Douchegordijnen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik heb 3 dingen
1. vuur/brand
2. douchegordijnen
3. Ik durf niet op de grond van een zwembad te staan
Staal vliegt niet in de fik. period.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar het idee dat hij in de fik kan vliegen en dat het huisje affikt
Dat komt door de opstijgende warme lucht, die trekt dan een vacuum onder in de douchebake en dan komt het gordijn naar binnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Douchegordijnen zijn vies en komen op je af als je onder de douche staat.
Douchegordijnen plakken en zijn vies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Douchegordijnen?
en die laatste, waarom?
Kan me niet schelen waarom, ik vind het hier (in mijn studentenhuis) maar smerig als zo'n glibberig gordijn tegen me aanplaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat komt door de opstijgende warme lucht, die trekt dan een vacuum onder in de douchebake en dan komt het gordijn naar binnen.
Ja echt, lijtk wel of het magneten zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is dan wel weer te begrijpen, maar de hele bodem bestaat niet uit putjes hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Douchegordijnen plakken en zijn vies.
Als ik bij Siepie onder de douche sta, dan raak ik het douchegordijn ook niet aan, niet omdat hij vies was, maar omdat ik het eng en vies vind
Die laatste, ik heb een keer toen ik klein was vast gezeten in een putje van het zwembad. En op tv allemaal rare dingen gezien met putjes etc in het zwembad
Vuur stoken is gewoon leuk en vet en gaaf om te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JJH reageert er niet eens op. hij wil het gewoon
Ja maar schoorsteen enzo... Ik wete niet ik vind het gewoon echt engquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Staal vliegt niet in de fik. period.
In poedervorm kan metaal anders prima branden! Vuurwerk enzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Staal vliegt niet in de fik. period.
Als je het echt niet wil doen we het gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar schoorsteen enzo... Ik wete niet ik vind het gewoon echt eng
Dat is weer wat anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In poedervorm kan metaal anders prima branden! Vuurwerk enzo.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger, toen ik nog met mijn ouders op vakantie gingen, wilden we alleen een huisje huren als er ook de mogelijkheid was om in een vuurplaats een fikkie te stoken![]()
. Hele avonden naar vlammetjes zitten staren, worstjes an prikkers roosteren, marshmellows, gewoon takjes aansteken, poken... heerlijk.
ja dat weet ik, maar het idee dat ik zo'n putje niet ziequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer te begrijpen, maar de hele bodem bestaat niet uit putjes hoor!
Ik denk dat je mijn post gemist hebtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Vuur stoken is gewoon leuk en vet en gaaf om te doen.
Ja het mag wel, maar dan ga ik een rondje hardlopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef JJH het volgende:
Als
[..]
Als je het echt niet wil doen we het gewoon niet.
Valt wel mee hoorquote:
En daarom ben je leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar het idee dat ik zo'n putje niet zie
Ben dus altijd aan het watertrappelen in een zwembad.
Ow en hetzelfde heb ik ook op het strand, zodra ik de bodem niet meer kan zien ga ik watertrappelen
Daarom ga ik ook noit naar het strand in Nederland, omdat je hier de bodem niet kan zien.
Eigenlijk ben ik best raar
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar het idee dat ik zo'n putje niet zie
Ben dus altijd aan het watertrappelen in een zwembad.
Ow en hetzelfde heb ik ook op het strand, zodra ik de bodem niet meer kan zien ga ik watertrappelen
Daarom ga ik ook noit naar het strand in Nederland, omdat je hier de bodem niet kan zien.
Eigenlijk ben ik best raar
Voor eventjes is ook zonde, het duurt wel een avond voordat ie helemaal uitgebrand is hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het mag wel, maar dan ga ik een rondje hardlopen
Ben ik op zich toch wel van plan om te doen, omdat bos
Vertelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik heb ook hele rare fobieën.
quote:
Komt dat voor danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef Kally het volgende:
Miran je bent heel raar
Ik hou trouwens wel van lange mannen, dat komt door mijn hoge hakken, ik vind het raar als ik langer ben dan een man
Mee eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je die hakken eens uit doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef Kally het volgende:
Miran je bent heel raar
Ik hou trouwens wel van lange mannen, dat komt door mijn hoge hakken, ik vind het raar als ik langer ben dan een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |