quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar lekker lezen, kom af en toe nog wel op FOK kijken
ok, dacht dat je gin skieenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww whehehehe sorry, niet gezien.
Nee ik vlieg naar Portugal zondag
Je kent mijn huid? (Hoewel dat allemaal goedaardige zijn)quote:
Eeuh... Nee?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent mijn huid? (Hoewel dat allemaal goedaardige zijn)
http://www.neurofibromatose.nl/quote:
quote:Goedaardige gezwellen die uitgaan van de zenuwen, de neurofibromen. Deze kunnen zich zowel op de huid al daaronder manifesteren en kunnen in aantal en grootte sterk verschillen.
Okay... Das balen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.neurofibromatose.nl/
[..]
Ja, net even lid geworden van die vereniging (had ik eigenlijk al een paar jaar moeten zijn, sinds ik weet dat ik het heb)quote:
Okay. En wat doet zo'n vereniging?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, net even lid geworden van die vereniging (had ik eigenlijk al een paar jaar moeten zijn, sinds ik weet dat ik het heb)
Behartigt de belangen, probeert meer naamsbekendheid te geven, eventueel ondersteuning in onderzoek bij ziekenhuis. Brengt lotgenoten met elkaar in contact.quote:
Oker. De naam kwam me wel bekend voor maar ik had niet geweten wat het was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Behartigt de belangen, probeert meer naamsbekendheid te geven, eventueel ondersteuning in onderzoek bij ziekenhuis. Brengt lotgenoten met elkaar in contact.
want het is een vrij onbekende ziekte die nog niet geneesbaar is gebleken..
De ziekte wordt ook wel de Ziekte van Von Recklinghausen genoemd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oker. De naam kwam me wel bekend voor maar ik had niet geweten wat het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |