Ik doe wel Yoga op de Wii inderdaad, maar dat is niet bepaald een ingewikkelde variant (en het is geen constante stroom aan oefeningen, je kiest een oefening die duurt 30 seconden en dan moet je weer naar de remote grijpen om een volgende te kiezen, lastig). Ik zoek eigenlijk een goede abs-dvd/video, maar heb ik gewoon nog niet gevonden.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat Miles lopen bij mij ook een blijvertje is. Terwijl de eerste keer dat ik het deed zoiets had van, wtf is dit nu weer
Je doet toch yoga op de wii, dat is toch goed voor de abs? Wii heeft ook een walking programma he''walk it out'' ofzo
Welcome backquote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt ook weer eens om een hoekje kijken.
Zolang ik me goed voel gaat het ook wel oke.. Ik kom niet aan.. en op dat punt ben ik nu.
De zelfdiscipline schort er gewoon aan. Misschien kan ik weer een beetje motivatie krijgen door hier weer mee te posten
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:11 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo als de koffie op is doe ik het walking segment van Vol 2 en de een Mile van Leslie. Dat wordt meer dan 3 Mile aangezien dat ene nummer waar ik zo blij van wordt wel drie keer doe![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt ook weer eens om een hoekje kijken.
Zolang ik me goed voel gaat het ook wel oke.. Ik kom niet aan.. en op dat punt ben ik nu.
De zelfdiscipline schort er gewoon aan. Misschien kan ik weer een beetje motivatie krijgen door hier weer mee te posten
Nou heb ik vandaag het walking maar op mijn pilates mat gedaan (gebruik ik dat ding ook eensquote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]Ik ben altijd blij als ik aan het einde ben, laat staan dat ik sommige stukken nog een keer doe.
[..]
Gewoon streep zetten en weer beginnen LL, dan komt het vanzelf wel weer.
Tof!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou heb ik vandaag het walking maar op mijn pilates mat gedaan (gebruik ik dat ding ook eens) op me sokken zonder sneakers. Dat ging heel goed
, aangezien pilates matten dikker en groter zijn dan yogamatten (mijn mat is 1,5 cm dik!) denk ik dat het zelfs beter is voor mijn gewrichten. Ik kon alle oefeningen op de mat doen, zelfs die van 4 stappen naar voren en 4 stappen naar achteren (ik ben 1.58). Plus ik denk dat het fijner voor het gehoor is voor de beneden buren en ff de mat achter de bank pakken is sneller dan sneakers aan doen
Ach ik draai gewoon een kwartslag, ik kan de walking pilates dvd's inmiddels dromenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ik heb zelf een mat die nog geen 1cm dik is en toevallig heb ik van de week gekeken of ik ergens ook zo'n dikke mat kan vinden. Het scheelt toch inderdaad druk op de gewichten, die normaal wordt opgevangen door de schoenen. Ik leg 'm zelf breed neer, zodat ik de sidesteps ook op de mat kan doen. Het 2for/2back komt minder vaak voor dan de sidesteps, vandaar
Tijd voor nieuwe dvd's?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:31 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ach ik draai gewoon een kwartslag, ik kan de walking pilates dvd's inmiddels dromenMijn mat komt bij Perry Sport vandaan, het is van het mer INQ en is groenig met ribbels. Kost 26 euro
He? Kun je je zo weinig bewegen dat je de diëtist niet haalt dan? Anders kun je er toch vast heen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, het is duidelijk. De dietist moet. Zodra ik me weer fatsoenlijk mag bewegen (heb nu een hernia) maar eens heen dus. Tot die tijd opletten wat ik eet.
Ik moet voorlopig bedrust houden. Naar de winkel mocht al bijna nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
He? Kun je je zo weinig bewegen dat je de diëtist niet haalt dan? Anders kun je er toch vast heen.
Autsj! Sterktequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet voorlopig bedrust houden. Naar de winkel mocht al bijna niet
Beterschap.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb vanochtend 4 keer overgegeven, dus vandaag niks gedaan. Wel er voor gezorgd dat ik minimaal 1200 kcal heb binnen gekregen.
Woow. Ik heb juist besloten me als een malle te gaan misdragen met carnaval. Dat gaat ook schelen op de weegschaal, maar dan in negatieve zin.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb besloten dat ik niet ga drinken met de carnaval. Dat zal zeker schelen op de weegschaal maandag
Netjes hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
Heb 4 miles gedaan... was een beetje te intensief voor zo'n drukke dag als vandaag
*doodop is*
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:21 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag ruim 2 km heen en terug gelopen van en naar de sportschool. Op de sportschool wat apparaten gedaan en nog 10 minuten op de crosstrainer.
Ben helemaal gesloopt, maar voldaan!
Very nice, ladies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Heb vanochten 2 miles gedaan en net Vol 1, dus iets meer dan 3 Miles
Da's Leslie!quote:
Voor mij is het Walking Pilates, dat is ''the secret to weight loss'' Vol 1 & 2 en ''walk on to weight loss''quote:
Ah kijk, is ook wel makkelijk om dat thuis te doen idd. Heb ooit de Zumba dvd's "gekocht" maar dat is toch iets te heftig en krijg ook heel rare blikken van mijn poezelsquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Da's Leslie!![]()
Zie hier: http://www.lesliesansone.com/
In het begin denk je: 'Dat gaat nergens over'. Maar het is heel fijn om te doen
Ok dan! Even kijken waar ik die kan "kopen"!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Da's Leslie!![]()
Zie hier: http://www.lesliesansone.com/
In het begin denk je: 'Dat gaat nergens over'. Maar het is heel fijn om te doen
Nou, laat die aanhalingstekens maar weg hoor, ook thuis kun je je flink uit de naad werken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga binnenkort ook eens kijken wat ik van die dvd's vind! Lijkt me toch wel ideaal, thuis "sporten"
Deze is wel erg goed jaquote:
Voorlopig maar ff niet..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kijk eens paars beestje, nog even en we kunnen een Miles topic openen en dan houden we Miles meets op het strand
Jammer man, ik zag ons al wat Miles doen op het strand met aansluitend een BBQquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voorlopig maar ff niet..
(nog lang niet beach ready is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jammer man, ik zag ons al wat Miles doen op het strand met aansluitend een BBQ
Waardeloos hè, Flugel? Gewoon doorzetten, gaat er vanzelf wel weer af.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet wát ik fout heb gedaan tijdens m'n zondigdag, maar het leverde me bijna een kilo extra opAan de andere kant was ik afgelopen maandag wel heel erg veel afgevallen ineens, wellicht was dat een uitschieter...
Ik heb in elk geval besloten dat ik morgen tijdens de optocht gewoon een drankje ga nemen... Maandag weer vol goede moed ertegenaan dan maar...
Mooi gedaan Joycie!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog 4 ons en dan weeg ik onder de 90Ik hoop dat ik dat maandag op de weegschaal zie
Vanavond weer flink carnavallen..!
Nog 10 kg dus in een paar maanden of lees ik dat nu verkeerd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef happyme28 het volgende:
Wow wat gaat iedereen goed hier zeg!! Ik heb weinig tijd om te posten, maar het gaat nog steeds goed. Langzaam maar gestaag, iedere week een paar ons. Nog iets meer dan 5 kilo en dan zit ik weer op mijn pre-zwangerschapsgewicht en dan hoop ik voor de vakantie daar nog weer 5 kilo onder te zitten.
Vandaag mijn 'feestdag' gehad, dus een lekkere soes genomen op een verjaardag en wat stukjes stokbrood bij de soep en dan mag ik vanavond nog wat chippies.
Morgen weer met volle moed er tegenaan
In een klein half jaartje. Zou moeten kunnen maar is wel ambitieus. Ik ga ervoor en dan zie ik wel hoever ik komquote:Op zondag 6 maart 2011 08:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nog 10 kg dus in een paar maanden of lees ik dat nu verkeerd?
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gister flink gehost, hoeveel miles zou dat zijn MC?
Whoei, goed bezig flugel!!quote:
quote:
Niet opgeven!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zit echt in een megadip vandaag. Vind het moeilijk om fanatiek door te gaan naar het teleurstellende resultaat dat ik vanmorgen op de weegschaal zag
Volgens ''prevention magazine'' is het heel gezond om elke dag 2 miles in een half uur tijd te doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:17 schreef Lotusss het volgende:
Inmiddels de Leslie dvd's ook "gekocht"... is wel een goede oplossing als ik geen zin/energie heb om naar de sportschool te gaan!
Nu eerst even lekker buiten wandelen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens ''prevention magazine'' is het heel gezond om elke dag 2 miles in een half uur tijd te doen
Conditieverbetering en energieopbouw?quote:
Amazon, play.com, volgens mij kun je er zelfs een paar via bol.com bestellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar kun je die dvd's van leslie bestellen? Alleen bij amazon?
Ebay, en je ''hoeft'' ze niet te kopen hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar kun je die dvd's van leslie bestellen? Alleen bij amazon?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ebay, en je ''hoeft'' ze niet te kopen he
Ondanks mijn achtergrond ben ik behoorlijk dom als het op beweging aankomtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Conditieverbetering en energieopbouw?
[..]
Amazon, play.com, volgens mij kun je er zelfs een paar via bol.com bestellen.
Ik denk dat er wat dames hier zijn die je kunnen helpen, lukt dat niet. Dan mag je mij een lege usb stick sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat weet ik ik kan alleen geen goede vinden
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat dames hier zijn die je kunnen helpen, lukt dat niet. Dan mag je mij een lege usb stick sturen
Netjes!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:06 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo carnaval overleefd. Alleen de zondag uit de ban gesprongen en maandag was een flutdag, ritme erin gooien was nog best een uitdaging, gister gelukkig weer normaal gegeten, wat was ik daar aan toe. Vandaag weer gewerkt, dus meteen weer ritme, ontbijt, lunch, avondeten, ik merk dat ik dan beter functioneer, dan als ik ontbijt of een lunch oversla, vandaag ook maar meteen begonnen met een eetdagboek op advies van de diëtiste, die moet ik de volgende keer meenemen.
Jij wilt veel te snel afvallen. Crashdiëten krijg je spijt vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben weer 7 ons afgevallen sinds maandag! Weeg nu 91,0!
Vaak kom je bij de diëtiste eerst aan hè voordat het afvallen begintquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag weer naar de diëtiste geweest... ondanks het meer bewegen en het beter eten, meer drinken en nauwelijks wijn ben ik in 2 weken 8 ons aangekomen
Maar... de vitamine D werkt wel als een speer, ik heb veel meer energie! Vriendje is ook blij aangezien ik nu ook meer in het huishouden kan doen
Flugelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:28 schreef flugeltje het volgende:
hmz, dat is klote Lotusss... Bij mij ging het in het begin ook heel erg moeizaam, alsof m'n lichaam moest wennen ofzo...
Fijn Joyce dat er weer wat vanaf is, nette score
Ik lijk op een plateau te zitten, ik blijf rond hetzelfde gewicht hangen. Nu al 2 weken op een rij
Hopen dat ik er snel doorheen ben, echt motiverend werkt het niet.
Dan doe je dat toch? Vanochtend gaf de weegschaal 75 kilo aan, ben nu 8 kilo afgevallen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net mijn eerste mile gedaan en dat ging prima. Ik voel me beter dan gedacht na de laatste ophoging van de medicatie, ik heb eigenlijk wel zin om nog een mile te gaan doen.
Ik heb het inderdaad gedaan, ging lekker. Die Leslie is best leuk als je aan die Amerikaansheid gewend bent.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch? Vanochtend gaf de weegschaal 75 kilo aan, ben nu 8 kilo afgevallen.
Ik ben 1.58, dus zo netjes is dat gewicht nietquote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad gedaan, ging lekker. Die Leslie is best leuk als je aan die Amerikaansheid gewend bent.
Net gewicht, 75 is mijn streven...
Haha, nette hoeveelheid afgevallen dan? Ik ben een kleine centimeter of 20 langer, ik kan voorlopig alleen maar dromen van de 75. Maar we komen er wel!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben 1.58, dus zo netjes is dat gewicht niet
Netjes Flugel.. 15 kg is best heel veel hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:43 schreef flugeltje het volgende:
@paarsbeestje, kan natuurlijk altijd wel eens dat je iets minder lekker in je vel zit ofzo.
Gelukkig was er afgelopen week toch weer iets vanaf hier.... Bijna 15 kilo nu. Begint ergens op te lijken dus.Ik begin het nu ook eindelijk in m'n kleren wel te merken, dat is de grootste motivator wat mij betreft, nog groter dan de weegschaal.
Nice!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch? Vanochtend gaf de weegschaal 75 kilo aan, ben nu 8 kilo afgevallen.
Welkomquote:Op maandag 14 maart 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Ik kom hier maar eens kijken aangezien ik sinds vandaag probeer af te vallen. Ik ben nu nog fanatiek en enthousiast moet dit wel volhouden anders verval ik weer in mijn oude patroon.
Ik ben 1.62 en het streven is 75kg nog wel aan de zware kant, maar al beter dan nuquote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben 1.58, dus zo netjes is dat gewicht niet
Heb je van Stott the secrtet to weightloss gedaan? Dat zijn nou net mijn favoriete dvd's heerlijk ontspannen na een dag werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, pilates is echt veel te suf voor mij. Wat is die Moira Stott een slaapverwekkende vrouw zeg. En ik heb ook teveel last van mijn vetrollenMaar ik ga morgen nog wel een ander filmpje opzetten, misschien had ik gewoon een niet zo leuke uitgezocht.
En ik had al 2 miles gelopen vanochtend, dat was zeker lekker. Het was alleen de healthy heart 2 miles omdat de andere nog niet binnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |