Ik was niet de enige die Markt dachtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
markt kan ook een straatnaam zijn he. In Eindhoven-centrum heb je ook de Markt, met allemaal cafe-s en restaurants?
Nee, ik zag het.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was niet de enige die Markt dacht
Dat is echt de uitgaanshemel voor dorpspubers alleen zelfs ons Ron mag er niet naar toe van mama.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
In Eindhoven heb je het Stratums Eind, een straat met 50 café's/bars/discoteken.
Ja klopt, maar ook op de Markt en in de Dommelstraat kun je op stap gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
In Eindhoven heb je het Stratums Eind, een straat met 50 café's/bars/discoteken.
Ow hou opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Sjee en Ron is 20 toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt de uitgaanshemel voor dorpspubers alleen zelfs ons Ron mag er niet naar toe van mama.
meetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow hou op
Daar wil ik nog eens heen
Ik ben daar wel eens wezen stappen, zaten we in een kroeg, kregen we gewoon gratis frikandellen
Okee. Ik mocht op mijn zestiende al naar Stratum van mijn ouders (deed het pas toen ik 17 was, though)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.Maar toen was ie negentien en sindsdien heeft ie het niet meer voorgesteld.
Moeten jullie wel of lang blijven of vroeg naar huis. Ik kan geen logeerplaats aanbieden.quote:
okquote:
we ontvoeren je welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
Hallo als jullie op Stratum gaan meeten word ik boos. /jaloezie
dit kan je op 2 manieren lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen we ons lekker kleden, geen jas aan enzo
Ik zal het op mijn 86e ook wel mogen denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik mocht op mijn zestiende al naar Stratum van mijn ouders (deed het pas toen ik 17 was, though)
Maar ja Geldrop ligt dan ook iets dichter bij Eindhoven dan waar jij woont
Ik ben voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
maar wel als ik weer mag drinken, in de zomer ofzo
Kunnen we ons lekker kleden, geen jas aan enzo
Het lukt me niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit kan je op 2 manieren lezen
We sleuren je wel gewoon meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
Hallo als jullie op Stratum gaan meeten word ik boos. /jaloezie
Om 4 uur gaat alles dicht hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon op een vrijdag en dan doorgaan tot 6 uur, en dan de eerste trein naar huis pakken.
En dan hebben we 2 dagen op uit te slapen
Cafe's sluiten om 4.00 uurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon op een vrijdag en dan doorgaan tot 6 uur, en dan de eerste trein naar huis pakken.
En dan hebben we 2 dagen op uit te slapen
Die gaan verder op straat joh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om 4 uur gaat alles dicht hoor.
Echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om 4 uur gaat alles dicht hoor.
Leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Lutte het volgende:
Er is een pleintje voor en daar wordt wel de markt gehouden.
Maar mijn buddies gaan allemaal en ik zou best mogen denk ik.
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Beat heb ik
Gekocht op Tenerife, want hier in Nederland was hij nog niet uit
Lekker, heb ik ook best zin in eigenlijkquote:
Sorry, was even druk in een andere SCquote:
Het ging vanzelf, echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja leuk... dat mag je in MEN doen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker, heb ik ook best zin in eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik wilde weten of ze in londen ook shoarmazaken hadden
Nope, nog nooit gezien hier. Veel kebab shit maar geen shoarma zoals we dat in Nederland kennen helaasquote:
Hier hebben ze vast wel alles inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal geloof ik, in mei kijken welke ik mis
Dus een turkse pizza bestaat niet in Londen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, nog nooit gezien hier. Veel kebab shit maar geen shoarma zoals we dat in Nederland kennen helaas![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier hebben ze vast wel alles inderdaad
Nog nooit gezien hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus een turkse pizza bestaat niet in Londen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |