voor nodig, en die ga ik niet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |