nee die heet kruimeltjequote:Op maandag 22 november 2010 15:43 schreef iBenny het volgende:
Ik zou m'n vis nog niet eens Pleun noemen
Ik ook maar waarschijnlijk om iets heel andersquote:
Ik denk dat die ook niet lang zal leven in mijn aquarium... Ze gaan allemaal zo snel dood. Geen idee waarom eigenlijkquote:
Ze eten geven zal helpen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook niet lang zal leven in mijn aquarium... Ze gaan allemaal zo snel dood. Geen idee waarom eigenlijk
klopt, maar ik mag niks anders eten dan mijn shakesquote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Peperkoek eten! Daar kun je toch goed van poepen?
Dat doe ik... maar of ze blijven met hun vin in de pomp hangen, of ze zwemen zo langzaam rondjes dat ze de volgende dag de rugcrawl doenquote:
Waarom denk je dat je niet kan poepenquote:Op maandag 22 november 2010 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt, maar ik mag niks anders eten dan mijn shakes
ik weethet, toch maar natuurlijk vezels aanschaffen bij mijn consulentequote:Op maandag 22 november 2010 16:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je niet kan poepen
Puberale grapjes binnenhouden allemaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Puberale grapjes binnenhouden allemaal!HAHA ZET JIJ JE POES OP FOK XdddddddDDDDDDDDDDDDDDDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Is goed, ik was ook niet van plan om er uitgebreid over te hebben hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Bos, zou je niet over je stijve willen praten aub?
Voor Bart omdat ze niet naar Nederland komenquote:
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{[
quote:
Dan ik deze, omdat ze niet naar Nederland kwamen, fuh fuh fuhquote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor Bart omdat ze niet naar Nederland komen
Ik moet zeker lachen nuquote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ik deze, omdat ze niet naar Nederland kwamen, fuh fuh fuh
Grappige tekst wel
zow gaat hardquote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
Die eerste zit al vol...
TAL Meet Part 2.2
Koen woensdag moeten we weten hoe of wat he?quote:
Klopt,quote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Koen woensdag moeten we weten hoe of wat he?
hij gaat niet een heel weekend mee toch?quote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Koen woensdag moeten we weten hoe of wat he?
Hahaha dat zielige rubberen gevalquote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet zeker lachen nu
Die foto trouwens die je gisteren nog stuurde, dat paintje
O heb ik even gemistquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt,
maar een heel weekend gaat het voor mij zowiezo niet lukken
Had ik al een keer geroepen
Ja whahahaha, lekkere mossel hoorquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat zielige rubberen geval
Dat gata me wel lukken danquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij gaat niet een heel weekend mee toch?
Misschien alleen een nachtje? Dat betekend luchtbed en slaapzak mee
Soort van...quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
is al definitief duidelijk wat voor huisje het gaat worden nu?
ik ga het vanavond bespreken met Siepie. Ik denk dat er geen weekendaanmeldingen meer komen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
is al definitief duidelijk wat voor huisje het gaat worden nu?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga het vanavond bespreken met Siepie. Ik denk dat er geen weekendaanmeldingen meer komen.
Dus dan word het 8 persoons, 12 weekendslapers. 2x 2 persoonsluchtbedden.
De enkele nachtslapers, slapen maar in de tuin, badkamer, woonkamer, eetkamer, schuur
Maart in de tuinquote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga het vanavond bespreken met Siepie. Ik denk dat er geen weekendaanmeldingen meer komen.
Dus dan word het 8 persoons, 12 weekendslapers. 2x 2 persoonsluchtbedden.
De enkele nachtslapers, slapen maar in de tuin, badkamer, woonkamer, eetkamer, schuur
quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maart in de tuinach, je kan geluk hebben dan al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |