quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:32 schreef Lutte het volgende:
Mama Lutte vraagt zich af waarom ik het Bob de Bouwer liedje aan het zingen ben.
Met stift?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
Ik wilde bloemetjes op muttie's schaatsen die al driehonderd jaar op zolder staan naaien omdat ik ze lelijk vond alleen ik kwam niet door de stof heen.
Loserquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
Zo heb even wat gezegd, hij schoot meteen in de verdediging
Als iemand in de verdediging schiet betekent dat meestal dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
En spuitbus? Lekker creaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben bang dat erop tekenen niet gaat werken... Dan doe ik er wel een strikje om ofzo.
Wat was zijn smoes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
quote:
Precies en ik zei het heel netjes, ik zei zeg kunnen we geen vaste tijd afspreken, nu is het steeds maar afwachten wanneer je komt, en ik heb ook wel eens afsprakenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als iemand in de verdediging schiet betekent dat meestal dat je gelijk hebt.
Niet, hij kwam net uit zijn werkquote:
Doe je sjabloontje maken van een bloem, heb je toch bloemenquote:
Okeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet, hij kwam net uit zijn werk
Zelfde baan bij mij was hij half 6 al thuis
Dat zei ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Lutte het volgende:
Als ie de tijd nu niet altijd haalt, kun je dan geen half uur later afspreken?
Das echt slim!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe je sjabloontje maken van een bloem, heb je toch bloemen
Jaaaaaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das echt slim!!Hopen dat het hecht.
Naar de markt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
Ik zit er best wel over te denken om XFA te laten zitten vanavond en naar de markt te gaan...
Wat is er op de markt te doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
Ik zit er best wel over te denken om XFA te laten zitten vanavond en naar de markt te gaan...
markt? 's avonds?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
Ik ga morgen en zondag zoveel nuttigs doen dat ik niet kan FOK!ken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
Morgen maar eens wat nuttigers doen dan hier op Fok! me tijd verdoen
markt kan ook een straatnaam zijn he. In Eindhoven-centrum heb je ook de Markt, met allemaal cafe-s en restaurants?quote:
De marktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
Echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh ja hè, dat is de plaatselijke uitgaansgelegenheid.
Ooh dit legt het nog beter uit. Vijf kroegen naast elkaar en iedereen noemt dat 'de markt'.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
markt kan ook een straatnaam zijn he. In Eindhoven-centrum heb je ook de Markt, met allemaal cafe-s en restaurants?
Oooooooohw zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh dit legt het nog beter uit. Vijf kroegen naast elkaar en iedereen noemt dat 'de markt'.
Dacht al zoietsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh dit legt het nog beter uit. Vijf kroegen naast elkaar en iedereen noemt dat 'de markt'.
Ik was niet de enige die Markt dachtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
markt kan ook een straatnaam zijn he. In Eindhoven-centrum heb je ook de Markt, met allemaal cafe-s en restaurants?
Nee, ik zag het.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was niet de enige die Markt dacht
Dat is echt de uitgaanshemel voor dorpspubers alleen zelfs ons Ron mag er niet naar toe van mama.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
In Eindhoven heb je het Stratums Eind, een straat met 50 café's/bars/discoteken.
Ja klopt, maar ook op de Markt en in de Dommelstraat kun je op stap gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
In Eindhoven heb je het Stratums Eind, een straat met 50 café's/bars/discoteken.
Ow hou opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Sjee en Ron is 20 toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt de uitgaanshemel voor dorpspubers alleen zelfs ons Ron mag er niet naar toe van mama.
meetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow hou op
Daar wil ik nog eens heen
Ik ben daar wel eens wezen stappen, zaten we in een kroeg, kregen we gewoon gratis frikandellen
Okee. Ik mocht op mijn zestiende al naar Stratum van mijn ouders (deed het pas toen ik 17 was, though)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.Maar toen was ie negentien en sindsdien heeft ie het niet meer voorgesteld.
Moeten jullie wel of lang blijven of vroeg naar huis. Ik kan geen logeerplaats aanbieden.quote:
okquote:
we ontvoeren je welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
Hallo als jullie op Stratum gaan meeten word ik boos. /jaloezie
dit kan je op 2 manieren lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen we ons lekker kleden, geen jas aan enzo
Ik zal het op mijn 86e ook wel mogen denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik mocht op mijn zestiende al naar Stratum van mijn ouders (deed het pas toen ik 17 was, though)
Maar ja Geldrop ligt dan ook iets dichter bij Eindhoven dan waar jij woont
Ik ben voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
maar wel als ik weer mag drinken, in de zomer ofzo
Kunnen we ons lekker kleden, geen jas aan enzo
Het lukt me niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit kan je op 2 manieren lezen
We sleuren je wel gewoon meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
Hallo als jullie op Stratum gaan meeten word ik boos. /jaloezie
Om 4 uur gaat alles dicht hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon op een vrijdag en dan doorgaan tot 6 uur, en dan de eerste trein naar huis pakken.
En dan hebben we 2 dagen op uit te slapen
Cafe's sluiten om 4.00 uurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon op een vrijdag en dan doorgaan tot 6 uur, en dan de eerste trein naar huis pakken.
En dan hebben we 2 dagen op uit te slapen
Die gaan verder op straat joh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om 4 uur gaat alles dicht hoor.
Echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om 4 uur gaat alles dicht hoor.
Leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Lutte het volgende:
Er is een pleintje voor en daar wordt wel de markt gehouden.
Maar mijn buddies gaan allemaal en ik zou best mogen denk ik.
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Beat heb ik
Gekocht op Tenerife, want hier in Nederland was hij nog niet uit
Lekker, heb ik ook best zin in eigenlijkquote:
Sorry, was even druk in een andere SCquote:
Het ging vanzelf, echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja leuk... dat mag je in MEN doen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker, heb ik ook best zin in eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik wilde weten of ze in londen ook shoarmazaken hadden
Nope, nog nooit gezien hier. Veel kebab shit maar geen shoarma zoals we dat in Nederland kennen helaasquote:
Hier hebben ze vast wel alles inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal geloof ik, in mei kijken welke ik mis
Dus een turkse pizza bestaat niet in Londen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, nog nooit gezien hier. Veel kebab shit maar geen shoarma zoals we dat in Nederland kennen helaas![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier hebben ze vast wel alles inderdaad
Nog nooit gezien hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus een turkse pizza bestaat niet in Londen?
Waar is het shoarma vleesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een turkse pizza
[ afbeelding ]
Ja dat eet ik wel
Ja, heb het nog nooit gezien helaas want dat lust ik ook welquote:
owja.... zonder de tomatenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Stuart het volgende:
Ik ben in shock dat c_a al die rommel eet zoals tomaten
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja.... zonder de tomaten
Moet shoarma vlees op natuurlijk en sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is een normale
je kan het zo gek maken als je wilt
Ze moeten eigenlijk allebei blijven.quote:
Ik neem altijd een normale turkse pizza met sla zonder tomaten en geen sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet shoarma vlees op natuurlijk en saus
Ik zou met shoarma willen en knoflooksaus en chilli sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem altijd een normale turkse pizza met sla zonder tomaten en geen saus
Jammer ja. Vind sowieso dat die paar die er via een tweede kans weer ingekomen zijn eerst weer weg moetenquote:
Die hadden nooit terug moeten komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer ja. Vind sowieso dat die paar die er via een tweede kans weer ingekomen zijn eerst weer weg moeten.
Ik hou niet zo van shoarma.... ik lust het wel, maar vind het altijd zo droog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou met shoarma willen en knoflooksaus en chilli saus
Daarom dus ook de sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van shoarma.... ik lust het wel, maar vind het altijd zo droog.
Broodje Doner kebab
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd, ik zit bijna zelf te janken. Stomme emo die ik ben.
quote:
quote:
Wil je het echt wetenquote:
Waardeloos nieuws allemaal dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
was zelf onderweg naar de dokter voor mijn hoesten, belt mijn schoonmoeder weer dat de ambu weer voor de deur stond en mijn schoonvader het ziekenhuis gebracht werd.
zelf blijk ik bronchitis te hebben
en ik ben helemaal kapot van de hele week.
Grote meidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je het echt weten
Ik lust die saus niet
Heeeel klein beetje... ik begin het steeds lekkerder te vinden
Sjeuzesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je het echt weten
Ik lust die saus niet
Heeeel klein beetje... ik begin het steeds lekkerder te vinden
Veel drinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef crv het volgende:
had vandaag ook wel positief nieuws vanuit mijn werk, helaas werd dat dus overschaduwd door het negatieve.
De dokter schreef me in ieder geval een prima recept voor: Veel drinken
wel bruistabletten en capsules. maar de apotheek had ze nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel drinken
Geen inhalers of iets meegekregen
Iedereen is nu een makkelijke eter geloof ik als ik lees hoe lastig c_a isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
Ik vond mezelf al een redelijk lastig eter maar ik voel me al stukken beter nu.
Handig, zo'n apotheekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
wel bruistabletten en capsules. maar de apotheek had ze nog niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen is nu een makkelijke eter geloof ik als ik lees hoe lastig c_a is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
Ik vond mezelf al een redelijk lastig eter maar ik voel me al stukken beter nu.
quote:
Tot 3 jaar geleden luste ik ook geen pizzaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen is nu een makkelijke eter geloof ik als ik lees hoe lastig c_a is![]()
![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:40 schreef crv het volgende:
[..]
kan het tenminste vanavond op een zuipen zetten
quote:
Nou ja zegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot 3 jaar geleden luste ik ook geen pizza
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot 3 jaar geleden luste ik ook geen pizza
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu lust ik ook alleen maar een pizza margherita
Gewaagdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu lust ik ook alleen maar een pizza margherita
maak eens een lijstje van wat je wel lustquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga de goede kant op toch
Death Proof van Tarantinoquote:
Staat hier tussen mijn DVD's. Toffe filmquote:
ow misschien ga ik ook wel kijken. heb eigenlijk nergens zin inquote:
dan moet je even teruglezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
maak eens een lijstje van wat je wel lust
kort lijstje zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je even teruglezen
Ik vind de dialogen zo tof (sowieso in Tarantino's) en de beelden zijn mooi oud (en toch modern qua telefoons enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
Benny je bootjes zijn binnen
Crv dit is zo'n film die zo slecht is gemaakt net als de B-films uit de 70's, heerlijk
ow, maar waar komt ie dan ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
Benny je bootjes zijn binnen
Crv dit is zo'n film die zo slecht is gemaakt net als de B-films uit de 70's, heerlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot ik bij alles weer geld kan ophalen
Ik ben echt heel erg fan van hem, alles is zo over the top maar juist dat maakt het zo geweldig, en die muziek altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind de dialogen zo tof (sowieso in Tarantino's) en de beelden zijn mooi oud (en toch modern qua telefoons enzo). En natuurlijk de achtervolgingsscène
.
O laat pas op RTL5, 23.00 uurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef crv het volgende:
[..]
ow, maar waar komt ie dan ?
zie hem op geen enkele ^zender staan
Goed topicquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Hier nog schrijftalent?
De kersen uit het molenraam vissen.
gaan we niet trekkenquote:
quote:
ja weet je wel dat witte poeder dat 's winters wel eens uit de lucht valt waardoor treinen stil komen te staan auto's uitglijden en zoquote:
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef crv het volgende:
ben trouwens benieuwd hoe het hier morgen aan de grens is. begreep dat de voorjaarsvakantie is begonnen bij jullie
ohw maai kotquote:
zoveel hamburgers gegeten?quote:
je film is toch pas om 11 uurquote:
Sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sssst. Ik wilde het nog even geheim houden!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sssst. Ik wilde het nog even geheim houden!
wie biedt meer ?quote:
is tie ook, maar hij is getrouwd dus voelt dat als 51quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo belegen al?Dacht dat je in de veertig was.
Ik vond het wel lekker klinken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
God, wat is die promo voor the sing-off slecht zeg!!! Konden ze echt niemand vinden die wel zuiver zong?
de eerste ga ik al missen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
God, wat is die promo voor the sing-off slecht zeg!!! Konden ze echt niemand vinden die wel zuiver zong?
Het "if I were a boy" is echt zo vals als een nicht op een homo-cruiseship.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker klinken.Maar het zijn er een paar dus misschien heb ik een andere gezien.
k ga het kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het "if I were a boy" is echt zo vals als een nicht op een homo-cruiseship.
Owww whehehehe sorry, niet gezien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef crv het volgende:
[..]
ohw maai kot![]()
Kom je hier voorbij symp
Serieusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
__!
Almere City is gestaakt. Rode kaart, penalty en dat binnnen een half uur
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar lekker lezen, kom af en toe nog wel op FOK kijken
ok, dacht dat je gin skieenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww whehehehe sorry, niet gezien.
Nee ik vlieg naar Portugal zondag
Je kent mijn huid? (Hoewel dat allemaal goedaardige zijn)quote:
Eeuh... Nee?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent mijn huid? (Hoewel dat allemaal goedaardige zijn)
http://www.neurofibromatose.nl/quote:
quote:Goedaardige gezwellen die uitgaan van de zenuwen, de neurofibromen. Deze kunnen zich zowel op de huid al daaronder manifesteren en kunnen in aantal en grootte sterk verschillen.
Okay... Das balen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.neurofibromatose.nl/
[..]
Ja, net even lid geworden van die vereniging (had ik eigenlijk al een paar jaar moeten zijn, sinds ik weet dat ik het heb)quote:
Okay. En wat doet zo'n vereniging?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, net even lid geworden van die vereniging (had ik eigenlijk al een paar jaar moeten zijn, sinds ik weet dat ik het heb)
Behartigt de belangen, probeert meer naamsbekendheid te geven, eventueel ondersteuning in onderzoek bij ziekenhuis. Brengt lotgenoten met elkaar in contact.quote:
Oker. De naam kwam me wel bekend voor maar ik had niet geweten wat het was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Behartigt de belangen, probeert meer naamsbekendheid te geven, eventueel ondersteuning in onderzoek bij ziekenhuis. Brengt lotgenoten met elkaar in contact.
want het is een vrij onbekende ziekte die nog niet geneesbaar is gebleken..
De ziekte wordt ook wel de Ziekte van Von Recklinghausen genoemd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oker. De naam kwam me wel bekend voor maar ik had niet geweten wat het was.
Ik snap de combi nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
Ik haat tanden poetsen.
En ik heb een rijstwafel met vruchtenhagel.
Nee, nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens?
Zin om je tanden te poetsen als het daar nog geen tijd voor is?
Ooh ja, dat dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, de reactie van c_a werd niet geladen dus het kwam nogal raat over
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, de reactie van c_a werd niet geladen dus het kwam nogal raat over
De enige dm's die ik krijg zijn berichten dat ik een PM heb, dus die slaat hij niet opquote:
Ik krijg wel DM's maar ik lees/beantwoord ze niet omdat ik het mobiel nooit doorheb, en dan gaan mensen vanzelf PM'en. En dat doe ik dan wel weer echt veel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De enige dm's die ik krijg zijn berichten dat ik een PM heb, dus die slaat hij niet op
Dat ik de liefste vriendinnen hebquote:
Niet is leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wut![]()
Ik zie een afgrijselijke vent in je UI
Haaiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ik de liefste vriendinnen heb
Sommige zijn een beetje raar enzo, verslaafd aan SST en lusten niks,
Rijst, kip in korma saus (soort van cashewnoten saus ofzo)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat heb je wel eens vaker op...
wat is het
Ja maar dat geeft niet, je bent wel liefquote:
ow jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rijst, kip in korma saus (soort van cashewnoten saus ofzo)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft niet, je bent wel lief
Aah gelukkig, al is dat andere wel een beetje balen... Je wilt postbode worden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Iets.
Alleen zou ik morgen proefronde lopen bij TNT.
Ze zouden vandaag bellen, maar zoals gewoonlijk niks meer van vernomen.
Dan niet he
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah gelukkig, al is dat andere wel een beetje balen... Je wilt postbode worden?
Nee, geld verdienen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah gelukkig, al is dat andere wel een beetje balen... Je wilt postbode worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |