Waar is het shoarma vleesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een turkse pizza
[ afbeelding ]
Ja dat eet ik wel
Ja, heb het nog nooit gezien helaas want dat lust ik ook welquote:
owja.... zonder de tomatenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Stuart het volgende:
Ik ben in shock dat c_a al die rommel eet zoals tomaten
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja.... zonder de tomaten
Moet shoarma vlees op natuurlijk en sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is een normale
je kan het zo gek maken als je wilt
Ze moeten eigenlijk allebei blijven.quote:
Ik neem altijd een normale turkse pizza met sla zonder tomaten en geen sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet shoarma vlees op natuurlijk en saus
Ik zou met shoarma willen en knoflooksaus en chilli sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem altijd een normale turkse pizza met sla zonder tomaten en geen saus
Jammer ja. Vind sowieso dat die paar die er via een tweede kans weer ingekomen zijn eerst weer weg moetenquote:
Die hadden nooit terug moeten komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer ja. Vind sowieso dat die paar die er via een tweede kans weer ingekomen zijn eerst weer weg moeten.
Ik hou niet zo van shoarma.... ik lust het wel, maar vind het altijd zo droog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou met shoarma willen en knoflooksaus en chilli saus
Daarom dus ook de sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van shoarma.... ik lust het wel, maar vind het altijd zo droog.
Broodje Doner kebab
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd, ik zit bijna zelf te janken. Stomme emo die ik ben.
quote:
quote:
Wil je het echt wetenquote:
Waardeloos nieuws allemaal dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
was zelf onderweg naar de dokter voor mijn hoesten, belt mijn schoonmoeder weer dat de ambu weer voor de deur stond en mijn schoonvader het ziekenhuis gebracht werd.
zelf blijk ik bronchitis te hebben
en ik ben helemaal kapot van de hele week.
Grote meidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je het echt weten
Ik lust die saus niet
Heeeel klein beetje... ik begin het steeds lekkerder te vinden
Sjeuzesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je het echt weten
Ik lust die saus niet
Heeeel klein beetje... ik begin het steeds lekkerder te vinden
Veel drinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef crv het volgende:
had vandaag ook wel positief nieuws vanuit mijn werk, helaas werd dat dus overschaduwd door het negatieve.
De dokter schreef me in ieder geval een prima recept voor: Veel drinken
wel bruistabletten en capsules. maar de apotheek had ze nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel drinken
Geen inhalers of iets meegekregen
Iedereen is nu een makkelijke eter geloof ik als ik lees hoe lastig c_a isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
Ik vond mezelf al een redelijk lastig eter maar ik voel me al stukken beter nu.
Handig, zo'n apotheekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
wel bruistabletten en capsules. maar de apotheek had ze nog niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen is nu een makkelijke eter geloof ik als ik lees hoe lastig c_a is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
Ik vond mezelf al een redelijk lastig eter maar ik voel me al stukken beter nu.
quote:
Tot 3 jaar geleden luste ik ook geen pizzaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen is nu een makkelijke eter geloof ik als ik lees hoe lastig c_a is![]()
![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:40 schreef crv het volgende:
[..]
kan het tenminste vanavond op een zuipen zetten
quote:
Nou ja zegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot 3 jaar geleden luste ik ook geen pizza
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot 3 jaar geleden luste ik ook geen pizza
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu lust ik ook alleen maar een pizza margherita
Gewaagdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu lust ik ook alleen maar een pizza margherita
maak eens een lijstje van wat je wel lustquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga de goede kant op toch
Death Proof van Tarantinoquote:
Staat hier tussen mijn DVD's. Toffe filmquote:
ow misschien ga ik ook wel kijken. heb eigenlijk nergens zin inquote:
dan moet je even teruglezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
maak eens een lijstje van wat je wel lust
kort lijstje zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je even teruglezen
Ik vind de dialogen zo tof (sowieso in Tarantino's) en de beelden zijn mooi oud (en toch modern qua telefoons enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
Benny je bootjes zijn binnen
Crv dit is zo'n film die zo slecht is gemaakt net als de B-films uit de 70's, heerlijk
ow, maar waar komt ie dan ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
Benny je bootjes zijn binnen
Crv dit is zo'n film die zo slecht is gemaakt net als de B-films uit de 70's, heerlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot ik bij alles weer geld kan ophalen
Ik ben echt heel erg fan van hem, alles is zo over the top maar juist dat maakt het zo geweldig, en die muziek altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind de dialogen zo tof (sowieso in Tarantino's) en de beelden zijn mooi oud (en toch modern qua telefoons enzo). En natuurlijk de achtervolgingsscène
.
O laat pas op RTL5, 23.00 uurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef crv het volgende:
[..]
ow, maar waar komt ie dan ?
zie hem op geen enkele ^zender staan
Goed topicquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Hier nog schrijftalent?
De kersen uit het molenraam vissen.
gaan we niet trekkenquote:
quote:
ja weet je wel dat witte poeder dat 's winters wel eens uit de lucht valt waardoor treinen stil komen te staan auto's uitglijden en zoquote:
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef crv het volgende:
ben trouwens benieuwd hoe het hier morgen aan de grens is. begreep dat de voorjaarsvakantie is begonnen bij jullie
ohw maai kotquote:
zoveel hamburgers gegeten?quote:
je film is toch pas om 11 uurquote:
Sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sssst. Ik wilde het nog even geheim houden!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sssst. Ik wilde het nog even geheim houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |