quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets uit het 2 pagina dikke c_a kookboek
Kook zequote:
Eet zequote:
Ja hahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
En de hele dag fokken.
Staan er zes laptoppen naast elkaar op die eetkamertafel.
wij hebben een 8 persoonsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef JJH het volgende:
Ik zit eens even veder te kijken, maar die 6p huisjes zijn best klein!
[ afbeelding ]
Leenbakker galore!
Okequote:
We moeten 6 om 6 in slaapkamers gaan liggen, Miran, Patrique, Benny, ik gaan sowieso op 1 kamer, geloof dat Bart er ook bij wou dus als je bij ons wilt moet je het nu zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig.
En dat er zoveel beuken in één woonkeuken/zitkamer past.![]()
Er zijn maar 2 slaapkamers?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
We moeten 6 om 6 in slaapkamers gaan liggen, Miran, Patrique, Benny, ik gaan sowieso op 1 kamer, geloof dat Bart er ook bij wou dus als je bij ons wilt moet je het nu zeggen
Ja geloof dat miran dat zei, dat mag hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 slaapkamers?
Dan wil ik wel bij jullie.
Als dat mag.
Hoeft niet, Miran en ik gaan op het luchtbed en er staan 4 beddenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik neem wel luchtbed en slaapzak mee, heb ik afgelopen zomer ook prima 2,5 week op geslapen.
Ik gooi het wel achterin, het eet geen brood.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeft niet, Miran en ik gaan op het luchtbed en er staan 4 bedden
Ja altijd handig voor "gasten"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gooi het wel achterin, het eet geen brood.
Preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Mocht er per ongeluk nog iemand blijven.
O ja jij ging bovenop mij liggen he?quote:
Bart gaat maar lekker alleen liggen, het is geen babyquote:
Proestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bart gaat maar lekker alleen liggen, het is geen baby
Alhoewel ...
Voorzichtig, het is al zo weinigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ProestIk verslikte me in mijn cambridge-reep
Meestal eenpersoons, lekker romantisch ook , die moet je tegen elkaar aan schuiven en dan heb je zo'n spleet ertussenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar zijn het eenspersoons of tweepersoons?
Ik moet altijd douchen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was de laatste hap
Ik ga zo even in badAl heel de week gedoucht ipv badderen
Dan kunnen we ze allemaal naast elkaar schuiven, en dan hebben we een vierpersoons.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal eenpersoons, lekker romantisch ook , die moet je tegen elkaar aan schuiven en dan heb je zo'n spleet ertussen
Ik douche ook altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet altijd douchen.
Ik ga even schoenen poetsen.
eenpersoons beddenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar zijn het eenspersoons of tweepersoons?
Wel gezellig en dan met zijn zessen daarinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze allemaal naast elkaar schuiven, en dan hebben we een vierpersoons.
Dat is wel gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze allemaal naast elkaar schuiven, en dan hebben we een vierpersoons.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel gezellig en dan met zijn zessen daarin
GMTAquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel gezelligHebben we geen luchtbedden meer nodig en kunnen we met zes personen in bed
quote:
Oh, dus hoef naast niemandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal eenpersoons, lekker romantisch ook , die moet je tegen elkaar aan schuiven en dan heb je zo'n spleet ertussen
Later JJHquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
En op het moment dat ik de spullen opgezocht heb word er gebeld. Tot later.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
Werk zequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |