quote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
Omg zit ik een weekend met Bart opgescheept, waar ben ik aan begonnen
Wij allemaalquote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
Omg zit ik een weekend met Bart opgescheept, waar ben ik aan begonnen
dat weet ikquote:Op woensdag 24 november 2010 15:01 schreef Graseter het volgende:
[..]![]()
Jullie gaan het geweldig vinden.
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Het huisje is vandaag volledig betaald
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
Het huisje is vandaag volledig betaald
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer krijg ik mijn geld?? Een heel weekend entertainment is niet goedkoop hoor
Geen idee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn dat 8 persoonshuisjes?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer krijg ik mijn geld?? Een heel weekend entertainment is niet goedkoop hoor
quote:
Ik heb gezien dat het volle maan is dan, dus horror krijg je, ik verander dan altijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien krijgen we dan zeker weten een horroravond
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat het volle maan is dan, dus horror krijg je, ik verander dan altijd
Nee Zwabber, dat is de puberteit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
"Mama, ik krijg haar op gekke plekken - het verhaal van een weerwolf"
Dat is niet slechts een periode.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
alleen chicks hadden toch een periode?
Hij zit in India nou.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu al? We gaan pas in maart hoor
Er kunnen een heleboel matrassen naast elkaar in de woonkamer als je alle meubels in de keuken opstapelt.quote:
Hahaha ja dat kloptquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Er kunnen een heleboel matrassen naast elkaar in de woonkamer als je alle meubels in de keuken opstapelt.
En ik wil ook bij jou en Kallyquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil ook bij iBenny en Patrique
jij mag in de badkuip liggenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef Rauzer het volgende:
Ik merk al dat ik straks rustig op een eigen kamer kan slapen.
Alleen met Bellatrix bovenop me, anders neem ik gewoon de lege kamer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij mag in de badkuip liggen
Whateverquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen met Bellatrix bovenop me, anders neem ik gewoon de lege kamer.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen met Bellatrix bovenop me, anders neem ik gewoon de lege kamer.
Ik wil wel bij een cafetaria waar de medewerker Leon heet.quote:Op maandag 20 december 2010 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Koken op de meet?
Gewoon een avondje patat halen, een avondje kapsalons/shoarma (of hebben ze dat daar niet?) en een avondje pizza of chinees
quote:Op maandag 20 december 2010 12:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil wel bij een cafetaria waar de medewerker Leon heet.
"Leon, gooi maar 2 kipcorns in de frituur"
Ook goed, mij maakt het niet uit, ik lust alleen geen macaroniquote:Op maandag 20 december 2010 12:17 schreef Kally het volgende:
Ik dacht 1 avond patat en 1 avond macaroni en/ of stokbrood, ik zou koken dat was de deal al die tijd al
Ik wou vroeger nooit macaroni eten omdat ik dacht dat er mieren in woondequote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook goed, mij maakt het niet uit, ik lust alleen geen macaroni
quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wou vroeger nooit macaroni eten omdat ik dacht dat er mieren in woonde
Zal ik nasi maken dan, ik vind het leuk om te kokenquote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook goed, mij maakt het niet uit, ik lust alleen geen macaroni
Lust ik ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik nasi maken dan, ik vind het leuk om te koken
Ow goed planquote:
Ik eet ook niet veel.quote:Op maandag 20 december 2010 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lust ik ook niet
maar jullie moeten niet naar mij kijkenIk lust heel weinig
Je moet wel zo'n koksmuts op.quote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef Kally het volgende:
Oeh nee ik heb het, patat en dan hete kip met stokbrood dat kan dan wel
Wel zo gezellig als we allemaal samen wat eten, of ik kook een prakkie
Dus 1 dag patat.... handig op de dag dat we aankomen.... dan is het toch veel gehaastquote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef Kally het volgende:
Oeh nee ik heb het, patat en dan hete kip met stokbrood dat kan dan wel
Wel zo gezellig als we allemaal samen wat eten, of ik kook een prakkie
jaquote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een zeikerds zijn we eigenlijk he
Heetquote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef Kally het volgende:
Best wel ja
Maar die hete kip kan ik van te voren maken, en wat minder hete met satesaus
En zondag Mac
Ja ik kan gelijk daarna weer aan de shakesquote:
Ik hou niet van saladesquote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Graseter het volgende:
We kunnen ook gewoon een dag salade/sla gedoe whatever eten. Lekker gezond en snel.
Dan eet jij lekker koekjes.quote:Op maandag 20 december 2010 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heet
[..]
Ja ik kan gelijk daarna weer aan de shakes
[..]
Ik hou niet van salades
nee hooor, als je slank wil blijven steek je na het eten maar een vinger achter in je strot!quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Graseter het volgende:
We kunnen ook gewoon een dag salade/sla gedoe whatever eten. Lekker gezond en snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |