Ja! Nog zo'n langerd. En jullie komen nog uit hetzelfde gebied ook!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij Vaduz wel eens in het echt gezien?
Hoef ik ook niet, als ze hier is pak ik standaard de paté en hagelslag voor d'r.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om het makkelijk te houden
Wel makkelijk, hoef je ook nooit te vragen wat ze voor eten wil
Het zit in het water.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Nog zo'n langerd. En jullie komen nog uit hetzelfde gebied ook!
Het scheelt maar 40km.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Nog zo'n langerd. En jullie komen nog uit hetzelfde gebied ook!
Wat vaakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik eet nog steeds 1x in de week patat.
Ik heb denk ik wel een soort van hoogtevrees misschienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
iedereen is toch wel ergens bang voor toch?? een fobie of wat dan ook???
Ik ben bang voor vuurEn nu zie ik een openhaard in dathuisje
Die gaan we toch niet aansteken he
Anders ga ik lichtelijk flippen en stressen
Dat is gezellig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
Wel in een krant met vinegarquote:
Dat MOET ik zien! Ja, hij gaat aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
Ik krijg nu al hartkloppingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is gezellig.
Die wilde ik wel aandoen ja.
Het donkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
Ik ben bang voor spinnen en het donker.
Ik ben bij je, je weet toch dat ik voor je zorg (lees 5 februariquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg nu al hartkloppingen
Ow dat zou een leuk geheim zijn van mij
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat MOET ik zien! Ja, hij gaat aan
Echt ik ga in de auto slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat MOET ik zien! Ja, hij gaat aan
Hadden jullie toen ook vuur in huis?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben bij je, je weet toch dat ik voor je zorg (lees 5 februari)
Patat niet, de visquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Slappe patat die zwart is van de drukinkt, lekker hoor.
Nee maar ik heb dronken droppie op bed gelegd, speldjes uit haar haar gehaald en een emmertje naast haar neergezetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Hadden jullie toen ook vuur in huis?
Wij hebben in ons ouderlijk huis een keer een schoortsteenbrand gehad, door de kachel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt ik ga in de auto slapen
Ik heb een keer een brand meegemaakt door een open haard.... dus ik gaan dan echt hyperventileren
Aaaahwww.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dronken droppie op bed gelegd, speldjes uit haar haar gehaald en een emmertje naast haar neergezet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dronken droppie op bed gelegd, speldjes uit haar haar gehaald en een emmertje naast haar neergezet
Ja echt! Als ik naar boven loop, neem ik altijd een zaklamp mee. Ook als ik buiten iets weg ga zetten in het donker. Of als ik even naar oma loop.quote:
Het huisje naast ons is afgebrand, was in CP toen, ik heb het nog nooit zo benauwd gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hebben in ons ouderlijk huis een keer een schoortsteenbrand gehad, door de kachel.
De buren kwamen in paniek aanbellen omdat ze de vlammen uit de schoorsteen zagen slaan.
Wat schattigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja echt! Als ik naar boven loop, neem ik altijd een zaklamp mee. Ook als ik buiten iets weg ga zetten in het donker. Of als ik even naar oma loop.
Nee ik lieg echt nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, miranda, er zijn allemaal stoere mannen.. komt goed!
We gaan over vuur lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik lieg echt niet
Ik ben heeeeel erg bang voor vuur, dus als jullie dat ding aan gaan zetten, ga ik een rondje om
Ik word hysterisch van een spin dus ach ik zal ook wel eens weglopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik lieg echt niet
Ik ben heeeeel erg bang voor vuur, dus als jullie dat ding aan gaan zetten, ga ik een rondje om
Ok.. Lekker hard lopen, train je ook nog!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik lieg echt niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ons huisje naast ons is afgebrand, was in CP toen, ik heb het nog nooit zo benauwd gehad
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word hysterisch van een spin dus ach ik zal ook wel eens weglopen
En ik heb enigzins hoogtevrees, verder weet ik het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef JJH het volgende:
Ik zit zo eens even na te denken, maar volgens mij ben ik nergens echt bang voor, niet om stoer te doen ofzo.
Wat ik wel lastig vind is vreemde mensen bellen, ik spreek liever iemand als ik hem aan kan kijken.
Ow ik heb 3 dingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef JJH het volgende:
Ik zit zo eens even na te denken, maar volgens mij ben ik nergens echt bang voor, niet om stoer te doen ofzo.
Wat ik wel lastig vind is vreemde mensen bellen, ik spreek liever iemand als ik hem aan kan kijken.
Je gaat niet in je auto slapen gekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een grote auto, leg ik me luchtbed in de auto![]()
Komt goed
Wut?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik heb 3 dingen
1. vuur/brand
2. douchegordijnen
3. Ik durf niet op de grond van een zwembad te staan
Ja ik weet het, maar het idee dat hij in de fik kan vliegen en dat het huisje affiktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
c_a, het is geeneens een open haard, het is gewoon een dicht kachel, daar kan echt niets mee gebeuren hoor.
Oh, dus jij bent ook niet bang voor mij..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef JJH het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent ook niet bang voor mij..
IK ZOEK JE OP 'S NACHTS! LEKKERDING
Nope, zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik heb enigzins hoogtevrees, verder weet ik het niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Je gaat niet in je auto slapen gek
Wij gaan buiten zitten tot de haard weer uit is dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |