Nou ja zegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot 3 jaar geleden luste ik ook geen pizza
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot 3 jaar geleden luste ik ook geen pizza
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu lust ik ook alleen maar een pizza margherita
Gewaagdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu lust ik ook alleen maar een pizza margherita
maak eens een lijstje van wat je wel lustquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga de goede kant op toch
Death Proof van Tarantinoquote:
Staat hier tussen mijn DVD's. Toffe filmquote:
ow misschien ga ik ook wel kijken. heb eigenlijk nergens zin inquote:
dan moet je even teruglezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
maak eens een lijstje van wat je wel lust
kort lijstje zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je even teruglezen
Ik vind de dialogen zo tof (sowieso in Tarantino's) en de beelden zijn mooi oud (en toch modern qua telefoons enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
Benny je bootjes zijn binnen
Crv dit is zo'n film die zo slecht is gemaakt net als de B-films uit de 70's, heerlijk
ow, maar waar komt ie dan ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
Benny je bootjes zijn binnen
Crv dit is zo'n film die zo slecht is gemaakt net als de B-films uit de 70's, heerlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot ik bij alles weer geld kan ophalen
Ik ben echt heel erg fan van hem, alles is zo over the top maar juist dat maakt het zo geweldig, en die muziek altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind de dialogen zo tof (sowieso in Tarantino's) en de beelden zijn mooi oud (en toch modern qua telefoons enzo). En natuurlijk de achtervolgingsscène
.
O laat pas op RTL5, 23.00 uurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef crv het volgende:
[..]
ow, maar waar komt ie dan ?
zie hem op geen enkele ^zender staan
Goed topicquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Hier nog schrijftalent?
De kersen uit het molenraam vissen.
gaan we niet trekkenquote:
quote:
ja weet je wel dat witte poeder dat 's winters wel eens uit de lucht valt waardoor treinen stil komen te staan auto's uitglijden en zoquote:
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef crv het volgende:
ben trouwens benieuwd hoe het hier morgen aan de grens is. begreep dat de voorjaarsvakantie is begonnen bij jullie
ohw maai kotquote:
zoveel hamburgers gegeten?quote:
je film is toch pas om 11 uurquote:
Sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sssst. Ik wilde het nog even geheim houden!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sssst. Ik wilde het nog even geheim houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |