nee die heet kruimeltjequote:Op maandag 22 november 2010 15:43 schreef iBenny het volgende:
Ik zou m'n vis nog niet eens Pleun noemen
Ik ook maar waarschijnlijk om iets heel andersquote:
Ik denk dat die ook niet lang zal leven in mijn aquarium... Ze gaan allemaal zo snel dood. Geen idee waarom eigenlijkquote:
Ze eten geven zal helpen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook niet lang zal leven in mijn aquarium... Ze gaan allemaal zo snel dood. Geen idee waarom eigenlijk
klopt, maar ik mag niks anders eten dan mijn shakesquote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Peperkoek eten! Daar kun je toch goed van poepen?
Dat doe ik... maar of ze blijven met hun vin in de pomp hangen, of ze zwemen zo langzaam rondjes dat ze de volgende dag de rugcrawl doenquote:
Waarom denk je dat je niet kan poepenquote:Op maandag 22 november 2010 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt, maar ik mag niks anders eten dan mijn shakes
ik weethet, toch maar natuurlijk vezels aanschaffen bij mijn consulentequote:Op maandag 22 november 2010 16:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je niet kan poepen
Puberale grapjes binnenhouden allemaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Puberale grapjes binnenhouden allemaal!HAHA ZET JIJ JE POES OP FOK XdddddddDDDDDDDDDDDDDDDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Is goed, ik was ook niet van plan om er uitgebreid over te hebben hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Bos, zou je niet over je stijve willen praten aub?
Voor Bart omdat ze niet naar Nederland komenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |