quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{[
quote:
Dan ik deze, omdat ze niet naar Nederland kwamen, fuh fuh fuhquote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor Bart omdat ze niet naar Nederland komen
Ik moet zeker lachen nuquote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ik deze, omdat ze niet naar Nederland kwamen, fuh fuh fuh
Grappige tekst wel
zow gaat hardquote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
Die eerste zit al vol...
TAL Meet Part 2.2
Koen woensdag moeten we weten hoe of wat he?quote:
Klopt,quote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Koen woensdag moeten we weten hoe of wat he?
hij gaat niet een heel weekend mee toch?quote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Koen woensdag moeten we weten hoe of wat he?
Hahaha dat zielige rubberen gevalquote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet zeker lachen nu
Die foto trouwens die je gisteren nog stuurde, dat paintje
O heb ik even gemistquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt,
maar een heel weekend gaat het voor mij zowiezo niet lukken
Had ik al een keer geroepen
Ja whahahaha, lekkere mossel hoorquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat zielige rubberen geval
Dat gata me wel lukken danquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij gaat niet een heel weekend mee toch?
Misschien alleen een nachtje? Dat betekend luchtbed en slaapzak mee
Soort van...quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
is al definitief duidelijk wat voor huisje het gaat worden nu?
ik ga het vanavond bespreken met Siepie. Ik denk dat er geen weekendaanmeldingen meer komen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
is al definitief duidelijk wat voor huisje het gaat worden nu?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga het vanavond bespreken met Siepie. Ik denk dat er geen weekendaanmeldingen meer komen.
Dus dan word het 8 persoons, 12 weekendslapers. 2x 2 persoonsluchtbedden.
De enkele nachtslapers, slapen maar in de tuin, badkamer, woonkamer, eetkamer, schuur
Maart in de tuinquote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga het vanavond bespreken met Siepie. Ik denk dat er geen weekendaanmeldingen meer komen.
Dus dan word het 8 persoons, 12 weekendslapers. 2x 2 persoonsluchtbedden.
De enkele nachtslapers, slapen maar in de tuin, badkamer, woonkamer, eetkamer, schuur
quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maart in de tuinach, je kan geluk hebben dan al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |