wie biedt meer ?quote:
is tie ook, maar hij is getrouwd dus voelt dat als 51quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo belegen al?Dacht dat je in de veertig was.
Ik vond het wel lekker klinken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
God, wat is die promo voor the sing-off slecht zeg!!! Konden ze echt niemand vinden die wel zuiver zong?
de eerste ga ik al missen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
God, wat is die promo voor the sing-off slecht zeg!!! Konden ze echt niemand vinden die wel zuiver zong?
Het "if I were a boy" is echt zo vals als een nicht op een homo-cruiseship.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker klinken.Maar het zijn er een paar dus misschien heb ik een andere gezien.
k ga het kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het "if I were a boy" is echt zo vals als een nicht op een homo-cruiseship.
Owww whehehehe sorry, niet gezien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef crv het volgende:
[..]
ohw maai kot![]()
Kom je hier voorbij symp
Serieusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
__!
Almere City is gestaakt. Rode kaart, penalty en dat binnnen een half uur
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar lekker lezen, kom af en toe nog wel op FOK kijken
ok, dacht dat je gin skieenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww whehehehe sorry, niet gezien.
Nee ik vlieg naar Portugal zondag
Je kent mijn huid? (Hoewel dat allemaal goedaardige zijn)quote:
Eeuh... Nee?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent mijn huid? (Hoewel dat allemaal goedaardige zijn)
http://www.neurofibromatose.nl/quote:
quote:Goedaardige gezwellen die uitgaan van de zenuwen, de neurofibromen. Deze kunnen zich zowel op de huid al daaronder manifesteren en kunnen in aantal en grootte sterk verschillen.
Okay... Das balen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.neurofibromatose.nl/
[..]
Ja, net even lid geworden van die vereniging (had ik eigenlijk al een paar jaar moeten zijn, sinds ik weet dat ik het heb)quote:
Okay. En wat doet zo'n vereniging?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, net even lid geworden van die vereniging (had ik eigenlijk al een paar jaar moeten zijn, sinds ik weet dat ik het heb)
Behartigt de belangen, probeert meer naamsbekendheid te geven, eventueel ondersteuning in onderzoek bij ziekenhuis. Brengt lotgenoten met elkaar in contact.quote:
Oker. De naam kwam me wel bekend voor maar ik had niet geweten wat het was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Behartigt de belangen, probeert meer naamsbekendheid te geven, eventueel ondersteuning in onderzoek bij ziekenhuis. Brengt lotgenoten met elkaar in contact.
want het is een vrij onbekende ziekte die nog niet geneesbaar is gebleken..
De ziekte wordt ook wel de Ziekte van Von Recklinghausen genoemd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oker. De naam kwam me wel bekend voor maar ik had niet geweten wat het was.
Ik snap de combi nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
Ik haat tanden poetsen.
En ik heb een rijstwafel met vruchtenhagel.
Nee, nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens?
Zin om je tanden te poetsen als het daar nog geen tijd voor is?
Ooh ja, dat dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, de reactie van c_a werd niet geladen dus het kwam nogal raat over
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, de reactie van c_a werd niet geladen dus het kwam nogal raat over
De enige dm's die ik krijg zijn berichten dat ik een PM heb, dus die slaat hij niet opquote:
Ik krijg wel DM's maar ik lees/beantwoord ze niet omdat ik het mobiel nooit doorheb, en dan gaan mensen vanzelf PM'en. En dat doe ik dan wel weer echt veel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De enige dm's die ik krijg zijn berichten dat ik een PM heb, dus die slaat hij niet op
Dat ik de liefste vriendinnen hebquote:
Niet is leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wut![]()
Ik zie een afgrijselijke vent in je UI
Haaiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ik de liefste vriendinnen heb
Sommige zijn een beetje raar enzo, verslaafd aan SST en lusten niks,
Rijst, kip in korma saus (soort van cashewnoten saus ofzo)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat heb je wel eens vaker op...
wat is het
Ja maar dat geeft niet, je bent wel liefquote:
ow jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rijst, kip in korma saus (soort van cashewnoten saus ofzo)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft niet, je bent wel lief
Aah gelukkig, al is dat andere wel een beetje balen... Je wilt postbode worden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Iets.
Alleen zou ik morgen proefronde lopen bij TNT.
Ze zouden vandaag bellen, maar zoals gewoonlijk niks meer van vernomen.
Dan niet he
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah gelukkig, al is dat andere wel een beetje balen... Je wilt postbode worden?
Nee, geld verdienen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah gelukkig, al is dat andere wel een beetje balen... Je wilt postbode worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |