Wel gezellig en dan met zijn zessen daarinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze allemaal naast elkaar schuiven, en dan hebben we een vierpersoons.
Dat is wel gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze allemaal naast elkaar schuiven, en dan hebben we een vierpersoons.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig en dan met zijn zessen daarin
GMTAquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel gezelligHebben we geen luchtbedden meer nodig en kunnen we met zes personen in bed
quote:
Oh, dus hoef naast niemandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal eenpersoons, lekker romantisch ook , die moet je tegen elkaar aan schuiven en dan heb je zo'n spleet ertussen
Later JJHquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
En op het moment dat ik de spullen opgezocht heb word er gebeld. Tot later.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
Werk zequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
Was het lekker?quote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Eten. Ik moet toch zeggen, ik maak een heerlijke risotto. Al zou een chef er vast niets goed aan vinden
.
Boeien, die eet toch niet bij jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Eten. Ik moet toch zeggen, ik maak een heerlijke risotto. Al zou een chef er vast niets goed aan vinden
.
Als ik nu mijn shirt uit doe, krijg ik zeker hele andere reacties..quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en het is een portie waar c_a bang van zou worden, zo veel.
ik denk het welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik nu mijn shirt uit doe, krijg ik zeker hele andere reacties..
Er is geen Bosstream dus ik kan niet oordelen en daarom ook geen uitspraken doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik nu mijn shirt uit doe, krijg ik zeker hele andere reacties..
Gelukkig, ik was ook niet van plan omdat aan jullie te laten zien, is niet echt iets bijzonders die borst-buik van mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is geen Bosstream dus ik kan niet oordelen en daarom ook geen uitspraken doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |