Jij bent gewoon een haantjequote:
Dan moeten ze een oven hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Kip met patat en sla
Pannenkoeken
Lasagna!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan moest ik nog over de titel nadenken ook. Ik had zomaar opeens de lapo.
We zijn er toch maar 2 avonden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Kip met patat en sla
Pannenkoeken
Lasagna!
Maar wat doe je dan in de slaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef Kally het volgende:
Miran, met die honing mosterdsaus kan ik wel wat in elkaar flansen
Ja wat jij lustquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan in de sla
Luxe whehehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het is toch een luxe villa? lijkt me wel dan..
Miran, link naar het huisje?
In jouw geval nietsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan in de sla
8 en halve weekquote:
Dat kan ik elke dag eten, doe ik ook meestal op mijn kaas op broodquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
In jouw geval niets
Komkommer stond niet eens in je lijstje![]()
luxe??? Voor 26 euro ppquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het is toch een luxe villa? lijkt me wel dan..
Miran, link naar het huisje?
En krentjes? Kaas? Pijnboompitjes? Amandeltjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de sla alleen komkommer en gerookte kip
OMGquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo, doe maar gekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel bami zij ze net.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG
Jij bent echt erg, geen macaroni of nasi ook
quote:
Geen rare dingen zeggen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef JJH het volgende:
[..]
En krentjes? Kaas? Pijnboompitjes? Amandeltjes?
Niets van dat alles?
Nou, ik hou ook niet zo van nasi in de sla hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik hou ook niet zo van nasi in de sla hoor![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moest ook even twee keer lezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Net als dat je rode wijn moet leren drinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef Lutte het volgende:
Zeg c_a... Hoe zat dat ook alweer met dingen leren eten?
quote:
neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef JJH het volgende:
[..]
En krentjes? Kaas? Pijnboompitjes? Amandeltjes?
Niets van dat alles?
En bier ook, maar daar ga ik de carnaval mee beginnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als dat je rode wijn moet leren drinken
http://www.hogenboomvakan(...).aspx?object_id=3986quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, omdat we met zn 12en gaan ipv 8..
maar, linkje?
Ik hou dan ook van verwarring zaaienquote:
Dat heb ik al geleerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als dat je rode wijn moet leren drinken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dees kreeg ik laatst naar mijn hoofd geslingerd toen ik het over taalnasi had.
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dees kreeg ik laatst naar mijn hoofd geslingerd toen ik het over taalnasi had.
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik al geleerd.
Net als de rest van alcoholische dranken. :y
Voorpret.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.hogenboomvakan(...).aspx?object_id=3986
Ja oke, maar ik dacht dat je dat niet lusttequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Alleen dat mag ik nog niet, dat mag ik pas in mijn derde afbouwweek
Dus gewoon een boterham met kaasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Stuart het volgende:
Mag ik een club sandwich zonder al die vieze rommel erop svp![]()
*2 witte bammetjes serveertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Stuart het volgende:
Mag ik een club sandwich zonder al die vieze rommel erop svp![]()
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef Lutte het volgende:
Zeg c_a... Hoe zat dat ook alweer met dingen leren eten?
Wat at jij vroeger dan zoal als ik vragen magquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben bezig
Ik luste vroeger nooit hamburgers, macaroni, spaghetti, nasi, bami, kipkerrie, sla....
En eet ik nu wel
Ik ook, het enige wat ik echt goor vind zijn oesters en lever en niertjes, en waar ik niet tegen kan zijn mosselen, die spuug ik net zo hard weer uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dingen leren eten en dingen leren drinken was ik altijd een enorme studiebol.
Nee joh gekkies, jullie halen van alles door elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik dacht dat je dat niet lustte
Ja deze:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef JJH het volgende:
c_a, had jij zo'n echtense keihuis geboekt?
Orgaanvlees ken ik niet zo, oesters ook niet. Maar voor spruiten haal ik mijn neus op. En gelatinepuddig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, het enige wat ik echt goor vind zijn oesters en lever en niertjes, en waar ik niet tegen kan zijn mosselen, die spuug ik net zo hard weer uit
Ik heb een nichtje dat leeft op pannenkoekenei en boterhammen met hagelslag. Meer lust ze niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat at jij vroeger dan zoal als ik vragen mag
Ik zie wel een vaatwasse, maar geen oven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja deze:
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=3987
Die 7 groente met aardappels, tomatensoep, kippesoep, pannekoeken, poffertjes en patat... En tot mijn 21ste 55 kilo gewogenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat at jij vroeger dan zoal als ik vragen mag
Gelatinepudding vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Orgaanvlees ken ik niet zo, oesters ook niet. Maar voor spruiten haal ik mijn neus op. En gelatinepuddig.
En kokos een beetje, maar dat heeft meer met de substantie (velletjes) te maken dan met de smaak.
Daar pas jij niet in, enge langerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie wel een vaatwasse, maar geen oven.
En een bad.
Leuke detailsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Mosselen heerlijk.. maar ik durf niet meer sinds ik er van heb gekotst... ze kwamen letterlijk mijn neus uit
Zo is datquote:
we gaan met z'n allen in badquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie wel een vaatwasse, maar geen oven.
En een bad.
Ik ben toch niet eng!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar pas jij niet in, enge langerd.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gaan met z'n allen in bad
Maar hoe ziet de binnenkant eruitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een nichtje dat leeft op pannenkoekenei en boterhammen met hagelslag. Meer lust ze niet.
En ze is kei groot en ik ben een ukkie.
Past dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Mosselen heerlijk.. maar ik durf niet meer sinds ik er van heb gekotst... ze kwamen letterlijk mijn neus uit
Maar wel lang, en dat vind ik engquote:
Paste dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die 7 groente met aardappels, tomatensoep, kippesoep, pannekoeken, poffertjes en patat... En tot mijn 21ste 55 kilo gewogen
Ik wil het niet weten geloof ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar hoe ziet de binnenkant eruit![]()
Kun je nagaan hoe gezellig het straks in maart gaat zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wat is het gezellig hier trouwens
Om het makkelijk te houdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten geloof ik.
Maar die lust gewoon écht niks.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel lang, en dat vind ik eng! En ik heb geen oog dichtgedaan toen ik met je in één kamer moest slapen.
ja patat maar 1 keer in de week, en soep ook, en poffertjes en pannekoeken 1 keer in de maand ofzoquote:
O oke, toen wel dus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik had er toch gewoon op gekauwd jong.. aap
MAAR 1x in de weekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja patat maar 1 keer in de week, en soep ook, en poffertjes en pannekoeken 1 keer in de maand ofzo
Ja! Nog zo'n langerd. En jullie komen nog uit hetzelfde gebied ook!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij Vaduz wel eens in het echt gezien?
Hoef ik ook niet, als ze hier is pak ik standaard de paté en hagelslag voor d'r.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om het makkelijk te houden
Wel makkelijk, hoef je ook nooit te vragen wat ze voor eten wil
Het zit in het water.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Nog zo'n langerd. En jullie komen nog uit hetzelfde gebied ook!
Het scheelt maar 40km.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Nog zo'n langerd. En jullie komen nog uit hetzelfde gebied ook!
Wat vaakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik eet nog steeds 1x in de week patat.
Ik heb denk ik wel een soort van hoogtevrees misschienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
iedereen is toch wel ergens bang voor toch?? een fobie of wat dan ook???
Ik ben bang voor vuurEn nu zie ik een openhaard in dathuisje
Die gaan we toch niet aansteken he
Anders ga ik lichtelijk flippen en stressen
Dat is gezellig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
Wel in een krant met vinegarquote:
Dat MOET ik zien! Ja, hij gaat aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
Ik krijg nu al hartkloppingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is gezellig.
Die wilde ik wel aandoen ja.
Het donkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
Ik ben bang voor spinnen en het donker.
Ik ben bij je, je weet toch dat ik voor je zorg (lees 5 februariquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg nu al hartkloppingen
Ow dat zou een leuk geheim zijn van mij
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat MOET ik zien! Ja, hij gaat aan
Echt ik ga in de auto slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat MOET ik zien! Ja, hij gaat aan
Hadden jullie toen ook vuur in huis?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben bij je, je weet toch dat ik voor je zorg (lees 5 februari)
Patat niet, de visquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Slappe patat die zwart is van de drukinkt, lekker hoor.
Nee maar ik heb dronken droppie op bed gelegd, speldjes uit haar haar gehaald en een emmertje naast haar neergezetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Hadden jullie toen ook vuur in huis?
Wij hebben in ons ouderlijk huis een keer een schoortsteenbrand gehad, door de kachel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt ik ga in de auto slapen
Ik heb een keer een brand meegemaakt door een open haard.... dus ik gaan dan echt hyperventileren
Aaaahwww.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dronken droppie op bed gelegd, speldjes uit haar haar gehaald en een emmertje naast haar neergezet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dronken droppie op bed gelegd, speldjes uit haar haar gehaald en een emmertje naast haar neergezet
Ja echt! Als ik naar boven loop, neem ik altijd een zaklamp mee. Ook als ik buiten iets weg ga zetten in het donker. Of als ik even naar oma loop.quote:
Het huisje naast ons is afgebrand, was in CP toen, ik heb het nog nooit zo benauwd gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hebben in ons ouderlijk huis een keer een schoortsteenbrand gehad, door de kachel.
De buren kwamen in paniek aanbellen omdat ze de vlammen uit de schoorsteen zagen slaan.
Wat schattigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja echt! Als ik naar boven loop, neem ik altijd een zaklamp mee. Ook als ik buiten iets weg ga zetten in het donker. Of als ik even naar oma loop.
Nee ik lieg echt nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, miranda, er zijn allemaal stoere mannen.. komt goed!
We gaan over vuur lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik lieg echt niet
Ik ben heeeeel erg bang voor vuur, dus als jullie dat ding aan gaan zetten, ga ik een rondje om
Ik word hysterisch van een spin dus ach ik zal ook wel eens weglopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik lieg echt niet
Ik ben heeeeel erg bang voor vuur, dus als jullie dat ding aan gaan zetten, ga ik een rondje om
Ok.. Lekker hard lopen, train je ook nog!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik lieg echt niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ons huisje naast ons is afgebrand, was in CP toen, ik heb het nog nooit zo benauwd gehad
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word hysterisch van een spin dus ach ik zal ook wel eens weglopen
En ik heb enigzins hoogtevrees, verder weet ik het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef JJH het volgende:
Ik zit zo eens even na te denken, maar volgens mij ben ik nergens echt bang voor, niet om stoer te doen ofzo.
Wat ik wel lastig vind is vreemde mensen bellen, ik spreek liever iemand als ik hem aan kan kijken.
Ow ik heb 3 dingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef JJH het volgende:
Ik zit zo eens even na te denken, maar volgens mij ben ik nergens echt bang voor, niet om stoer te doen ofzo.
Wat ik wel lastig vind is vreemde mensen bellen, ik spreek liever iemand als ik hem aan kan kijken.
Je gaat niet in je auto slapen gekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een grote auto, leg ik me luchtbed in de auto![]()
Komt goed
Wut?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik heb 3 dingen
1. vuur/brand
2. douchegordijnen
3. Ik durf niet op de grond van een zwembad te staan
Ja ik weet het, maar het idee dat hij in de fik kan vliegen en dat het huisje affiktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
c_a, het is geeneens een open haard, het is gewoon een dicht kachel, daar kan echt niets mee gebeuren hoor.
Oh, dus jij bent ook niet bang voor mij..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef JJH het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent ook niet bang voor mij..
IK ZOEK JE OP 'S NACHTS! LEKKERDING
Nope, zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik heb enigzins hoogtevrees, verder weet ik het niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Je gaat niet in je auto slapen gek
Wij gaan buiten zitten tot de haard weer uit is dan
Douchegordijnen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik heb 3 dingen
1. vuur/brand
2. douchegordijnen
3. Ik durf niet op de grond van een zwembad te staan
Staal vliegt niet in de fik. period.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar het idee dat hij in de fik kan vliegen en dat het huisje affikt
Dat komt door de opstijgende warme lucht, die trekt dan een vacuum onder in de douchebake en dan komt het gordijn naar binnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Douchegordijnen zijn vies en komen op je af als je onder de douche staat.
Douchegordijnen plakken en zijn vies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Douchegordijnen?
en die laatste, waarom?
Kan me niet schelen waarom, ik vind het hier (in mijn studentenhuis) maar smerig als zo'n glibberig gordijn tegen me aanplaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat komt door de opstijgende warme lucht, die trekt dan een vacuum onder in de douchebake en dan komt het gordijn naar binnen.
Ja echt, lijtk wel of het magneten zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is dan wel weer te begrijpen, maar de hele bodem bestaat niet uit putjes hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Douchegordijnen plakken en zijn vies.
Als ik bij Siepie onder de douche sta, dan raak ik het douchegordijn ook niet aan, niet omdat hij vies was, maar omdat ik het eng en vies vind
Die laatste, ik heb een keer toen ik klein was vast gezeten in een putje van het zwembad. En op tv allemaal rare dingen gezien met putjes etc in het zwembad
Vuur stoken is gewoon leuk en vet en gaaf om te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JJH reageert er niet eens op. hij wil het gewoon
Ja maar schoorsteen enzo... Ik wete niet ik vind het gewoon echt engquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Staal vliegt niet in de fik. period.
In poedervorm kan metaal anders prima branden! Vuurwerk enzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Staal vliegt niet in de fik. period.
Als je het echt niet wil doen we het gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar schoorsteen enzo... Ik wete niet ik vind het gewoon echt eng
Dat is weer wat anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In poedervorm kan metaal anders prima branden! Vuurwerk enzo.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger, toen ik nog met mijn ouders op vakantie gingen, wilden we alleen een huisje huren als er ook de mogelijkheid was om in een vuurplaats een fikkie te stoken![]()
. Hele avonden naar vlammetjes zitten staren, worstjes an prikkers roosteren, marshmellows, gewoon takjes aansteken, poken... heerlijk.
ja dat weet ik, maar het idee dat ik zo'n putje niet ziequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer te begrijpen, maar de hele bodem bestaat niet uit putjes hoor!
Ik denk dat je mijn post gemist hebtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Vuur stoken is gewoon leuk en vet en gaaf om te doen.
Ja het mag wel, maar dan ga ik een rondje hardlopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef JJH het volgende:
Als
[..]
Als je het echt niet wil doen we het gewoon niet.
Valt wel mee hoorquote:
En daarom ben je leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar het idee dat ik zo'n putje niet zie
Ben dus altijd aan het watertrappelen in een zwembad.
Ow en hetzelfde heb ik ook op het strand, zodra ik de bodem niet meer kan zien ga ik watertrappelen
Daarom ga ik ook noit naar het strand in Nederland, omdat je hier de bodem niet kan zien.
Eigenlijk ben ik best raar
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar het idee dat ik zo'n putje niet zie
Ben dus altijd aan het watertrappelen in een zwembad.
Ow en hetzelfde heb ik ook op het strand, zodra ik de bodem niet meer kan zien ga ik watertrappelen
Daarom ga ik ook noit naar het strand in Nederland, omdat je hier de bodem niet kan zien.
Eigenlijk ben ik best raar
Voor eventjes is ook zonde, het duurt wel een avond voordat ie helemaal uitgebrand is hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het mag wel, maar dan ga ik een rondje hardlopen
Ben ik op zich toch wel van plan om te doen, omdat bos
Vertelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik heb ook hele rare fobieën.
quote:
Komt dat voor danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef Kally het volgende:
Miran je bent heel raar
Ik hou trouwens wel van lange mannen, dat komt door mijn hoge hakken, ik vind het raar als ik langer ben dan een man
Mee eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je die hakken eens uit doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef Kally het volgende:
Miran je bent heel raar
Ik hou trouwens wel van lange mannen, dat komt door mijn hoge hakken, ik vind het raar als ik langer ben dan een man
quote:
Maar sowieso lange mannen, daar kun je inklimmenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je die hakken eens uit doen.
Nou ja, behalve de normale hoogtevrees enzo, heb ik best een serieuze angst voor aliens en een alien invasionquote:
Was gezellig daar hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf doodleuk op pagina 3 kijken net
Dat laatste is best heel lekker als je met een grotere groep bent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
Faciliteiten
2e toilet
Apart toilet
Bad
Berging
Douche
Draadloos internet
Eénpersoonsbed + onderschuifbed
Houtkachel
Huisdiervriendelijk
Huisdiervrij
Magnetron
Open haard
Parkeerplaats bij de accommodatie
Roken toegestaan
Rookvrij
Tuinmeubilair
TV
Verwarming
Vrijstaande accommodatie
Wat is het nou??? Roken toegestaan of rookvrij
Ow we hebben een tweede toilet
Misschien dat je alleen mag inhaleren, en dat je naar buiten moet om het uit te blazenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
Faciliteiten
2e toilet
Apart toilet
Bad
Berging
Douche
Draadloos internet
Eénpersoonsbed + onderschuifbed
Houtkachel
Huisdiervriendelijk
Huisdiervrij
Magnetron
Open haard
Parkeerplaats bij de accommodatie
Roken toegestaan
Rookvrij
Tuinmeubilair
TV
Verwarming
Vrijstaande accommodatie
Wat is het nou??? Roken toegestaan of rookvrij
Ow we hebben een tweede toilet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, behalve de normale hoogtevrees enzo, heb ik best een serieuze angst voor aliens en een alien invasion. Dat is wel de raarste, maar ik kan daar zo ongemakkelijk van worden als ik er over nadenk, en films daarover vind ik echt ontzettend eng.
En een extreme pleisterfobie, die uitwaaiert naar stickers, plakbband, tape enzo. Vind het zo ontzettend vies.
Dan moet jij dus niet de cd/lp van War of the Worlds luisteren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, behalve de normale hoogtevrees enzo, heb ik best een serieuze angst voor aliens en een alien invasion. Dat is wel de raarste, maar ik kan daar zo ongemakkelijk van worden als ik er over nadenk, en films daarover vind ik echt ontzettend eng.
En een extreme pleisterfobie, die uitwaaiert naar stickers, plakbband, tape enzo. Vind het zo ontzettend vies.
Iets uit het 2 pagina dikke c_a kookboekquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets uit het 2 pagina dikke c_a kookboek
Kook zequote:
Eet zequote:
Ja hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
En de hele dag fokken.
Staan er zes laptoppen naast elkaar op die eetkamertafel.
wij hebben een 8 persoonsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef JJH het volgende:
Ik zit eens even veder te kijken, maar die 6p huisjes zijn best klein!
[ afbeelding ]
Leenbakker galore!
Okequote:
We moeten 6 om 6 in slaapkamers gaan liggen, Miran, Patrique, Benny, ik gaan sowieso op 1 kamer, geloof dat Bart er ook bij wou dus als je bij ons wilt moet je het nu zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig.
En dat er zoveel beuken in één woonkeuken/zitkamer past.![]()
Er zijn maar 2 slaapkamers?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
We moeten 6 om 6 in slaapkamers gaan liggen, Miran, Patrique, Benny, ik gaan sowieso op 1 kamer, geloof dat Bart er ook bij wou dus als je bij ons wilt moet je het nu zeggen
Ja geloof dat miran dat zei, dat mag hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 slaapkamers?
Dan wil ik wel bij jullie.
Als dat mag.
Hoeft niet, Miran en ik gaan op het luchtbed en er staan 4 beddenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik neem wel luchtbed en slaapzak mee, heb ik afgelopen zomer ook prima 2,5 week op geslapen.
Ik gooi het wel achterin, het eet geen brood.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeft niet, Miran en ik gaan op het luchtbed en er staan 4 bedden
Ja altijd handig voor "gasten"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gooi het wel achterin, het eet geen brood.
Preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Mocht er per ongeluk nog iemand blijven.
O ja jij ging bovenop mij liggen he?quote:
Bart gaat maar lekker alleen liggen, het is geen babyquote:
Proestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bart gaat maar lekker alleen liggen, het is geen baby
Alhoewel ...
Voorzichtig, het is al zo weinigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ProestIk verslikte me in mijn cambridge-reep
Meestal eenpersoons, lekker romantisch ook , die moet je tegen elkaar aan schuiven en dan heb je zo'n spleet ertussenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar zijn het eenspersoons of tweepersoons?
Ik moet altijd douchen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was de laatste hap
Ik ga zo even in badAl heel de week gedoucht ipv badderen
Dan kunnen we ze allemaal naast elkaar schuiven, en dan hebben we een vierpersoons.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal eenpersoons, lekker romantisch ook , die moet je tegen elkaar aan schuiven en dan heb je zo'n spleet ertussen
Ik douche ook altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet altijd douchen.
Ik ga even schoenen poetsen.
eenpersoons beddenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar zijn het eenspersoons of tweepersoons?
Wel gezellig en dan met zijn zessen daarinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze allemaal naast elkaar schuiven, en dan hebben we een vierpersoons.
Dat is wel gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze allemaal naast elkaar schuiven, en dan hebben we een vierpersoons.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig en dan met zijn zessen daarin
GMTAquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel gezelligHebben we geen luchtbedden meer nodig en kunnen we met zes personen in bed
quote:
Oh, dus hoef naast niemandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal eenpersoons, lekker romantisch ook , die moet je tegen elkaar aan schuiven en dan heb je zo'n spleet ertussen
Later JJHquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
En op het moment dat ik de spullen opgezocht heb word er gebeld. Tot later.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
Werk zequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
Was het lekker?quote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Eten. Ik moet toch zeggen, ik maak een heerlijke risotto. Al zou een chef er vast niets goed aan vinden
.
Boeien, die eet toch niet bij jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Eten. Ik moet toch zeggen, ik maak een heerlijke risotto. Al zou een chef er vast niets goed aan vinden
.
Als ik nu mijn shirt uit doe, krijg ik zeker hele andere reacties..quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en het is een portie waar c_a bang van zou worden, zo veel.
ik denk het welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik nu mijn shirt uit doe, krijg ik zeker hele andere reacties..
Er is geen Bosstream dus ik kan niet oordelen en daarom ook geen uitspraken doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik nu mijn shirt uit doe, krijg ik zeker hele andere reacties..
Gelukkig, ik was ook niet van plan omdat aan jullie te laten zien, is niet echt iets bijzonders die borst-buik van mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is geen Bosstream dus ik kan niet oordelen en daarom ook geen uitspraken doen.
Tot over 2 minuten op de iPhonequote:
Jij had nu ook bij de McDonalds moeten zittenquote:
Ja echt he? Ben het zo vreselijk zatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had nu ook bij de McDonalds moeten zitten![]()
Lijkt me ook alleen maar terechtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja echt he? Ben het zo vreselijk zat
Ik ram hem nog een keer zo van 6 hoog naar benedenquote:
Ja, duurde iets langer dan ik had gedachtquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
Miranda, mag ik Rob een keer lenen om hem te laten schrikken?
En terechtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ram hem nog een keer zo van 6 hoog naar beneden
Mooi, laat ik hem opendoenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor
Nu rob 14 kilo kwijt is, zie je zijn spieren nog beter
Ik dacht : eerst gezicht scrubbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, duurde iets langer dan ik had gedacht
20 minuten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht : eerst gezicht scrubben
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over 2 weken je verbouwing bespreken
Ook nog een was in de machine gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
20 minuten?
Dan is er geen vel meer over
Burn in the eternal fires of hellquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef Kally het volgende:
Zo terug, nou ja als hij op wil schieten, gvd wat is het toch een lul
Issie er?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef Kally het volgende:
Zo terug, nou ja als hij op wil schieten, gvd wat is het toch een lul
Rebel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik open geen nieuw topic als ik de lapo heb
Bennyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
om terug te komen op angsten...
De enige angst die ik heb is voor graafmachines...
Nou heb je in Bob de Bouwer een graagmachine. Een keer raden hoe die heet_______!
Okey dokeyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik open geen nieuw topic als ik de lapo heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |