Kun je nagaan hoe gezellig het straks in maart gaat zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wat is het gezellig hier trouwens
Om het makkelijk te houdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten geloof ik.
Maar die lust gewoon écht niks.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel lang, en dat vind ik eng! En ik heb geen oog dichtgedaan toen ik met je in één kamer moest slapen.
ja patat maar 1 keer in de week, en soep ook, en poffertjes en pannekoeken 1 keer in de maand ofzoquote:
O oke, toen wel dus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik had er toch gewoon op gekauwd jong.. aap
MAAR 1x in de weekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja patat maar 1 keer in de week, en soep ook, en poffertjes en pannekoeken 1 keer in de maand ofzo
Ja! Nog zo'n langerd. En jullie komen nog uit hetzelfde gebied ook!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij Vaduz wel eens in het echt gezien?
Hoef ik ook niet, als ze hier is pak ik standaard de paté en hagelslag voor d'r.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om het makkelijk te houden
Wel makkelijk, hoef je ook nooit te vragen wat ze voor eten wil
Het zit in het water.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Nog zo'n langerd. En jullie komen nog uit hetzelfde gebied ook!
Het scheelt maar 40km.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Nog zo'n langerd. En jullie komen nog uit hetzelfde gebied ook!
Wat vaakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik eet nog steeds 1x in de week patat.
Ik heb denk ik wel een soort van hoogtevrees misschienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
iedereen is toch wel ergens bang voor toch?? een fobie of wat dan ook???
Ik ben bang voor vuurEn nu zie ik een openhaard in dathuisje
Die gaan we toch niet aansteken he
Anders ga ik lichtelijk flippen en stressen
Dat is gezellig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
Wel in een krant met vinegarquote:
Dat MOET ik zien! Ja, hij gaat aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
Ik krijg nu al hartkloppingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is gezellig.
Die wilde ik wel aandoen ja.
Het donkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
Ik ben bang voor spinnen en het donker.
Ik ben bij je, je weet toch dat ik voor je zorg (lees 5 februariquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg nu al hartkloppingen
Ow dat zou een leuk geheim zijn van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |