quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem... Ik slaap wel alleen... anders zijn er jongentjens die denken dat ze aids van me krijgen, of ik een stijfje van hun, of dat ze dan homo worden
Jij was die gene die weg gingquote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem... Ik slaap wel alleen... anders zijn er jongentjens die denken dat ze aids van me krijgen, of ik een stijfje van hun, of dat ze dan homo worden
En ik ga niet tussen de alcoholisten zitten, dus kom nog steeds niet.quote:
Zeg, wie noem je nu een alcoholist?quote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik ga niet tussen de alcoholisten zitten, dus kom nog steeds niet.
alcoholistenquote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik ga niet tussen de alcoholisten zitten, dus kom nog steeds niet.
Niet iedereen die komt noem ik alcoholist, maar er zitten er een paar tussen die het waarschijnlijk wel op een zuipen gaan zetten. Daarnaast moet je die post van mij met een korreltje zout nemen..quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, wie noem je nu een alcoholist?![]()
Sorry, ik moet die zogenoemde grapjes van mij, maar voor me houdenquote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alcoholisten
Ik ben geen alcoholist.... ik ben een genieter
inderdaad!quote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet die zogenoemde grapjes van mij, maar voor me houden
of een smiley erbijquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet die zogenoemde grapjes van mij, maar voor me houden
ik ga het vanavond bespreken met Siepie. Ik denk dat er geen weekendaanmeldingen meer komen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
is al definitief duidelijk wat voor huisje het gaat worden nu?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat zal ik meenemen? Prosecco Cava (want hip), Bacardi Razz
voor jou 100 euro !quote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef Koen66 het volgende:
Wat kost 1 nachtje overblijven ongeveer?
reken op 30 euroquote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Als het maar die 22 euro nog wat ofzo is.. dan kan ik het deze maand zelfs wel betalen denk ik!
Daar ben ik nog slechter in dan grapjes maken.quote:
Miran, maak jij het totaal bedrag over of hoe werkt dat? Dan maak ik mijn deel alvast over naar jou of degene die het geld verzamelt.quote:Op maandag 22 november 2010 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik heb alvast even betaling huisje apart gezet
niet het totale bedrag, maar mijn gedeelte
Bespreek ik vanavond even met Siepiequote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Miran, maak jij het totaal bedrag over of hoe werkt dat? Dan maak ik mijn deel alvast over naar jou of degene die het geld verzamelt.
Moeten we ook iets van een geldpot voor het eten maken?
Ok, ik hoor of zie het welquote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bespreek ik vanavond even met SiepieAls ze vanavond tijd heeft
Ik denk dat het wel goed komt!quote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.roompotparken.(...)rt=20110318&period=1
Totaal ¤ 318,93 / 12 = ¤ 26,58
Ja voor jou altijdquote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bespreek ik vanavond even met SiepieAls ze vanavond tijd heeft
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Echten, hmm. Dat is nog geen halfuurtje rijden vanaf m'n ouders, misschien kom ik dan nog wel even langs.
We bellen welquote:Op maandag 22 november 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is jammer dat je kindjes op tijd naar bed moeten, anders hadden we even bij mij thuis kunnen bespreken
quote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Echten, hmm. Dat is nog geen halfuurtje rijden vanaf m'n ouders, misschien kom ik dan nog wel even langs.
Hihi,quote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met mijn blocnote op schoot
nabespreking in msnKomt helemaal goed
dat word mensen afhalen van het treinstationquote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
Ohw, genoeg bos... en het is toch best wel afgelegen
http://goo.gl/maps/uV93
Er rijdt én stopt een bus vlakbijquote:Op maandag 22 november 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat word mensen afhalen van het treinstation
BOS
quote:
Ik heb al een idee hoe we de dropping kunnen doenquote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
En tijdens de dropping moet iedereen verkleed!
Ik heb heul veul pruiken
Maar wie dropt ons? We kunnen niet onszelf droppen, toch?quote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
En tijdens de dropping moet iedereen verkleed!
Ik heb heul veul pruiken
quote:Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef Rauzer het volgende:
Ik kom dan misschien wel van zaterdag tot zondag.
Ik, groepje voor groepjequote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar wie dropt ons? We kunnen niet onszelf droppen, toch?
Geen survival tocht hoorquote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik, groepje voor groepjeEn dan rij ik terug, en dan pak ik de taxi naar het beginpunt en sluit ik me aan bij het laatste groepje
Opgelost
Nee?quote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Inschrijving gesloten![]()
Jullie hebben allemaal een pm gehad!
blijf je 2 nachten slapen?quote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef Rauzer het volgende:
Oh zit daar ook al verschil in! Ik ben er bijna het hele weekend, dat is toch ook lang
?
ja, hé, ik heb niets gehadquote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Inschrijving gesloten![]()
Jullie hebben allemaal een pm gehad!
Ja dat weet ik nog nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijf je 2 nachten slapen?
klopt inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hé, ik heb niets gehad![]()
maar geldt vast niet voor 'langskomers'
Maar miranda gaat die toch kopen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onze eigenste villa voor de maart-meet
12 voor 8quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef Rauzer het volgende:
Hoeveel personen betalen nu voor een hoeveel persoons huisje?
Ja ik moet echt snel boeken, zijn er nu nog maar 3quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat snel zo, maar we moeten wel voor de huisjes weg zijn.
Misschien morgen het zekere voor het onzekere nemen en even vooruitbetalen voor de laatste 2.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moet echt snel boeken, zijn er nu nog maar 3
Wacht nog op 4 personen.... waarvan 1 er vandaag betaald heeft, begreep ik via pm
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gisterenavond geboekt
En de aanbetaling gedaan! Dus komt helemaal goed!
We zijn welkom vanaf 15:00 uur. Simone en ik zullen er dan zijn en checken ook in. Verstandig is om dan met z'n allen op de parkeerplaats te verzamelen. Maar tegen die tijd spreken we dat allemaal wel af!
Nog even over het reizen, kunnen we binnenkort ook wel bespreken
Bij mij kunnen nog 4 personen mee. Siepie rijd siewosie met mij mee, en DeZwabber ook neem ik aan? Benny halen we op bij treinstation AmersfoortDan nog 1 plekkie over
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en ik zou graag met jullie meerijden ja
Als je dat toch gek doet, hou ik me aanbevolen voor Hoogeveen!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:10 schreef JJH het volgende:
Tevens kan er vanaf de stations Zwolle, Meppel en/of Hoogeveen met JJH worden meegereden.
Gaat helemaal goedkomen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
Omg zit ik een weekend met Bart opgescheept, waar ben ik aan begonnen
Wij allemaalquote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
Omg zit ik een weekend met Bart opgescheept, waar ben ik aan begonnen
dat weet ikquote:Op woensdag 24 november 2010 15:01 schreef Graseter het volgende:
[..]![]()
Jullie gaan het geweldig vinden.
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Het huisje is vandaag volledig betaald
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Het huisje is vandaag volledig betaald
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer krijg ik mijn geld?? Een heel weekend entertainment is niet goedkoop hoor
Geen idee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn dat 8 persoonshuisjes?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer krijg ik mijn geld?? Een heel weekend entertainment is niet goedkoop hoor
quote:
Ik heb gezien dat het volle maan is dan, dus horror krijg je, ik verander dan altijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien krijgen we dan zeker weten een horroravond
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat het volle maan is dan, dus horror krijg je, ik verander dan altijd
Nee Zwabber, dat is de puberteit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
"Mama, ik krijg haar op gekke plekken - het verhaal van een weerwolf"
Dat is niet slechts een periode.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
alleen chicks hadden toch een periode?
Hij zit in India nou.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu al? We gaan pas in maart hoor
Er kunnen een heleboel matrassen naast elkaar in de woonkamer als je alle meubels in de keuken opstapelt.quote:
Hahaha ja dat kloptquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Er kunnen een heleboel matrassen naast elkaar in de woonkamer als je alle meubels in de keuken opstapelt.
En ik wil ook bij jou en Kallyquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil ook bij iBenny en Patrique
jij mag in de badkuip liggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik merk al dat ik straks rustig op een eigen kamer kan slapen.
Alleen met Bellatrix bovenop me, anders neem ik gewoon de lege kamer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij mag in de badkuip liggen
Whateverquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen met Bellatrix bovenop me, anders neem ik gewoon de lege kamer.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen met Bellatrix bovenop me, anders neem ik gewoon de lege kamer.
Ik wil wel bij een cafetaria waar de medewerker Leon heet.quote:Op maandag 20 december 2010 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Koken op de meet?
Gewoon een avondje patat halen, een avondje kapsalons/shoarma (of hebben ze dat daar niet?) en een avondje pizza of chinees
quote:Op maandag 20 december 2010 12:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil wel bij een cafetaria waar de medewerker Leon heet.
"Leon, gooi maar 2 kipcorns in de frituur"
Ook goed, mij maakt het niet uit, ik lust alleen geen macaroniquote:Op maandag 20 december 2010 12:17 schreef Kally het volgende:
Ik dacht 1 avond patat en 1 avond macaroni en/ of stokbrood, ik zou koken dat was de deal al die tijd al
Ik wou vroeger nooit macaroni eten omdat ik dacht dat er mieren in woondequote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook goed, mij maakt het niet uit, ik lust alleen geen macaroni
quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wou vroeger nooit macaroni eten omdat ik dacht dat er mieren in woonde
Zal ik nasi maken dan, ik vind het leuk om te kokenquote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook goed, mij maakt het niet uit, ik lust alleen geen macaroni
Lust ik ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik nasi maken dan, ik vind het leuk om te koken
Ow goed planquote:
Ik eet ook niet veel.quote:Op maandag 20 december 2010 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lust ik ook niet
maar jullie moeten niet naar mij kijkenIk lust heel weinig
Je moet wel zo'n koksmuts op.quote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef Kally het volgende:
Oeh nee ik heb het, patat en dan hete kip met stokbrood dat kan dan wel
Wel zo gezellig als we allemaal samen wat eten, of ik kook een prakkie
Dus 1 dag patat.... handig op de dag dat we aankomen.... dan is het toch veel gehaastquote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef Kally het volgende:
Oeh nee ik heb het, patat en dan hete kip met stokbrood dat kan dan wel
Wel zo gezellig als we allemaal samen wat eten, of ik kook een prakkie
jaquote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een zeikerds zijn we eigenlijk he
Heetquote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef Kally het volgende:
Best wel ja
Maar die hete kip kan ik van te voren maken, en wat minder hete met satesaus
En zondag Mac
Ja ik kan gelijk daarna weer aan de shakesquote:
Ik hou niet van saladesquote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Graseter het volgende:
We kunnen ook gewoon een dag salade/sla gedoe whatever eten. Lekker gezond en snel.
Dan eet jij lekker koekjes.quote:Op maandag 20 december 2010 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heet
[..]
Ja ik kan gelijk daarna weer aan de shakes
[..]
Ik hou niet van salades
nee hooor, als je slank wil blijven steek je na het eten maar een vinger achter in je strot!quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Graseter het volgende:
We kunnen ook gewoon een dag salade/sla gedoe whatever eten. Lekker gezond en snel.
Nee joh ik zeg toch alquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:14 schreef Kally het volgende:
Oke, ook al blijf ik even uit TAL weg om bepaalde redenen, ik ga wel mee op de meet. Miranda heeft haar best gedaan en alles al betaald, en ik ga dat niet verzieken voor anderen. verder zijn jullie allemaal lief en heb ik ondanks alles toch wel zin in een weekend met jullie. als de rust er straks weer is, kom ik misschien ook weer buurten in TAL
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:14 schreef Kally het volgende:
Oke, ook al blijf ik even uit TAL weg om bepaalde redenen, ik ga wel mee op de meet. Miranda heeft haar best gedaan en alles al betaald, en ik ga dat niet verzieken voor anderen. verder zijn jullie allemaal lief en heb ik ondanks alles toch wel zin in een weekend met jullie. als de rust er straks weer is, kom ik misschien ook weer buurten in TAL
Dramaquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:14 schreef Kally het volgende:
In een huisje zitten... en voor de rest wat komt, dat komt.quote:Op donderdag 23 december 2010 03:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil weten wat de plannen zijn,
Hwt huisje is al gehuurd van vrijdag tm zondag. Als je wilt komen dan is dat prima! Je betaald mee aan de boodschappen die dag. En misschien drank meenemen? Blijven slapen is geen probleem, luchtbed en slaapzak meenemenquote:Op donderdag 23 december 2010 03:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil weten wat de plannen zijn,
Misschien kun jij de stripper zijn die we op zaterdagavond van 22.00 tot 23.00 in gedachte haddenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Oke![]()
Zondags heb ik meestal verplichtingenmaar lijkt me gewoon gezellige bende.
Even in de gaten houden
In welk dorpje of stad.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Huisjes liggen niet, huisjes staan
Ow das een goeiequote:
Drenthe wist ik haha, maar zocht even de link voor je, kom je ook langs dan?quote:
Moet even kijken of ik mag/dat gaat lukken, en dan moet ik wel even weten waar het ligt enzo, dus die link is wel handig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Drenthe wist ik haha, maar zocht even de link voor je, kom je ook langs dan?
Leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet even kijken of ik mag/dat gaat lukken, en dan moet ik wel even weten waar het ligt enzo, dus die link is wel handig.
Maar ik zou heel graag willen.
Een 'als ik ga dan ga jij ook'-dealtje zit er niet in?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik kom nog steeds niet, ook niet voor een dagje
Nee, Drenthe is echt te ver reizen voor me. En PSV speelt thuis dat weekend en ik ben ook net jarig geweest dan, dus ik twijfel nog of ik dat weekend of het weekend ervoor een feestje geef.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een 'als ik ga dan ga jij ook'-dealtje zit er niet in?
een dag na mijquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
mmh jammer moet het afslaan, moet vrijdag stage lopen en mijn moeder is ook nog jarig 16 Maart
Symph, je zit nog onder je relnichtaccount.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Slowchatten gaarne in het Slowchat topic
Daar ging mijn wijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Symph, je zit nog onder je relnichtaccount.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel, dan weet ik of ik oordopjes mee moet nemen.
Oeh La La!quote:Op zondag 26 december 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
Lutte, mocht je met het OV komen, dan kan er wel wat geregeld worden qua ophalen op het station.
Of je gaat gewoon eerst een nachtje bij Benny slapen, reis je met hem mee. hihi.
Moet ik even kijken, want als ik kom is het zaterdag want ik zit vrijdag nog gewoon tot laat op school (of is het in de vakantie?).quote:Op zondag 26 december 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
Lutte, mocht je met het OV komen, dan kan er wel wat geregeld worden qua ophalen op het station.
Of je gaat gewoon eerst een nachtje bij Benny slapen, reis je met hem mee. hihi.
Volgens mij gaat iedereen gewoon nogquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Zijn er nou ook mensen die eerst wel mee zouden, die nou niet meer meegaan?
Ik wel in ieder gevalquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedereen gewoon nog
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:44 schreef Kally het volgende:
Oke, even een vraag want gezien de verhoudingen de laatste tijd is er veel onduidelijkheid over wie er wel en niet meegaan. Zijn er mensen die toch niet mee willen? Zouden jullie dit dan echt z.s.m. willen laten weten, want dan kunnen we misschien regelen dat iemand anders meegaat en krijg je van die persoon gewoon je geld terug, wel zo eerlijk. Plus het feit dat op het laatste moment afzeggen gewoon lullig is naar de rest van de groep.
Dan even een opmerking van mijn kant en ik spreek voor mezelf, ik ben het gezeur onderling zat, ik ga mee op de meet en ga het gewoon gezellig maken, en zou het erg op prijs stellen als we dat allemaal zouden kunnen doen. Het gaat gewoon nergens meer over, oke met sommige kun je beter dan met anderen, nou en!!! Dat neemt niet weg dat je gewoon normaal kunt doen. En ja dat geldt net zo hard voor mij dus dit is geen sneer naar wie dan ook, meer een vraag om er ondanks wat irritaties toch een topweekend van te maken.
Is goed hoor, kom ik toch niet als ik je blijkbaar zo dwars zitquote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh god nee, welke avond? Zorg ik dat ik wat anders te doen heb!
Damn, jongen!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is goed hoor, kom ik toch niet als ik je blijkbaar zo dwars zit.
Heeft er zich al iemand opgeworpen als vervangster van Miauwquote:
Jij tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft er zich al iemand opgeworpen als vervangster van Miauw
Patje en Wander ook, Patje gaat mij slaan met de hamerquote:
hamer op z'n hoofd!!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Patje en Wander ook, Patje gaat mij slaan met de hamer
Zo is datquote:
Ik neem in ieder geval 2 persoonsluchtbed merquote:
Ik hou alles heel goed bij..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef Graseter het volgende:
Patriek patriek
http://www.nu.nl/economie(...)nen-medewerkers.html
het zou ook nog kunnen dat we niet ingeloot worden voor dat gratis weekendjequote:Op maandag 7 februari 2011 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dan plannen jullie maar een ander weekendje in maart
Ik heb ook nog een luchtbed liggen, neem ik mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem in ieder geval 2 persoonsluchtbed mer
En we moeten dan nog een 2 persoonsluchtbed hebben
Ik draai me even om danquote:
Wassen oke, maar zelf slachtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat jij dat varkentje kippetje wel zou wassen.
Dat is een drama queen, die durft dat nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet Patrique het maar doen. Ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |