quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem... Ik slaap wel alleen... anders zijn er jongentjens die denken dat ze aids van me krijgen, of ik een stijfje van hun, of dat ze dan homo worden
Jij was die gene die weg gingquote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem... Ik slaap wel alleen... anders zijn er jongentjens die denken dat ze aids van me krijgen, of ik een stijfje van hun, of dat ze dan homo worden
En ik ga niet tussen de alcoholisten zitten, dus kom nog steeds niet.quote:
Zeg, wie noem je nu een alcoholist?quote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik ga niet tussen de alcoholisten zitten, dus kom nog steeds niet.
alcoholistenquote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik ga niet tussen de alcoholisten zitten, dus kom nog steeds niet.
Niet iedereen die komt noem ik alcoholist, maar er zitten er een paar tussen die het waarschijnlijk wel op een zuipen gaan zetten. Daarnaast moet je die post van mij met een korreltje zout nemen..quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, wie noem je nu een alcoholist?![]()
Sorry, ik moet die zogenoemde grapjes van mij, maar voor me houdenquote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alcoholisten
Ik ben geen alcoholist.... ik ben een genieter
inderdaad!quote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet die zogenoemde grapjes van mij, maar voor me houden
of een smiley erbijquote:Op maandag 22 november 2010 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet die zogenoemde grapjes van mij, maar voor me houden
ik ga het vanavond bespreken met Siepie. Ik denk dat er geen weekendaanmeldingen meer komen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
is al definitief duidelijk wat voor huisje het gaat worden nu?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat zal ik meenemen? Prosecco Cava (want hip), Bacardi Razz
voor jou 100 euro !quote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef Koen66 het volgende:
Wat kost 1 nachtje overblijven ongeveer?
reken op 30 euroquote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Als het maar die 22 euro nog wat ofzo is.. dan kan ik het deze maand zelfs wel betalen denk ik!
Daar ben ik nog slechter in dan grapjes maken.quote:
Miran, maak jij het totaal bedrag over of hoe werkt dat? Dan maak ik mijn deel alvast over naar jou of degene die het geld verzamelt.quote:Op maandag 22 november 2010 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik heb alvast even betaling huisje apart gezet
niet het totale bedrag, maar mijn gedeelte
Bespreek ik vanavond even met Siepiequote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Miran, maak jij het totaal bedrag over of hoe werkt dat? Dan maak ik mijn deel alvast over naar jou of degene die het geld verzamelt.
Moeten we ook iets van een geldpot voor het eten maken?
Ok, ik hoor of zie het welquote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bespreek ik vanavond even met SiepieAls ze vanavond tijd heeft
Ik denk dat het wel goed komt!quote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.roompotparken.(...)rt=20110318&period=1
Totaal ¤ 318,93 / 12 = ¤ 26,58
Ja voor jou altijdquote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bespreek ik vanavond even met SiepieAls ze vanavond tijd heeft
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Echten, hmm. Dat is nog geen halfuurtje rijden vanaf m'n ouders, misschien kom ik dan nog wel even langs.
We bellen welquote:Op maandag 22 november 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is jammer dat je kindjes op tijd naar bed moeten, anders hadden we even bij mij thuis kunnen bespreken
quote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Echten, hmm. Dat is nog geen halfuurtje rijden vanaf m'n ouders, misschien kom ik dan nog wel even langs.
Hihi,quote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met mijn blocnote op schoot
nabespreking in msnKomt helemaal goed
dat word mensen afhalen van het treinstationquote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
Ohw, genoeg bos... en het is toch best wel afgelegen
http://goo.gl/maps/uV93
Er rijdt én stopt een bus vlakbijquote:Op maandag 22 november 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat word mensen afhalen van het treinstation
BOS
quote:
Ik heb al een idee hoe we de dropping kunnen doenquote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
En tijdens de dropping moet iedereen verkleed!
Ik heb heul veul pruiken
Maar wie dropt ons? We kunnen niet onszelf droppen, toch?quote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
En tijdens de dropping moet iedereen verkleed!
Ik heb heul veul pruiken
quote:Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef Rauzer het volgende:
Ik kom dan misschien wel van zaterdag tot zondag.
Ik, groepje voor groepjequote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar wie dropt ons? We kunnen niet onszelf droppen, toch?
Geen survival tocht hoorquote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik, groepje voor groepjeEn dan rij ik terug, en dan pak ik de taxi naar het beginpunt en sluit ik me aan bij het laatste groepje
Opgelost
Nee?quote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Inschrijving gesloten![]()
Jullie hebben allemaal een pm gehad!
blijf je 2 nachten slapen?quote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef Rauzer het volgende:
Oh zit daar ook al verschil in! Ik ben er bijna het hele weekend, dat is toch ook lang
?
ja, hé, ik heb niets gehadquote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Inschrijving gesloten![]()
Jullie hebben allemaal een pm gehad!
Ja dat weet ik nog nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijf je 2 nachten slapen?
klopt inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hé, ik heb niets gehad![]()
maar geldt vast niet voor 'langskomers'
Maar miranda gaat die toch kopen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onze eigenste villa voor de maart-meet
12 voor 8quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef Rauzer het volgende:
Hoeveel personen betalen nu voor een hoeveel persoons huisje?
Ja ik moet echt snel boeken, zijn er nu nog maar 3quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat snel zo, maar we moeten wel voor de huisjes weg zijn.
Misschien morgen het zekere voor het onzekere nemen en even vooruitbetalen voor de laatste 2.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moet echt snel boeken, zijn er nu nog maar 3
Wacht nog op 4 personen.... waarvan 1 er vandaag betaald heeft, begreep ik via pm
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gisterenavond geboekt
En de aanbetaling gedaan! Dus komt helemaal goed!
We zijn welkom vanaf 15:00 uur. Simone en ik zullen er dan zijn en checken ook in. Verstandig is om dan met z'n allen op de parkeerplaats te verzamelen. Maar tegen die tijd spreken we dat allemaal wel af!
Nog even over het reizen, kunnen we binnenkort ook wel bespreken
Bij mij kunnen nog 4 personen mee. Siepie rijd siewosie met mij mee, en DeZwabber ook neem ik aan? Benny halen we op bij treinstation AmersfoortDan nog 1 plekkie over
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en ik zou graag met jullie meerijden ja
Als je dat toch gek doet, hou ik me aanbevolen voor Hoogeveen!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:10 schreef JJH het volgende:
Tevens kan er vanaf de stations Zwolle, Meppel en/of Hoogeveen met JJH worden meegereden.
Gaat helemaal goedkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |