Naar de markt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
Ik zit er best wel over te denken om XFA te laten zitten vanavond en naar de markt te gaan...
Wat is er op de markt te doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
Ik zit er best wel over te denken om XFA te laten zitten vanavond en naar de markt te gaan...
markt? 's avonds?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
Ik ga morgen en zondag zoveel nuttigs doen dat ik niet kan FOK!ken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
Morgen maar eens wat nuttigers doen dan hier op Fok! me tijd verdoen
markt kan ook een straatnaam zijn he. In Eindhoven-centrum heb je ook de Markt, met allemaal cafe-s en restaurants?quote:
De marktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
Echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh ja hè, dat is de plaatselijke uitgaansgelegenheid.
Ooh dit legt het nog beter uit. Vijf kroegen naast elkaar en iedereen noemt dat 'de markt'.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
markt kan ook een straatnaam zijn he. In Eindhoven-centrum heb je ook de Markt, met allemaal cafe-s en restaurants?
Oooooooohw zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh dit legt het nog beter uit. Vijf kroegen naast elkaar en iedereen noemt dat 'de markt'.
Dacht al zoietsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh dit legt het nog beter uit. Vijf kroegen naast elkaar en iedereen noemt dat 'de markt'.
Ik was niet de enige die Markt dachtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
markt kan ook een straatnaam zijn he. In Eindhoven-centrum heb je ook de Markt, met allemaal cafe-s en restaurants?
Nee, ik zag het.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was niet de enige die Markt dacht
Dat is echt de uitgaanshemel voor dorpspubers alleen zelfs ons Ron mag er niet naar toe van mama.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
In Eindhoven heb je het Stratums Eind, een straat met 50 café's/bars/discoteken.
Ja klopt, maar ook op de Markt en in de Dommelstraat kun je op stap gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
In Eindhoven heb je het Stratums Eind, een straat met 50 café's/bars/discoteken.
Ow hou opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Sjee en Ron is 20 toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt de uitgaanshemel voor dorpspubers alleen zelfs ons Ron mag er niet naar toe van mama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |