Oeh La La!quote:Op zondag 26 december 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
Lutte, mocht je met het OV komen, dan kan er wel wat geregeld worden qua ophalen op het station.
Of je gaat gewoon eerst een nachtje bij Benny slapen, reis je met hem mee. hihi.
Moet ik even kijken, want als ik kom is het zaterdag want ik zit vrijdag nog gewoon tot laat op school (of is het in de vakantie?).quote:Op zondag 26 december 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
Lutte, mocht je met het OV komen, dan kan er wel wat geregeld worden qua ophalen op het station.
Of je gaat gewoon eerst een nachtje bij Benny slapen, reis je met hem mee. hihi.
Volgens mij gaat iedereen gewoon nogquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Zijn er nou ook mensen die eerst wel mee zouden, die nou niet meer meegaan?
Ik wel in ieder gevalquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedereen gewoon nog
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:44 schreef Kally het volgende:
Oke, even een vraag want gezien de verhoudingen de laatste tijd is er veel onduidelijkheid over wie er wel en niet meegaan. Zijn er mensen die toch niet mee willen? Zouden jullie dit dan echt z.s.m. willen laten weten, want dan kunnen we misschien regelen dat iemand anders meegaat en krijg je van die persoon gewoon je geld terug, wel zo eerlijk. Plus het feit dat op het laatste moment afzeggen gewoon lullig is naar de rest van de groep.
Dan even een opmerking van mijn kant en ik spreek voor mezelf, ik ben het gezeur onderling zat, ik ga mee op de meet en ga het gewoon gezellig maken, en zou het erg op prijs stellen als we dat allemaal zouden kunnen doen. Het gaat gewoon nergens meer over, oke met sommige kun je beter dan met anderen, nou en!!! Dat neemt niet weg dat je gewoon normaal kunt doen. En ja dat geldt net zo hard voor mij dus dit is geen sneer naar wie dan ook, meer een vraag om er ondanks wat irritaties toch een topweekend van te maken.
Is goed hoor, kom ik toch niet als ik je blijkbaar zo dwars zitquote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh god nee, welke avond? Zorg ik dat ik wat anders te doen heb!
Damn, jongen!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is goed hoor, kom ik toch niet als ik je blijkbaar zo dwars zit.
Heeft er zich al iemand opgeworpen als vervangster van Miauwquote:
Jij tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft er zich al iemand opgeworpen als vervangster van Miauw
Patje en Wander ook, Patje gaat mij slaan met de hamerquote:
hamer op z'n hoofd!!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Patje en Wander ook, Patje gaat mij slaan met de hamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |