Ow das een goeiequote:
Drenthe wist ik haha, maar zocht even de link voor je, kom je ook langs dan?quote:
Moet even kijken of ik mag/dat gaat lukken, en dan moet ik wel even weten waar het ligt enzo, dus die link is wel handig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Drenthe wist ik haha, maar zocht even de link voor je, kom je ook langs dan?
Leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet even kijken of ik mag/dat gaat lukken, en dan moet ik wel even weten waar het ligt enzo, dus die link is wel handig.
Maar ik zou heel graag willen.
Een 'als ik ga dan ga jij ook'-dealtje zit er niet in?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik kom nog steeds niet, ook niet voor een dagje
Nee, Drenthe is echt te ver reizen voor me. En PSV speelt thuis dat weekend en ik ben ook net jarig geweest dan, dus ik twijfel nog of ik dat weekend of het weekend ervoor een feestje geef.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een 'als ik ga dan ga jij ook'-dealtje zit er niet in?
een dag na mijquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
mmh jammer moet het afslaan, moet vrijdag stage lopen en mijn moeder is ook nog jarig 16 Maart
Symph, je zit nog onder je relnichtaccount.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Slowchatten gaarne in het Slowchat topic
Daar ging mijn wijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Symph, je zit nog onder je relnichtaccount.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel, dan weet ik of ik oordopjes mee moet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |