quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem... Ik slaap wel alleen... anders zijn er jongentjens die denken dat ze aids van me krijgen, of ik een stijfje van hun, of dat ze dan homo worden
Jij was die gene die weg gingquote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem... Ik slaap wel alleen... anders zijn er jongentjens die denken dat ze aids van me krijgen, of ik een stijfje van hun, of dat ze dan homo worden
En ik ga niet tussen de alcoholisten zitten, dus kom nog steeds niet.quote:
Zeg, wie noem je nu een alcoholist?quote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik ga niet tussen de alcoholisten zitten, dus kom nog steeds niet.
alcoholistenquote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik ga niet tussen de alcoholisten zitten, dus kom nog steeds niet.
Niet iedereen die komt noem ik alcoholist, maar er zitten er een paar tussen die het waarschijnlijk wel op een zuipen gaan zetten. Daarnaast moet je die post van mij met een korreltje zout nemen..quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, wie noem je nu een alcoholist?![]()
Sorry, ik moet die zogenoemde grapjes van mij, maar voor me houdenquote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alcoholisten
Ik ben geen alcoholist.... ik ben een genieter
inderdaad!quote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet die zogenoemde grapjes van mij, maar voor me houden
of een smiley erbijquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet die zogenoemde grapjes van mij, maar voor me houden
ik ga het vanavond bespreken met Siepie. Ik denk dat er geen weekendaanmeldingen meer komen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
is al definitief duidelijk wat voor huisje het gaat worden nu?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat zal ik meenemen? Prosecco Cava (want hip), Bacardi Razz
voor jou 100 euro !quote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef Koen66 het volgende:
Wat kost 1 nachtje overblijven ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |