Netjes hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
Heb 4 miles gedaan... was een beetje te intensief voor zo'n drukke dag als vandaag
*doodop is*
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:21 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag ruim 2 km heen en terug gelopen van en naar de sportschool. Op de sportschool wat apparaten gedaan en nog 10 minuten op de crosstrainer.
Ben helemaal gesloopt, maar voldaan!
Very nice, ladies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Heb vanochten 2 miles gedaan en net Vol 1, dus iets meer dan 3 Miles
Da's Leslie!quote:
Voor mij is het Walking Pilates, dat is ''the secret to weight loss'' Vol 1 & 2 en ''walk on to weight loss''quote:
Ah kijk, is ook wel makkelijk om dat thuis te doen idd. Heb ooit de Zumba dvd's "gekocht" maar dat is toch iets te heftig en krijg ook heel rare blikken van mijn poezelsquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Da's Leslie!![]()
Zie hier: http://www.lesliesansone.com/
In het begin denk je: 'Dat gaat nergens over'. Maar het is heel fijn om te doen
Ok dan! Even kijken waar ik die kan "kopen"!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Da's Leslie!![]()
Zie hier: http://www.lesliesansone.com/
In het begin denk je: 'Dat gaat nergens over'. Maar het is heel fijn om te doen
Nou, laat die aanhalingstekens maar weg hoor, ook thuis kun je je flink uit de naad werken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga binnenkort ook eens kijken wat ik van die dvd's vind! Lijkt me toch wel ideaal, thuis "sporten"
Deze is wel erg goed jaquote:
Voorlopig maar ff niet..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kijk eens paars beestje, nog even en we kunnen een Miles topic openen en dan houden we Miles meets op het strand
Jammer man, ik zag ons al wat Miles doen op het strand met aansluitend een BBQquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voorlopig maar ff niet..
(nog lang niet beach ready is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jammer man, ik zag ons al wat Miles doen op het strand met aansluitend een BBQ
Waardeloos hè, Flugel? Gewoon doorzetten, gaat er vanzelf wel weer af.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet wát ik fout heb gedaan tijdens m'n zondigdag, maar het leverde me bijna een kilo extra opAan de andere kant was ik afgelopen maandag wel heel erg veel afgevallen ineens, wellicht was dat een uitschieter...
Ik heb in elk geval besloten dat ik morgen tijdens de optocht gewoon een drankje ga nemen... Maandag weer vol goede moed ertegenaan dan maar...
Mooi gedaan Joycie!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog 4 ons en dan weeg ik onder de 90Ik hoop dat ik dat maandag op de weegschaal zie
Vanavond weer flink carnavallen..!
Nog 10 kg dus in een paar maanden of lees ik dat nu verkeerd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef happyme28 het volgende:
Wow wat gaat iedereen goed hier zeg!! Ik heb weinig tijd om te posten, maar het gaat nog steeds goed. Langzaam maar gestaag, iedere week een paar ons. Nog iets meer dan 5 kilo en dan zit ik weer op mijn pre-zwangerschapsgewicht en dan hoop ik voor de vakantie daar nog weer 5 kilo onder te zitten.
Vandaag mijn 'feestdag' gehad, dus een lekkere soes genomen op een verjaardag en wat stukjes stokbrood bij de soep en dan mag ik vanavond nog wat chippies.
Morgen weer met volle moed er tegenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |