Werd eens tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
Er is drank gedropt, nu snap ik het
Alex zei net ' Het koffie zet apparaat doet het weer en het zonne scherm is gerepareerd' dus blijkbaar hebben ze dat buiten gedaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Buiten is wat gedaan, daar kwamen de portugezen namelijk vandaan lopen.
Allemaal 1 voor 1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah!
Dus als anderen dat ook doen of dat er mogelijkheid is dat je dat gewoon gratis kan blijven kijken zou het helemaal tof zijn
Leuk, kan je weer een belletje van SBS verwachtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of ik verzin iets waardoor je niet hoeft te betalen
Yupquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Flashbox het volgende:
zit daar trouwens ook geluid bij, bij die 360 graden cam?
Maar ik ga het niet hostenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Leuk, kan je weer een belletje van SBS verwachten
En Alex verwacht het geheim van Guido te raden blijkbaar (al gedrukt)
Er was een code waarmee je gratis kon kijken, ik heb er in ieder geval nooit voor betaaldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef beequeen het volgende:
Ah, dus tijdens een streamlockkoop je die kutcamera en kun je alsnog meekijken. Mij niet gezien.
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Pizzalucht, jij wist de flashstreams toch ook te 'hacken'?
Lukt het je ook bij deze?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of ik verzin iets waardoor je niet hoeft te betalen
Net 5quote:
Tja, die willen natuurlijk niet genomineerd wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zitten die wijven te slijmen bij die mannen
Ja dat is irritantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Tja, die willen natuurlijk niet genomineerd worden
zie hem lekker staren naar de muurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
Gerard is weer met de klokken bezig
Slechte smaakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
Die camera crew staat zich volgens mij heel de dag te rukken op die Joanne, heel de dag is ze wel ergens op een stream te zien.
De camera crew verstaat Joanna ook niet. Dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
Die camera crew staat zich volgens mij heel de dag te rukken op die Joanne, heel de dag is ze wel ergens op een stream te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |